ترمیم عمل بلفاروپلاستی

ترمیم عمل بلفاروپلاستی

ترمیم عمل بلفاروپلاستی یا عمل پلک ترمیمی

ترمیم عمل بلفاروپلاستی، یک عمل جراحی زیبایی است که به منظور ترمیم یا اصلاح نتیجه یک عمل جراحی دیگر که پیشتر روی پلک انجام شده‌است، کاربرد دارد و بافت پلک و نواحی اطراف چشم را اصلاح می‌کند. اگر در گذشته یک عمل جراحی پلک داشته‌اید و از نتیجه آن راضی نیستید، ما به شما عمل ترمیمی پلک را پیشنهاد می‌کنیم. در طول این جراحی که به آن عمل پلک ترمیمی نیز گفته می‌شود، تمام نواقص و بدشکلی‌های ناحیه پلک و اطراف چشم اصلاح و ترمیم می‌شوند.

چشم و نواحی اطراف آن بسیار حساس و آسیب‌پذیر هستند  به همین دلیل، پیش از انجام عمل جراحی پلک ترمیمی، باید با رویه این عمل جراحی و نتیجه آن به قدر کافی آشنایی داشته باشید تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید و از عوارض ان جلوگیری کنید

پیشنهاد مطالعه
طرفداران عمل بلفاروپلاستی چه کسانی هستند؟

چرا به عمل پلک ترمیمی نیاز است؟

تصمیم‌گیری درباره ضرورت اصلاح یا ترمیم نتیجه یک عمل پلک ناموفق، یک مسئله کاملاً شخصی است و شما باید با استناد به اطلاعات و داده‌هایی که پزشک جراح در اختیارتان می‌گذارد، در این مورد تصمیم بگیرید. بسیاری از بیماران، به‌دلیل نارضایتی از نتیجه عمل قبلی‌شان یا پایداری اسکارهای حاد روی پوست، تصمیم به اصلاح یا ترمیم پلک می‌گیرند. به‌علاوه، یکی دیگر از دلایل اصلاح یا ترمیم جراحی‌های قبلی پلک، افزایش سن است که باعث می‌شود تأثیر و بازده جراحی قبلی از بین برود و نیاز به ترمیم داشته باشد.

چه مشکلاتی باعث ضرورت ترمیم عمل‌های قبلی پلک می‌شوند؟

در عمل جراحی لیفت پلک، صرفاً نباید وضعیت پلک را ملاک و معیار قرار داد. بلکه، برای آنکه بهترین نتیجه از این عمل جراحی حاصل شود، پزشک جراح باید علاوه بر پلک، به دیگر اجزاء و عناصر صورت بیمار مثل ابروها، بینی و ساختار کلّی چهره نیز توجه داشته باشد و جراحی پلک را برمبنای ترکیب این اجزاء در کنار یکدیگر انجام بدهد.

پیشنهاد مطالعه
هزینه عمل زیبایی بلفاروپلاستی چقدر است؟

توصیه ای دوستانه

هنگام تصمیم گیری در مورد انجام بلفاروپلاستی، مهم است که با مشاوران مشورت کنید تا مزایا و معایب این روش را بررسی کنید و تصمیم مناسبی بگیرید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید و از تخفیفات بلفاروپلاستی در اصفهان بهره مند شوید….

, , ,
نوشتهٔ پیشین
بهترین راه درمان خط خنده و چین وچروک|بوتاکس بهتر است یا تزریق ژل
نوشتهٔ بعدی
باید و نبایدهای فعالیت‌ فیزیکی بعد از عمل جراحی پلک

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 33
  • 21
  • 52
  • 40
  • 363
  • 1,557
  • 41,024
  • 138,821
  • 93,382

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست