بهترین-پزشک-پوست-در-اصفهان

۱۰ نکته که باید قبل از انجام بلفاروپلاستی زیبایی پلک پایین بدانید؟

۱۰ نکته که باید قبل از انجام بلفاروپلاستی زیبایی پلک پایین بدانید؟

بلفاروپلاستی پلک پایین

۱٫ بلفاروپلاستی زیبایی پلک پایین چیست و منظور از بلفاروپلاستی “سفارشی” چیست؟

بلفاروپلاستی یکی از رایج ترین عمل های صورت در سراسر جهان و رایج ترین عملی است که دکتر عبود انجام می دهد. بلفاروپلاستی زیبایی پلک پایین (جراحی زیر کیسه چشم) شامل برداشتن و/یا تغییر موضع چربی زیر چشم و در صورت لزوم برداشتن یا سفت کردن پوست اضافی پلک پایین است. هدف آن جوان سازی ناحیه اطراف چشم و ایجاد ظاهری جوان تر و آرام تر به صورت است.

از آنجایی که هیچ دو مجموعه چشمی شبیه هم نیستند، هیچ دو عمل جراحی بلفاروپلاستی نیز نباید یکسان باشند.

بلفاروپلاستی باید مطابق با خواسته های زیبایی شناختی و ویژگی های منحصر به فرد هر بیمار باشد تا به بهترین نتایج زیبایی دست یابد.

این مستلزم آن است که جراح درک هنری دقیقی از ظاهر یک چشم زیبا داشته باشد، دانش تخصصی در مورد معماری و عملکرد پلک، و مهارت های جراحی پیشرفته برای برداشتن، تغییر موقعیت و/یا سفت کردن چربی، پوست و ماهیچه پلک داشته باشد.

یک جراح پلک خبره (یعنی فردی که آموزش گسترده ای در زمینه جراحی اکولوپلاستی دارد)، باید آینده نگری داشته باشد تا تشخیص دهد که چه زمانی باید چربی را برداشته و/یا جای آن را تغییر داد، و چه زمانی بلفاروپلاستی پلک پایین را با سایر روش ها، مانند وسط صورت یا گونه ترکیب کرد.

لیفت، بلفاروپلاستی پلک بالا یا کانتوپلاستی (سفت کردن گوشه خارجی پلک) برای رسیدن به نتیجه مطلوب پس از عمل.

۲٫ انتظار چه نتایجی را داشته باشم و چه زمانی آنها را خواهم دید؟

در حالی که نتایج متفاوت است، باید انتظار داشته باشید که بعد از بلفاروپلاستی زیبایی پلک پایین، بهبودی در کیسه‌های زیر چشم و انتقال نرم‌تر بین پلک‌ها و گونه‌ها مشاهده شود. شما باید طبیعی و در عین حال جوان تر و سرزنده تر به نظر برسید.

دکتر مهریار زرین جویی در زمینه ی بهترین پزشک پوست در اصفهان  و بلفاروپلاستی اصفهان  متخصص هستند.

پیشنهاد مطالعه
جراحی پلک چگونه انجام می شود؟ - بلفاروپلاستی در اصفهان

شما باید بلافاصله پس از جراحی متوجه تفاوت در پلک های خود شوید. با این حال، تورم و تغییر رنگ پس از جراحی ممکن است در ابتدا نتیجه نهایی شما را مبهم کند. در حالی که بسیاری از بیماران ۱ تا ۲ هفته پس از بلفاروپلاستی به سر کار باز می گردند، ممکن است چندین هفته طول بکشد تا تورم شما به طور کامل فروکش کند. شما باید بتوانید نتایج نهایی خود را از جراحی زیبایی پلک در حدود ۴ تا ۶ هفته پس از جراحی مشاهده کنید.

بهترین-پزشک-پوست-در-اصفهان

بهترین-پزشک-پوست-در-اصفهان

۳٫ جراحی زیبایی پلک پایین شامل چه مواردی می شود و از چه نوع بیهوشی استفاده می شود؟

بلفاروپلاستی پلک پایین اغلب در اتاق عمل انجام می شود، اما بهبود جزئی را می توان در مطب انجام داد. جراحی معمولاً با حداقل آرامبخش و تزریق موضعی بی حس کننده انجام می شود.

قبل از عمل، دکتر عبود ممکن است پدهای چربی برآمده در پلک پایین را که نیاز به مجسمه سازی دارند، علامت گذاری کند. پس از آرام‌بخشی توسط متخصص بیهوشی، دکتر عبود بی‌حس کننده موضعی را تزریق می‌کند که باید این عمل را بدون درد انجام دهد. بر اساس مشاوره قبل از عمل، او اقدامات لازم را برای سفارشی کردن عمل و اطمینان از تقارن بین هر دو چشم انجام می دهد.

۴٫ آیا جایگزینی برای جراحی پلک پایین وجود دارد؟

در حالی که بلفاروپلاستی پلک پایین ممکن است اثر چشمگیر و طولانی مدتی بر برجسته سازی پلک پایین داشته باشد، این تنها گزینه نیست. پرکننده های پوستی مانند Belotero®، Juvéderm®، Restylane®، و سایر موارد را می توان برای پر کردن هر گونه گودی در پلک پایین، به ویژه در ناحیه اشک، یا برای روشن کردن حلقه های تیره زیر چشم تزریق کرد. نوروتوکسین‌هایی مانند بوتاکس، زئومین و دیسپورت را نیز می‌توان برای نرم کردن چین و چروک‌های اطراف چشم، به‌ویژه پای کلاغی (خطوط خنده که در گوشه بیرونی چشم ظاهر می‌شوند) تزریق کرد.

درمان‌های لیزری پوست، به تنهایی یا همراه با بلفاروپلاستی، می‌توانند چین و چروک پلک‌های پایینی را نیز نرم کنند. در حین مشاوره از دکتر عبود در مورد گزینه های موجود برای جوانسازی پلک پایین بپرسید و با هم می توانید یک برنامه درمانی را تنظیم کنید که مناسب ترین ویژگی ها و خواسته های زیبایی شما باشد.

پیشنهاد مطالعه
درمان تعریق زیر بغل چیست؟

۵٫ آیا جراحی زیبایی پلک خطراتی دارد؟

جراحی زیبایی پلک مانند هر جراحی دیگری خطراتی دارد. عوارض جانبی جزئی مرتبط با بلفاروپلاستی شامل تاری یا دوبینی موقت و تورم یا کبودی موقت است. با این حال، اینها بخشی از روند طبیعی بهبودی پس از جراحی هستند و اغلب موقتی هستند زیرا معمولاً خود به خود برطرف می شوند.

خطرات جدی تر عبارتند از عدم تقارن، خشکی چشم، زخم یا پایین کشیدن پلک پایین. با این حال، هر چه پزشک شما در جراحی پلک صلاحیت و تجربه بیشتری داشته باشد، این خطر کمتر است. کوری دائمی و دوبینی بسیار نادر است و به ندرت در دستان با تجربه اتفاق می افتد.

در طول مشاوره شما، دکتر عبود به طور کامل خطرات جراحی را بررسی خواهد کرد، به ویژه خطرات مربوط به عمل شما.

بهترین-پزشک-پوست-در-اصفهان

بهترین-پزشک-پوست-در-اصفهان

۶٫ آیا بعد از جراحی می توانم ببینم؟

پس از بلفاروپلاستی، ممکن است به دلیل تورم جزئی قرنیه و استفاده از روان کننده های چشمی که ما ارائه می کنیم، دید شما به طور موقت تار شود. با این حال، بینایی شما طی چند روز به طور کامل بهبود می یابد. پس از جراحی هیچ لکه ای روی چشمان شما نخواهد بود.

۷٫ بهبودی برای جراحی زیبایی پلک چگونه است؟

روند بازیابی معمولاً گسترده نیست. ممکن است مقداری تورم و کبودی وجود داشته باشد، اما بیشتر افراد درد زیادی را تجربه نمی کنند. استفاده از کمپرس یخ و بالا بردن سر می تواند به کاهش تورم و تسریع بهبودی کمک کند. در حالی که فعالیت سبک و خودداری از بلند کردن اجسام سنگین به مدت ۲ هفته پس از جراحی توصیه می شود، اکثر بیماران ممکن است تنها چند روز پس از جراحی بتوانند به سر کار بازگردند.

برای عضویت یا مشاهده در صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی همین جا کلیک کنید.

پیشنهاد مطالعه
تزریق ژل چیست؟

۸٫ آیا جای زخم های قابل توجهی روی پلک های من وجود خواهد داشت؟

مانند هر روش جراحی، مقداری اسکار نیز قابل انتظار است. با این حال، بلفاروپلاستی پلک پایین را می توان از طریق یک برش در داخل پلک (قسمت صورتی) انجام داد، که هیچ جای زخم قابل مشاهده ای باقی نمی گذارد، یا از طریق یک برش در قسمت بیرونی پلک که معمولاً زیر مژه های شما پنهان است. هر گونه اسکار حاصل باید پس از بهبودی به سختی قابل مشاهده باشد. رویکردی که دکتر عبود انتخاب می‌کند به ارزیابی قبل از عمل، خواسته‌های شما و اینکه آیا او پوست اضافی را برمی‌دارد یا خیر، بستگی دارد. بیماران ممکن است بلافاصله پس از جراحی مقداری قرمزی در اطراف برش ها مشاهده کنند، اما معمولاً در هفته ها و ماه های بعد از جراحی به سرعت از بین می رود.

جراحی زیبایی صورت شامل چه مواردی است؟

۹٫ آیا نتایج بلفاروپلاستی زیبایی دائمی است؟

نتایج بلفاروپلاستی زیبایی به گونه ای طراحی شده است که ماندگاری طولانی داشته باشد. با این وجود، با گذشت زمان، خاصیت ارتجاعی پوست و کیفیت چربی زیرین و ماهیچه های صورت در پاسخ به افزایش سن و سایر عوامل محیطی تغییر می کند. دکتر عبود توصیه می کند که بیماران از پوست اطراف چشم خود با مرطوب کننده های معمول و محافظت در برابر آفتاب محافظت کنند تا نتایج جراحی پلک خود را تا حد امکان حفظ کنند.

۱۰٫ آیا من کاندید بلفاروپلاستی پلک پایین هستم؟

رایج ترین کاندیدهای بلفاروپلاستی پلک پایین، مردان یا زنانی هستند که متوجه چین و چروک یا کیسه های پف کرده زیر چشم خود می شوند که ممکن است باعث ایجاد ظاهری پیر شود. کاندیدای ایده آل برای بلفاروپلاستی زیبایی پلک پایین، افراد غیر سیگاری هستند که از سلامت جسمی و روانی خوبی برخوردار هستند و انتظارات واقع بینانه ای در مورد نتایج خود دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بلفاروپلاستی زیبایی پلک پایین یا تعیین وقت مشاوره با ما تماس بگیرید.

 

, , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
روش برداشتن چربی باکال چگونه است؟
نوشتهٔ بعدی
افتادگی پلک را چگونه درمان می کنید؟

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 14
  • 5
  • 41
  • 33
  • 353
  • 1,525
  • 40,090
  • 139,089
  • 93,578

پست های مرتبط

۵ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست