باید و نبایدهای فعالیت‌ فیزیکی بعد از عمل جراحی پلک

باید و نبایدهای فعالیت‌ فیزیکی بعد از عمل جراحی پلک

باید و نبایدهای فعالیت‌ فیزیکی بعد از عمل جراحی پلک

جراحی پلک که با نام بلفاروپلاستی هم شناخته می‌­شود، یک جراحی زیبایی نسبتاً ساده است اما تغییر چشم‌گیری در ظاهر  شما ایجاد می‌کند. اگر شما برای حذف قسمت‌های اضافی پلک، رفع چین‌خوردگی یا کاهش پف و تورم زیر چشم عمل جراحی پلک انجام داده‌اید، برای انجام فعالیت‌های فیزیکی بعد از عمل باید تا پایان دوران نقاهت‌تان دندان روی جگر بگذارید.

افرادی که به کلینیک‌های جراحی زیبایی مراجعه می‌کنند و متقاضی جراحی پلک هستند، از تمام گروه‌های سنی و دارای پیشینه‌های مختلف هستند؛ و در میان آن‌ها گاهی افراد ورزشکار نیز به چشم می‌خورد. بسیاری از مراجعه کنندگان که به ورزش و فعالیت‌های فیزیکی عادت داشته‌اند، دائم می‌پرسند که چه مدت بعد از جراحی می‌توانند فعالیت‌ها و تمرین‌های روزانه‌شان را از سر بگیرند. در این مقاله، برای شما از دوران نقاهت و محدودیت‌های انجام فعالیت‌های فیزیکی بعد از عمل صحبت میکنیم

پیشنهاد مطالعه
لیفت ابرو و لیفت لب اصفهان

محدودیت‌ و ممنوعیت‌ها

پس از جراحی پلک، اطراف چشم‌ها متورم و حتی کبود خواهد بود. پوست نازک و ظریف اطراف چشم، بسیار حساس است و در زیر آن رگ‌های خونی بسیار وجود دارند؛ و این بدان معناست که حتی اگر آسیب و جراحت به پوست آن ناحیه جزئی و ناچیز باشد، باز هم سریع واکنش نشان می‌دهد و ظاهر آن تغییر می‌کند.

تورم پلک‌ها احتمالا برای یک هفته باعث تاری دید می‌شوند و در طول این مدت از چشم‌ها اشک خواهد آمد؛ اما نگران نباشید، چون این عوارض کاملا طبیعی هستند. جراح پلاستیک شما احتمالا برای شما کمپرس سرد یا یخ تجویز خواهد کرد و شما باید طی ۳ تا ۵ روز به طور دائم استفاده از کمپرس سرد را ادامه دهید تا به تدریج التهاب کاهش پیدا کند. علاوه بر این، ممکن است پزشک برای شما پماد یا قطره چشم آنتی‌بیوتیک تجویز کند.

پیشنهاد مطالعه
ترمیم عمل بلفاروپلاستی

توصیه ای دوستانه

هنگام تصمیم گیری در مورد انجام بلفاروپلاستی، مهم است که با مشاوران مشورت کنید تا مزایا و معایب این روش را بررسی کنید و تصمیم مناسبی بگیرید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید و از تخفیفات بلفاروپلاستی در اصفهان بهره مند شوید….

,
نوشتهٔ پیشین
ترمیم عمل بلفاروپلاستی
نوشتهٔ بعدی
دوره نقاهت بلفاروپلاستی

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 15
  • 10
  • 52
  • 40
  • 345
  • 1,539
  • 41,006
  • 138,803
  • 93,371

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست