هزینه عمل بلفاروپلاستی

هزینه عمل زیبایی بلفاروپلاستی چقدر است؟

هزینه عمل بلفاروپلاستی

بسته به این که چه قدر به زیبایی خود اهمیت دهید هزینه عمل بلفاروپلاستی برای شما متفائت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد

چین و چروک‌های اطراف چشم یکی از دغدغه‌های خانم‌ها و آقایان در سنین بالاتر است. بلفاروپلاستی یک عمل زیبایی است که برای رفع پوست‌های اضافه و پف زیر چشم انجام می‌شود. اگر شما هم از این مشکل رنج می‌برید، ممکن است بخواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید. هزینه عمل افتادگی پلک قطعاً‌ یکی از سؤالاتی است که ذهن مراجعه‌کننده را به خود مشغول می‌کند.

در این مقاله به بررسی هزینه عمل بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین و همچنین هزینه‌های قبل و بعد از این عمل می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.

عوامل موثر در هزینه عمل بلفاروپلاستی

مهارت پزشک

اولین عامل تعیین‌کننده  مهارت پزشک است. بلفاروپلاستی یک عمل زیبایی حساس است که ممکن است عوارض خطرناکی به همراه داشته باشد. متخصص جراحی با مهارت خود می‌تواند از بروز این عوارض جلوگیری کند. بنابراین هرچه پزشک باتجربه‌تر باشد، کیفیت عمل بالاتر خواهد بود و این امر روی هزینه تأثیر می‌گذارد.

پیشنهاد مطالعه
آیا جراحی پلک دردناک است؟

انتخاب کلینیک

کلینیک‌های معتبر و دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت انتخاب خوبی برای انجام بلفاروپلاستی هستند. توجه به امکانات و تجهیزات کلینیک در رسیدن به نتیجه مطلوب مؤثر است. از این رو دومین عامل تعیین‌کننده هزینه عمل افتادگی پلک انتخاب کلینیک است.

نوع و پیچیدگی جراحی

میزان افتادگی پلک در هر شخص با دیگری متفاوت است. بعضی از مراجعه‌کنندگان از افتادگی پلک بیشتری رنج می‌برند و قاعدتاً زمان بیشتری هم صرف عملشان می‌شود. طبیعی است که هرچه پیچیدگی عمل بیشتر باشد، هزینه عمل بلفاروپلاستی هم بالاتر خواهد بود.

هزینه عمل افتادگی پلک بالا چقدر است؟

بسته به مواردی که در بالا ذکر شد هزینه عمل افتادگی دو پلک بالا در کلینیک صدف از چهار تا هشت میلیون تومان متغیر است.

پیشنهاد مطالعه
آیا کیسه های چشم پس از جراحی بلفاروپلاستی باز می گردند؟

هزینه بلفاروپلاستی پلک پایین چقدر است؟

پزشک در جلسه مشاوره با توجه به عوامل متعدد، هزینه این جراحی را معین می‌کند. در کلینیک صدف هزینه عمل بلفاروپلاستی دو پلک پایین از چهار تا هشت میلیون تومان تخمین زده شده است.

قیمت بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین چقدر است؟

اگر دو پلک بالا و دو پلک پایین نیاز به بلفاروپلاستی داشته باشند، پیچیدگی عمل بیشتر شده و برای هر دو پلک، هزینه عمل بلفاروپلاستی جداگانه معین می‌شود.(؟)

هزینه مراقبت های بعد از عمل چگونه است؟

پس از عمل بلفاروپلاستی باید مطابق با دستورات پزشک به خوبی از پلک‌ها و چشم‌ها مراقبت کنید تا عوارض جراحی به حداقل برسد و نتیجه موردانتظارتان حاصل شود. علاوه بر هزینه عمل بلفاروپلاستی، مراقبت‌های بعد از عمل هم هزینه‌هایی را شامل می‌شوند که عبارتند از:

پیشنهاد مطالعه
اسکارها پس از جراحی لیفت گردن چگونه ظاهر می شوند؟

 تهیه داروهای تجویز شده

برای جلوگیری از عوارض بلفاروپلاستی مانند درد، تورم یا عفونت باید داروهای تجویزشده را به‌طور مرتب مصرف کنید. هزینه تهیه این داروها به عهده خود مراجعه‌کننده است.

تهیه پمادها و مواد ضدعفونی چشم

بلفاروپلاستی ممکن است با خارش و خشکی چشم همراه باشد. پمادها و مواد ضدعفونی چشم مانند قطره‌های چشمی از این موارد جلوگیری می‌کنند. بنابراین تهیه آن‌ها برای سلامتی و بهبود نتایج عمل ضروری است.

توصیه ای دوستانه

هنگام تصمیم گیری در مورد انجام بلفاروپلاستی، مهم است که با مشاوران مشورت کنید تا مزایا و معایب این روش را بررسی کنید و تصمیم مناسبی بگیرید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید و از تخفیفات بلفاروپلاستی در اصفهان بهره مند شوید….

 

,
نوشتهٔ پیشین
بلفاروپلاستی پلک پایین چیست؟
نوشتهٔ بعدی
۴ راه برای پیشگیری و درمان افتادگی پلک

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 11
  • 6
  • 52
  • 40
  • 341
  • 1,535
  • 41,002
  • 138,799
  • 93,367

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست