طرفداران عمل بلفاروپلاستی

طرفداران عمل بلفاروپلاستی چه کسانی هستند؟

طرفداران عمل جراحی پلک (بلفاروپلاستی) چه کسانی هستند؟

عمل جراحی پلک یکی از شایع‌ترین عمل‌های جراحی زیبایی در کل دنیا به شمار می‌آید و سهم قابل‌ملاحظه‌ای از شهرت و محبوبیت خود را به سلبریتی‌ها مدیون است؛ چرا که بسیاری از سلبریتی‌ها نتایج خیره‌کننده‌ای از این جراحی ساده و در عین‌حال مؤثر گرفته‌اند.

سلبریتی‌هایی مثل کاترین زتا جونز (بازیگر)، چر (خواننده) و پاریس هیلتون (بازیگر، خواننده، مدل و چهره مشهور تلویزیونی) از جمله مشتریان بلفاروپلاستی بوده‌اند که نتایج بسیار عالی و فوق‌العاده‌ای از این عمل جراحی عایدشان شده‌است. این چهره‌های معروف و شهیر، نقش به‌سزایی در افزایش محبوبیت بلفاروپلاستی داشته‌اند. در حقیقت، این افراد شاهدان واقعی و زنده‌ای هستند که کارآمدی و نتیجه مطلوب عمل جراحی پلک را به اثبات می‌رسانند.

پیشنهاد مطالعه
آنچه باید در مورد جراحی ناخن فرورفته بدانیم؟

جالب است بدانید که علاوه بر خانم‌ها، سلبریتی‌های آقا هم مشتری عمل بلفاروپلاستی بوده‌اند. برای مثال، پائول مک‌کارتنی (یکی از موسیقی‌دان‌های افسانه در گروه بیتل) و بونو (یو) از جمله سلبریتی‌هایی هستند که عمل جراحی لیفت پلک انجام داده‌اند. به همین دلیل است که چهره‌شان همچنان جوان و شاداب به نظر می‌رسد. حتی بازیگران مرد مثل تام کروز هم سابقه جراحی پلک داشته‌اند تا از این طریق، چهره‌شان را ایده‌آل و جذاب حفظ کنند.

عمل جراحی پلک در میان سلبریتی‌ها بسیار محبوب است و همین قضیه، بر محبوبیت آن عمل در میان دیگر اقشار جوامع نیز اثر می‌گذارد. این جراحی، نسبتاً سریع و ساده‌ است و به هزینه آنچنانی هم نیاز ندارد؛ و در عین حال، برای خانم‌ها و آقایانی که به جوانی و شادابی پوست اطراف چشم خود اهمیت می‌دهند و مایل‌ هستند که روند پیری را در چهره‌شان به تعویق بیاندازند، گزینه بسیار مناسبی است.

پیشنهاد مطالعه
ضخیم شدن موها بعد از لیزر ! چرا؟

عمل جراحی پلک برای چشم‌های آسیایی

از آنجایی که شکل و هندسه چشم در میان اهالی آسیای شرقی و جنوبی با دیگر مردم دنیا تفاوت دارد، بلفاروپلاستی نیز برای این افراد اندکی متفاوت است. در چشم‌های آسیایی، معمولاً پلک بالا روی چشم قسمت فوقانی چشم می‌نشیند؛ البته این ویژگی را اصلاً نباید ایراد یا نقص دانست. آمار و ارقام نشان می‌دهند که حدود ۵۰ درصد از مردم آسیای شرقی و آسیای جنوبی، این ویژگی را به‌شکل ارثی از خانواده‌هایشان دریافت می‌کنند.

توصیه ای دوستانه

هنگام تصمیم گیری در مورد انجام بلفاروپلاستی، مهم است که با مشاوران مشورت کنید تا مزایا و معایب این روش را بررسی کنید و تصمیم مناسبی بگیرید.

پیشنهاد مطالعه
مزایا و معایب روش درمانی مزوتراپی مو

ما را در اینستاگرام دنبال کنید و از تخفیفات بلفاروپلاستی در اصفهان بهره مند شوید….

 

,
نوشتهٔ پیشین
دوره نقاهت بلفاروپلاستی
نوشتهٔ بعدی
عوارض عمل بلفاروپلاستی چیست؟

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 11
  • 6
  • 52
  • 40
  • 341
  • 1,535
  • 41,002
  • 138,799
  • 93,367

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست