www.drzarrinjooei.com

پیوند چربی برای جوانسازی دست چگونه است؟

پیوند چربی برای جوانسازی دست چگونه است؟

 جوانسازی دست

معمولاً دست ها اولین قسمتی از بدن هستند که علائم پیری را نشان می دهند. ممکن است تصمیم گرفته باشید برای جوان ماندن صورت خود جراحی پلاستیک انجام دهید. متأسفانه، دستان شما می توانند سن شما را از بین ببرند.

دست‌های چروکیده، رگ‌دار و آسیب‌دیده از نور خورشید باعث می‌شوند پیرتر از آنچه هستید به نظر برسید. خوشبختانه چندین تکنیک می تواند به جوانسازی دستان شما کمک کند. درمان جوانسازی دست می تواند به بهبود بافت و کیفیت پوست شما کمک کند.

پیوند چربی برای جوانسازی دست روشی موثر برای بهبود ظاهر دستان شماست. جوانسازی دست با پیوند چربی یکی از موثرترین روش های درمانی برای جوانسازی دست، پیوند چربی اتولوگ است که به عنوان انتقال چربی نیز شناخته می شود. این روش شامل تزریق مجدد بافت چربی طبیعی بیمار به دست است.

www.drzarrinjooei.com

www.drzarrinjooei.com

روش پیوند چربی

در طول عمل، پزشک از برش های لیپوساکشن برای بیرون کشیدن چربی از ناحیه ای از بدن استفاده می کند. برش ها ریز هستند، فقط به کانولا یا لوله مکش اجازه می دهند تا زیر پوست قرار بگیرند.

پیشنهاد مطالعه
پلاسماژل

چربی از ناحیه اهداکننده می آید، فرآیند پالایش را طی می کند و سپس جراح آن را از طریق برش هایی به همان اندازه کوچک به دست ها تزریق می کند.

سپس جراح چربی را به آرامی ماساژ می دهد تا یک کانتور صاف و یکدست ایجاد کند. اگر مقداری از پوست شل باید با جراحی برداشته شود، جای زخم در قسمت بالای مچ قرار می گیرد. این اجازه می دهد تا جای زخم توسط یک دستبند یا ساعت پنهان شود.

دکتر مهریار زرین جویی ، بهترین پزشک پوست در اصفهان  و همچنین پزشک پوست ، مو ، زیبایی در اصفهان هستند که در انجام انواع جراحی های سرپایی و بدون نیاز یه بیهوشی بیش از ۱۴ سال تجربه دارند.

پیشنهاد مطالعه
دارو درمانی آکنه و جوش!

نتایج چه مدت دوام خواهند داشت؟

برخلاف فیلرهای موقت که معمولاً بین سه ماه تا یک سال دوام می‌آورند، پیوند چربی طولانی‌تر است. نتایج درمان به سلامت جسمانی و سایر عوامل بستگی دارد. بهبودی معمولاً سریع است و بیماران ماه‌ها پس از عمل ظاهر صافی را تجربه می‌کنند.

انتقال چربی اضافی یا سایر پرکننده‌ها می‌توانند نتایج را در صورت لزوم تنظیم کنند. افرادی که سیگار می کشند معمولا نتایج کوتاه مدتی را تجربه می کنند. قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید نیز بر نتایج جوانسازی تأثیر می گذارد.


عضویت اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی


www.drzarrinjooei.com

www.drzarrinjooei.com

کاندیدای ایده آل برای پیوند چربی:

پیوند چربی روشی است که می تواند مسائل مختلفی را برطرف کند. کاندیدای ایده آل برای این روش افرادی هستند که پوست نازک و تاندون ها و وریدهای برجسته دارند. افراد مبتلا به آرتریت و از دست دادن پری دست نیز کاندیدهای خوبی هستند. این روش همچنین زمانی ایده آل است که از دست دادن دست ها رخ داده باشد.

پیشنهاد مطالعه
درمان های غیر جراحی جوانسازی صورت توسط بهترین دکتر زیبایی در اصفهان
تکنیک ایمن و موثر

هنگامی که توسط یک جراح مجرب انجام می شود، روش انتقال چربی ایمن و موثر است. بسیاری از بیمارانی که تصمیم به انجام لیفت صورت دارند، جوانسازی دست را نیز انتخاب می کنند.

دست ها قابل مشاهده ترین قسمت بدن هستند زیرا معمولاً با لباس پوشانده نمی شوند. قرار گرفتن آنها در معرض عناصر باعث می شود که آنها بیشتر مستعد علائم پیری شوند.

روش پیوند چربی به ایجاد ظاهری جوان کمک می کند.

پیوند چربی یک روش ظریف است. انجام درست آن بسیار حیاتی است زیرا بین دست های چاق و دست هایی که جوان به نظر می رسند تفاوت وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد پیوند چربی برای جوانسازی دست، با جراح در مطب ما تماس بگیرید.

برای رزرو نوبت امروز می توانید با ما تماس بگیرید.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
بوتاکس برای مو چیست؟
نوشتهٔ بعدی
تزریق پرکننده مو چقدر در زیبایی موها موثر است؟

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 24
  • 17
  • 58
  • 39
  • 369
  • 1,529
  • 40,002
  • 139,157
  • 93,629

پست های مرتبط

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست