درمان میگرن با بوتاکس درمانی

درمان میگرن با بوتاکس درمانی که بوتاکس یک نوع سم است که به صورت تزریقی به عضلات صورت تزریق می‌شود. این سم باعث مسدود شدن اعصاب عضلات و کاهش فعالیت آنها می‌شود.در نتیجه، احساس درد و سر درد میگرن کاهش می‌یابد.بوتاکس به عنوان یک روش درمانی موثر برای کاهش شدت و تعداد حملات میگرن شناخته شده است.با این حال، همانند هر روش درمانی دیگر، بوتاکس نیز دارای عوارض و محدودیت‌های خود است .بنابراین، اگر شما به درمان آکنه علاقه‌مند هستید، میکرونیدلینگ یک گزینه مناسب است.اما اگر شما به درمان میگرن نیاز دارید، بوتاکس می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد.

دکتر مهریار زرین جویی پزشک پیشنهادی ما به شما دوستان برای سلامت و زیبایی بیشتر شماست.

بوتاکس مناسب تر است یا تزریق ژل

بوتاکس میگرنی چیست؟

بوتاکس یک نوع نوروتوکسین (neurotoxin) است که توسط باکتری به نام کلستریدیوم بوتولینوم (Clostridium botulinumBacteria) ساخته می‌شود. زمانی که غذای فاسد می‌خورید، واکنش مرگباری به نام بوتولیسم در بدن رخ می‌دهد که موجب مسدود شدن سیگنال‌های عصبی و فلج شدن ماهیچه‌ها می‌شود.

بوتاکس میگرن یک راهکار تایید شده برای درمان میگرن مزمن است.

بوتاکس چگونه به میگرن کمک می کند؟

از تزریق بوتاکس می توان برای درمان میگرن مزمن استفاده کرد که به سردردهایی گفته می شود که ۱۵ روز در ماه به مدت حداقل سه ماه اتفاق می افتد. تزریق بوتاکس با جلوگیری از  درد و التهاب می شود. هنگامی که بوتاکس به عضلات سر و گردن تزریق می شود، می تواند به کاهش شدت میگرن کمک کند.

بوتاکس برای تزریق به صورت پودری است و همراه با یک محلول مایع، داخل یک ویال یک بار مصرف وجود دارد.  این سم در دوزهای بسیار پایین برای درمان چین و چروک و کاهش انقباضات عضلانی استفاده می‌شود. بسیاری از افراد مبتلا به میگرن که از بوتاکس برای رفع چین و چروک پیشانی استفاده کردند، متوجه شدند که سردردهای میگرنی آن‌ها به‌طور قابل‌توجهی کاهش پیدا کرده است.

درمان قطعی ریزش مو،مقایسه کاشت مو با مزوتراپی مو
, ,
بوتاکس مناسب تر است یا تزریق ژل
مزوتراپی ابرو چیست و چگونه انجام می‌شود؟