بلفاروپلاستی  اصفهان

بلفاروپلاستی و کوچک شدن چشم

علت کوچک شدن چشم بعد از عمل بلفاروپلاستی چیست؟

بلفاروپلاستی روشی برای جذابیت بیشتر است،همه افراد از زیبایی و شادابی چهره استقبال می‌کنند. امروزه همه دنبال داشتن ظاهری جذاب و شاداب هستند، اما به مرور زمان و با افزایش سن، علائم و نشانه‌های پیری بیش از هر بخش دیگری خود را روی پوست صورت نشان می‌دهند. در واقع به مرور زمان و با افزایش چهره حالت چروکیده، افتاده، بی روح و… پیدا می‌کند.

اینها همه نشانه‌های پیری و افزایش سن است که خود را نمایان می‌کنند.

خوشبختانه علم پزشکی در مقایسه با گذشته به قدر زیادی پیشرفت کرده است، که پزشکان با استفاده از راه و روش‌های مختلف و با کمک تجهیزات پزشکی این عوارض را درمان کنند.
در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با عمل بلفاروپلاستی که می‌تواند از افتادگی پلک  جلوگیری کند، اطلاعات جامع و کاملی در اختیارتان قرار دهیم.

پیشنهاد مطالعه
آیا می توان دو بار جراحی پلک پایین انجام داد؟

با افزایش سن و به مرور زمان پلک حالت افتاده‌ای پیدا می‌کند. این افتادگی پلک می‌تواند روی زیبایی چهره فرد تاثیر منفی بگذارد. معمولا با روش‌های زیبایی چون بلفاروپلاستی و دیگر عمل‌های جراحی می‌توان چربی‌ها و پوست‌های اضافی را برداشت کرد. در این بلاگ با ما همراه باشید تا با علت کوچک شدن چشم بعد از عمل بلفاروپلاستی و مراقبت‌های بعد از بلفاروپلاستی بیشتر آشنا شوید.

علت کوچک شدن چشم بعد از عمل بلفاروپلاستی

عمل بلفاروپلاستی هم مانند دیگر عمل‌های زیبایی عوارض بسیاری را برای بیمار به همراه خواهد داشت. این عوارض ممکن است کوتاه مدت یا بلند مدت باشند. در واقع این عوارض هستند که نتیجه نهایی عمل زیبایی را به تاخیر می‌اندازند.
کوچک شدن چشم هم یکی از عوارض بلفاروپلاستی است. اسکارهای داخل چشم، تورم زیاد، احساس درد و سخت شدن پشت پلک، عدم دقت پزشک در برداشت چربی و… علت کوچک شدن چشم بعد از  این عمل هستند. این عارضه به عنوان عارضه خفیف بلفاروپلاستی شناخته شده است و هیچگونه خطری برای فرد نخواهد داشت.

پیشنهاد مطالعه
بهترین راه حل برای افتادگی پلک چیست؟

اما این عوارض ماندگار نخواهند بود، به مرور زمان تورم ایجاد شده از بین می‌رود و چشم‌ها به حالت طبیعی و اولیه خود بازمی‌گردند.

نتیجه گیری:

با انجام این روش توسط پزشکان متخصص و با استفاده از تجهیزات مناسب، بیماران می توانند به نتایج مثبتی در زمینه بینایی خود دست یابند.

هنگام تصمیم گیری در مورد انجام بلفاروپلاستی، مهم است که با مشاوران ما مشورت کنید تا مزایا و معایب این روش را بررسی کنید و تصمیم مناسبی بگیرید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

,
نوشتهٔ پیشین
۴ راه برای پیشگیری و درمان افتادگی پلک
نوشتهٔ بعدی
بلفاروپلاستی و تأثیر آن بر بینایی

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 47
  • 35
  • 44
  • 34
  • 373
  • 1,568
  • 41,124
  • 138,783
  • 93,356

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست