کربوکسی تراپی

کارآیی کربوکسی تراپی در پزشکی زیبایی

در دنیای امروز، زیبایی و جوانسازی پوست برای افراد مهم می‌باشد. به همین دلیل، روش‌های مختلفی برای بهبود و زیبایی پوست ارائه شده‌اند. یکی از این روش‌ها کربوکسی تراپی است. که به‌عنوان یکی از تکنیک‌های نوین در حوزه پزشکی زیبایی شناخته می‌شود. در این مقاله، با ما همراه باشید تا با مفصل‌ترین جزئیات به بررسی کارآیی این روش  در پزشکی زیبایی بپردازیم. و به شما کمک کنیم تا بهترین راه‌ها برای بهبود و جوانسازی پوست خود را بشناسید.(برای کسب مشاوره خصوصی و انجام کربوکسی تراپی ،بلفاروپلاستی در اصفهان  میتوانید به صفحه اصلی مراجعه کنید.)

کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی یک فرایند غیرجراحی  است . که در آن دی‌اکسید کربن به صورت تزریق مستقیم است. و به بافت‌های زیرپوستی تحت پوست انسان تزریق می‌شود. این فرایند باعث افزایش میزان اکسیژن در منطقه‌های مورد نظر می‌شود. و در نتیجه تحریک فعالیت سلول‌ها و تقویت جریان خون به این ناحیه انجام می‌شود. بدین ترتیب، این روش می‌تواند بهبودی‌های قابل توجهی در پوست و بافت‌های زیرین آن به ارمغان آورد.

پیشنهاد مطالعه
آیا درمان میگرن با بوتاکس امکان‌پذیر است؟

دکتر مهریار زرین جویی پزشک متخصص زیبایی پوست در اصفهان

 

کاربردهای کربوکسی تراپی در پزشکی زیبایی

۱٫ کاهش سلولیت

کربوکسی تراپی به‌عنوان یک روش موثر در کاهش سلولیت شناخته می‌شود. با تزریق دی‌اکسید کربن به پوست، جریان خون افزایش می‌یابد. و فرآیند اکسیژناسیون بهبود می‌یابد. این فرایند باعث کاهش ظاهر سلولیت و بهبود ظاهر پوست در مناطق مورد نظر می‌شود.

۲٫ جوانسازی پوست

یکی از کاربردهای مهم آن در پزشکی زیبایی، جوانسازی پوست است. با افزایش جریان خون به بافت‌های پوستی، میزان کلاژن افزایش می‌یابد .که منجر به ایجاد پوستی جوان‌تر و شاداب می‌شود. این فرایند، خطوط ریزش و چین و چروک‌های پوست را بهبود می‌دهد. و به پوست شما لطافت و جلوه‌ای جوان‌پسند می‌بخشد.

پیشنهاد مطالعه
چربی باکال چیست و چگونه از بین می رود؟

۳٫ بهبود التیام زخم‌ها

کربوکسی تراپی همچنین می‌تواند برای بهبود زخم مفید باشد. تحریک جریان خون  باعث افزایش تامین مواد غذایی و اکسیژن به زخم می‌شود . و به میزان بهبودی زخم کمک می‌کند.

, , ,
نوشتهٔ پیشین
کربوکسی تراپی و علائم بیماری‌ و گرفتگی وریدها
نوشتهٔ بعدی
جراحی زیبایی پلک اصفهان

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 53
  • 35
  • 41
  • 33
  • 392
  • 1,564
  • 40,129
  • 139,128
  • 93,608

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست