بهترین-پزشک-پوست-در-اصفهان

روش برداشتن چربی باکال چگونه است؟

روش برداشتن چربی باکال چگونه است؟

حذف چربی باکال

پد چربی باکال یک پد چربی عمیق است که در قسمت پایین گونه ها در دو طرف صورت قرار دارد. برداشتن چربی باکال روشی است که در جراحی پلاستیک گاتهام نیویورک ارائه شده است که با برداشتن پدهای چربی، ظاهری تراش خورده تر یا باریک تر به یک سوم پایینی صورت می رسد. این روش ممکن است توسط افرادی با گونه های بسیار گرد یا پر یا آنچه که معمولا به عنوان گونه های سنجاب شناخته می شود، جستجو شود.

فواید حذف چربی باکال

بیمارانی که به دلیل گونه‌های بزرگ کودکانه احساس می‌کنند «خیلی جوان» یا «غیر جدی» دیده می‌شوند، بعد از عمل از خطوط جدید صورت خود لذت می‌برند. حذف چربی باکال باعث ایجاد تعادل و هماهنگی بیشتر در صورت شما می شود.

مردم به جای گونه‌های سیب‌زمینی یا سنجاب، ویژگی‌های مورد علاقه‌تان – مانند چشم‌ها و لب‌هایتان – را متوجه می‌شوند. اگر می‌خواهید «زیبا» را با «زیبا» یا «خوش تیپ» عوض کنید، برداشتن چربی باکال ممکن است راه درستی باشد.

بهترین پزشک پوست در اصفهان نوبت شان را از اینجا رزرو کنید.

کاندیدها برای برداشتن چربی باکال

کاندیدهای برداشتن چربی باکال معمولاً گونه‌های بیش از حد بزرگ (مانند گونه‌های سنجاب‌دار) یا پایین‌تر صورت سنگینی دارند. در حالی که گونه های بزرگ ممکن است شما را جوان نشان دهند، اگر فکر می کنید که شما را خیلی جوان، خیلی سنگین می کنند یا ظاهر پیچیده ای را که می خواهید به شما نمی دهند، برداشتن چربی باکال ممکن است برای شما مناسب باشد.

بهترین-پزشک-پوست-در-اصفهان

بهترین-پزشک-پوست-در-اصفهان

 

اگرچه در هر سنی می‌توانید برداشتن چربی باکال را انجام دهید،

اما بیشتر افراد در جوانی این عمل را انجام می‌دهند زیرا احساس می‌کنند گونه‌هایشان آنها را کودکانه نشان می‌دهد. اگر گونه های خود را می مکید و متوجه می شوید که این ظاهری است که به دنبال آن هستید، این روش ممکن است برای شما مناسب باشد. برداشتن پدهای باکال ممکن است استخوان گونه های شما را برجسته کند و ظاهری زیباتر به شما بدهد.

پیشنهاد مطالعه
میکرومزونیدلینگ صورت در اصفهان

کاندیدهای برداشتن چربی باکال باید از سلامت عمومی خوبی برخوردار باشند.

همچنین مهم است که شما یک غیر سیگاری باشید. سیگار کشیدن بافت های دهان را تحریک می کند و می تواند بر نتایج شما تأثیر بگذارد. همچنین باید انتظارات واقع بینانه ای برای بهبود داشته باشید. می‌توانید برداشتن چربی باکال را با سایر روش‌ها، مانند کاشت گونه (برای ساختن استخوان‌های گونه‌تان) یا کاشت فک یا چانه (برای داشتن خط فک باریک‌تر) ترکیب کنید.

حذف چربی باکال در مقابل لیپوساکشن گونه

اگر می خواهید شکل میانی و پایینی صورت خود را تغییر دهید، ممکن است تعجب کنید که کدام انتخاب بهتر است: حذف چربی باکال یا لیپوساکشن گونه. لیپوساکشن گونه به طور دائمی سلول های چربی در ناحیه گونه را با جاروبرقی از بین می برد تا صورت شما را مجدداً تنظیم کند. حذف چربی باکال بر حذف یک پد چربی بیش از حد بزرگ باکال متمرکز است که هماهنگی و تناسب صورت شما را از بین می برد. شما و جراحانتان می توانید در مورد مزایای هر دو بحث کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما بهترین است.

برداشتن چربی باکال در شهر اصفهان

دکتر زرین جویی برداشتن چربی باکال را به صورت سرپایی در  مطب  انجام می دهد. ممکن است از بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی استفاده شود. در حین عمل، یک برش کوچک در داخل دهان ایجاد می شود. سپس پد چربی برداشته شده و برش بسته می شود.

پیشنهاد مطالعه
بلفاروپلاستی پلک پایین چیست؟

بهبودی از برداشتن چربی باکال

بهبودی پس از برداشتن چربی باکال فقط چند روز طول می کشد. معمولاً کمترین تورم وجود دارد و کبودی وجود ندارد. برخی محدودیت های غذایی ممکن است به دلیل برش های داخل دهانی ضروری باشد. رژیم غذایی با غذاهای نرم توصیه می شود. معمولاً می توان کار و بسیاری از فعالیت های دیگر را پس از چند روز از سر گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حذف چربی باکال، به  www.drzarrinjooei.com مراجعه کنید.

بهترین-پزشک-پوست-در-اصفهان

بهترین-پزشک-پوست-در-اصفهان

 

سوالات متداول برداشتن چربی باکال

آیا برداشتن چربی باکال درد دارد؟

پاسخ: برداشتن چربی باکال یک روش ساده است که در مطب و با بی حسی موضعی و IV انجام می شود. در حین انجام عمل هیچ دردی احساس نخواهید کرد، به جز یک خراش خفیف هنگام تجویز داروی بیهوشی. در روزهای پس از جراحی، ممکن است کمی احساس درد کنید. می توانید درد را با داروهای مسکن بدون نسخه کنترل کنید و از کمپرس سرد برای کنترل هرگونه تورم استفاده کنید.

اندازه برش ها چقدر است؟

پاسخ: دکتر میلر برش های بسیار کوچکی در داخل گونه های شما ایجاد می کند تا پد چربی بیش از حد باکال را از بین ببرد. از آنجایی که برش ها داخل دهان شما هستند، جای زخم قابل مشاهده نخواهید داشت.

آیا می توانید چربی باکال را به طور طبیعی از دست بدهید؟

پاسخ: چربی باکال در برخی افراد با گذشت زمان کاهش می یابد، اما برای همه اینطور نیست. صورت هر کس به طور متفاوتی بالغ می شود و گاهی اوقات این بدان معناست که پدهای چربی باکال اندازه خود را حفظ می کنند.

پیشنهاد مطالعه
ظاهر جوانی صورت با لیفت صورت
آیا چربی باکال با افزایش سن از بین نمی رود؟

با افزایش سن، چربی های صورت خود را از دست می دهید. با این حال، شما چربی را در سراسر صورت خود از دست می دهید، به این معنی که، به نسبت، ممکن است همچنان گونه های بیش از حد بزرگ داشته باشید. با این حال، گونه‌های پایینی بزرگ می‌توانند به خیزش و افتادگی کمک کنند.

آیا چربی باکال با کاهش وزن از بین می رود؟

اگر وزن کم کنید، ممکن است متوجه کاهش چربی باکال خود شوید. با این حال، آنها همچنان نسبت به بقیه صورت شما بزرگتر خواهند بود.

آیا می توانم چربی باکال را به عنوان بخشی از لیفت صورت انجام دهم؟

اگر تصمیم به برداشتن چربی باکال به عنوان بخشی از لیفت صورت دارید، جراح شما در حالی که پوست صورت شما را تغییر مکان می دهد، پد چربی را برمی دارد. شما نیازی به برش های اضافی در داخل دهان خود نخواهید داشت.

آیا عوارضی دارد؟

تمام جراحی ها خطر عوارض جانبی را به همراه دارند. با این حال، شما نباید چیزی جز ناراحتی جزئی، تورم و کبودی بعد از عمل خود تجربه کنید. اینها ظرف چند روز برطرف می شوند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد حذف چربی باکال، با جراحی پلاستیک دکتر زرین جویی تماس بگیرید.

برای اطلاع از اینکه آیا برداشتن چربی باکال روش مناسبی برای شماست، به اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی مراجعه کنید.

, , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
هر آنچه که باید در مورد لیفت صورت مینی بدانید؟
نوشتهٔ بعدی
۱۰ نکته که باید قبل از انجام بلفاروپلاستی زیبایی پلک پایین بدانید؟

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 35
  • 26
  • 37
  • 29
  • 464
  • 1,572
  • 38,769
  • 139,636
  • 93,970

پست های مرتبط

۴ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست