تفاوت لیزرموی زائد با الکترولیز چیست؟

تفاوت لیزرموی زائد با الکترولیز چیست؟

در این مطلب از سایت دکتر مهریار زرین جویی پزشک زیبایی به موضوع مهم و سوال پرتکراری بسیاری از مراجعه کنندگان مطب و وبسایت پرداخته ایم؟ امروز به موضوع تفاوت لیزرموی زائد با الکترولیز چیست؟ برای شما مطلبی مفید ارائه داده ایم، لطفا تا پایان مطلب رو مطالعه کنید و در صورت داشتن سوال، سوال خود را به صورت دیدگاه در پایین همین صفحه برای آقای دکتر ارسال نمایید.

تفاوت لیزرموی زائد با الکترولیز چیست؟

الکترولیز روش بسیار آهسته تری است که با ورود سوزن مخصوصی به داخل هر فولیکول مو و سپس  تخریب آن با جریان الکتریسیته همراه است . اما در لیزر و I . P. L تخریب   غیر تهاجمی است ودر چند ثانیه کلیه موهای زیر هندپیس تخریب می شود . تمامی بیمارانی که از هر دوروش استفاده کرده اند لیزر را جز روشهای کم دردتر ، سریع تر ، راحت تر و موثرتری میدانند .

آیا همه افراد می توانند از لیزرموی زائد استفاده کنند ؟

خیر ؛ متاسفانه موهای سفید ، بور ، قرمز و کرکی به این روش درمان پاسخ نمی دهند .همچنین افرادی که خود را برنزه نموده اند از این روش به علت احتمال سوختگی پوست تا رفع حالت برنزه  باید خودداری نمایند .

پیشنهاد مطالعه
آنچه در مورد حذف چربی باکال باید بدانید

مصرف کنندگان برخی داروها به علت حساس شدن پوست به نور باید در انجام این روش محتاط بوده و پزشک خود را از داروهای مصرفی مطلع نمایند ؛ برخی از این داروها شامل داروهای ضدسرطان ، داروهای ضد افسردگی ، هورمون ها ، برخی داروهای گیاهی و … میباشند .

آیا لیزرموی زائد بی خطر است ؟

.در صورت استفاده از دستگاه مناسب و پیشرفته و همچنین انتخاب فلوئنس ( انرژی ) و پالس دیوریشن مناسب بر حسب منطقه و نوع و پوست فرد معمولا بعد از انجام لیزر موهای صورت و بدن عوارض خاصی مشاهده نخواهد شد ، در غیر اینصورت احتمال بروز سوختگی پوست وجود دارد ( شبیه افتاب سوختگی پوست قهوه ای و برنزه می شود ) که با تجویز داروهای مناسب موضعی این مشکل طی یک تا دو هفته کاملا بهبود می باید .
در موارد نادر که پوست حساس باشد و دستگاه نامناسب و انرژی بالا استفاده شود احتمال سوختگی شدید و حتی تاول وجود دارد که در اینصورت فرد می بایست سریعا به یک متخصص پوست مراجعه کند تا علاوه بر درمان مشکل ذکر شده از لک قهوه ای بعد از بهبودی سوختگی و تاول جلوگیری شود.

 چه احساسی در حین لیزرموی زائد خواهید داشت ؟

در حین انجام لیزر مو یک درد سوزشی مختصر  در محل لیزر ایجاد خواهد شد که بلافاصله بعد از خاتمه لیزر  این حالت از بین می رود  . در بیماران حساس به درد میتوانند از کرم های بی حسی مثل لیدوکائین پی نیم ساعت قبل از لیزر مو در موضع مالیده می شود و کمی قبل از شروع لیزر کرم بی حسی باید شسته و از پوست کاملا  پاک شود

پیشنهاد مطالعه
آیا جراحی پلک پایین چین و چروک را از بین می برد؟

فواصل درمان و تعداد جلسات لیزرموی زائد چگونه است ؟ فواصل درمان بسته به ناحیه تحت درمان بین ۴ تا ۶ هفته است و تعداد جلسات درمان دربیماران مختلف بسیار متفاوت وغیر قابل پیشگوئی است .

ولی  اگر دستگاه لیزر مناسب ( بر حسی پوست ) و پیشرفته باشد در اغلب مراجعین با ۵ تا ۷ جلسه اغلب موهای زائد  از بین می روند در ضمن  بعد از بهبودی در برخی از بیماران به جلسات یادآوری لیزر با فواصل هر ۶ تا ۱۲ ماه نیاز است .


دکتر مهریار زرین جویی

پوست، مو، زیبایی، لیزر 

لیزرموهای زائد اصفهان

پزشک پوست اصفهان

عمل زیبایی پلک اصفهان

جهت کسب اطلاع از آدرس و ساعات کاری و شماره تماس و گرفتن نوبت به صفحه تماس با ما سایت مراجعه نمایید.

پیشنهاد مطالعه
برخی از مزایای جراحی پلک چیست؟
, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
پاسخ به چند سوال متداول در لیزر موهای زائد
نوشتهٔ بعدی
لیزر موهای زائد و ویروس کرونا

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 30
  • 18
  • 52
  • 40
  • 360
  • 1,554
  • 41,021
  • 138,818
  • 93,379

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست