تزریق ژل به دست

تزریق ژل به پشت دست چگونه است؟

تزریق ژل به پشت دست | تزریق ژل به دست ها | دکتر مهریار زرین جویی | drzarrinjooei.com

تزریق ژل به پشت دست

افراد بسیار زیادی وجود دارند که مراقب سلامتی پوست صورت و انجام کارهایی برای جوان‌سازی آن هستند. اما اغلب آن‌ها از رسیدگی به پوست دست غفلت می‌کنند به همین دلیل دست‌ها بیشتر از سایر اعضای بدن دچار پیری و چروک می‌شوند. از طرفی دیگر پوست دست به دلیل قرار گرفتن در برابر مواد شوینده و شرایط مختلف احتیاج به رسیدگی بیشتر دارند. یکی از جدیدترین روش‌هایی که باعث از بین بردن چروک‌های دست شده و حالت لاغر و استخوانی ایجاد شده در دست‌ها را از بین می‌برد تزریق ژل است. تزریق ژل به دست ها از جمله عمل‌ها زیبایی غیر تهاجمی به شمار می‌رود که در حال حاضر به عنوان روشی موثر با ماندگاری بالا در کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شود.

در این روش حجم مشخصی از ژل توسط پزشک متخصص زیبایی به پشت دست‌ها تزریق شده و تا حد زیادی باعث ایجاد ظاهری زیبا و جوان در آن‌ها می‌گردد. کلینیک زیبایی هلیا مفتخر است که با استفاده از بهترین برندهای ژل شما را در انجام تزریق ژل به پشت دست با استفاده از بهترین برندهای موجود در بازار و به صورت کاملا حرفه‌ای توسط پزشک متخصص شما را همراهی می‌‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه تزریق ژل به پشت دست و مزایای آن شما را به خواندن مطالب این مقاله دعوت می‌کنیم.

تزریق ژل به پشت دست

تزریق ژل به پشت دست

آشنایی با تزریق ژل به دست

یکی از آثار و تاثیرات بالا رفتن سن و پیر شدن، شل شدن و چروک شدن پوست است که باعث زشتی و پیر نشان دادن شخص می شود. تزریق ژل امروزه یکی از روش های جدید و نوین در زمینه زیبا سازی و جوان سازی پوست می باشد که می توان با تزریق ژل به نواحی مورد نظر، باعث سفتی و تو پر نشان دادن آن ناحیه می شود. ژل های تزریقی امروزه بسیار پر کاربرد است و از آن برای درمان و ترمیم پوست نواحی مختلف بدن از جمله گونه، لب ها، سینه ها و دست ها استفاده می شود. تزریق ژل امروزه در بسیاری از کلینیک ها و مطب ها به صورت کاملا بهداشتی و امن انجام می شود و به عنوان درمانی برای افرادی که خواستار حجیم کردن و رفع چین و چروک های پوستشان را دارند شناخته می شود.

آیا انتقال ژل به دست ها امکان پذیر است ؟

امروزه همه افراد به دنبال جوان نشان دادن خود در اجتماع ها هستند و هر کسی دوست دارد که چهره و ظاهرش جوان و زیبا باشد. چین و چروک های موجود در نواحی مختلف بدن یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در پیر نشان دادن چهره شخص دارد و علاوه بر آن باعث زشتی و غمگین نشان دادن ظاهر می شود. افراد زیادی در دنیا وجود دارند که حاضر هستند برای از بین بردن چین و چروک های پوست خود روش و متد های زیادی را انجام داده اند اما نتیجه دل خواه و مطلوبی را نمی گیرند.

تزریق ژل یکی از روش های بسیار موثر برای رفع چین و چروک و شلی پوست می باشد. بسیاری از هنرپیشه ها و بازیگران و خواننده ها که به ظاهر و زیبایی خود اهمیت زیادی می دهند. به نوعی جوان ماندن و زیبا بودن اهمیت ویژه ای برای آن ها دارد، از تزریق ژل برای پر کردن چین و چروک های نواحی مختلف استفاده می کنند. ژل کاربرد های بسیاری دارد و آن را می توان در نواحی مختلف بدن انجام داد، به عنوان مثال می توان از تزریق ژل به صورت و دست و پاها انجام داد.

پیشنهاد مطالعه
آنچه در مورد چین و چروک باید بدانید؟

 

بسیاری از افراد مسن و یا افرادی که در نواحی دستان خود دارای چروک و یا خطوط عمیقی هستند می توانند با استفاده روش تزریق ژل به این ناحیه علاوه بر از بین بردن چروک، باعث سفتی و تو پر نشان دادن آن شوند. پزشک مقدار مشخصی از دارو به صورت هدفمند و تعیین شده به نقاط مورد نیاز در دست ها تزریق می کند. ژل تزریق شده باعث حجیم شدن و پر شدن نقاط مورد نظر می شود و به این ترتیب دوباره شخص جوانی و زیبایی خود را بدست خواهد آورد.

رفع استخوانی بودن دست ها با تزریق ژل

افراد زیادی همواره از داشتن دست های لاغر و استخوانی خود ناراضی بوده و به دلیل اینکه دست ها جزء اندام هایی هستند که در اکثر مواقع خارج از پوشش لباس و به طور واضح در دید عموم است. استخوانی بودن آن ممکن است باعث شرمساری و خجالت شخص شود و به همین علت قصد انجام تزریق ژل برای دست یابی به دست های توپر تر و تپل تری هستند. حتی ممکن است این افراد در انجام دادن کارهای روزمره خود دچار مشکل شوند و برای انجام بسیاری از کار ها به کمک اطرافیان نیاز داشته باشند.

تزریق ژل

تزریق ژل

تزریق ژل به دست ها دارای مزیت و فواید زیادی برای شخص مورد نظر خواهد داشت.

استخوانی بودن دست ها علاوه بر ایجاد ظاهر نامناسب برای افراد، مشکلات بسیاری همچون ضعف در انجام کار های نسبتا سنگین، ناتوانی یا کم توانی در بلند کردن اجسام و بسیاری از مشکلات این چنینی را به وجود آورده است. امروزه افراد می توانند با مراجعه به کلینیک های فوق تخصصی پوست و مو و بهره مندی از پزشکان ماهر با استفاده از روش های نوین مانند تزریق ژل به پشت دست، با این مشکلات خداحافظی کنند و همچنین ظاهر زیبا و جذاب را به دست های خود بازگردانند.

یکی از ویژگی ها و مزیت های تزریق ژل به دست ها:

رفع استخوانی بودن و لاغری دست ها می باشد. برای انجام عمل تزریق ژل به دست، شما نیاز به مشاوره هایی پیش از این عمل دارید تا ببینید نتیجه دهی مطلوب را خواهید داشت یا نه. پزشک متخصص با انتخاب صحیح نوع ژل و روش های درمانی، با بهره گیری از به روز ترین متد های روز دنیا قادر خواهد بود تا با انجام عمل تزریق ژل به پشت دست شما این مشکل را برای شما رفع کند تا پس از طی کامل طول درمان خود با کاهش درد در دست ها و همچنین ظاهری متفاوت رو به رو شوید.

انتخاب محل تزریق ژل با توجه به مناطقی که درد در آنها بیشتر است یا محل قرار گرفتن تاندون های دست توسط پزشک متخصص صورت می گیرد تا علاوه بر رفع مشکل فرد مراجعه کننده، آسیبی به سایر بافت های بدن او وارد نشود. استفاده از روش تزریق ژل به دست ها برای کسانی که بسیار سخت وزن اضافه می کنند و یا به افزایش وزن نیز دست ها تغییر چندانی نمی کنند.

می توانند از از تزریق ژل استفاده کنند. حتی این دسته از افراد به دلیل ظاهر نه چندان خوب و دلچسب دست های خود نمی توانند با لذت و خوشحالی از لباس های آستین کوتاه استفاده کنند و اکثر اوقات برای حضور در جامعه از لباس های آستین بلند برای پوشش ظاهر دست ها استفاده می کنند. این دسته از افراد که دارای دست های استخوانی و لاغری هستند، می توانند با مراجعه به نزد پزشک متخصص و تزریق ژل به دست های خود، دیگر از شر ظاهر زشت و زننده دست های خود خلاص شوند. و پس از آن با اعتماد به نفس بیشتری در اجتماع حضور داشته و خیال آسوده دست های خود را بدون پوشش آزاد بگذارند.

پیشنهاد مطالعه
آلوپسی یا ریزش مو چیست؟

نتایج و تاثیرات عمده تزریق ژل پشت دست

پزشک متخصص ابتدا با معاینه دست های بیمار، مقداری که باید ژل تزریق شود را تشخیص و تعیین می کند. پزشک مقداری از ژل را با دقت به نواحی مورد نیاز تزریق می کند. پس از تزریق ژل به زیر پوست دست ها، حجم و سایز دست های بیمار افزایش می یابد و در حالت استخوانی خود خارج شده و به دستانی توپر و معمولی تبدیل می شود. نتایج و تاثیرات حاصل از تزریق ژل به به صورت طبیعی جلوه می دهد و با از بین بردن چین و چروک و خطوط پوست دست ها باعث جوان سازی و زیبایی پوست دست ها خواهد شد.

همچنین تشخیص اینکه برای زیبا سازی دست ها تزریق ژل انجام گرفته کمی دشوار است و به ظاهر طبیعی آن مانع از آشکار شدن عمل می شود. پس از تزریق ژل به دست ها، پوست دست ها بسیار نرم و صاف خواهد شد. عمل تزریق ژل نباید بیشتر از ۲ الی ۳ بار در یک ناحیه از پشت دست انجام شود، زیرا در صورت انجام بیش از اندازه این عمل مخصوصا در فواصل زمانی حدود ۳ ماه ممکن است موجب نازک شدن پوست، از بین رفتن رنگدانه ها، تضعیف تاندون و یا در نهایت پارگی تاندون ها شود.

به همین دلیل رعایت:

فواصل زمانی برای انجام عمل تزریق ژل به پشت دست برای رسیدن به نتایج نهایی و مورد نظر هر یک از مراجعه کنندگان، بسیار حائز اهمیت می باشد. پزشک متخصص برای تزریق ژل به پشت دست ها از مهارت بالای خود استفاده می کند و ژل را به صورت یکدست و یکنواخت تزریق می کند تا نتایج حاصل تزریق ژل کاملا هموار و صاف باشد. یکی دیگر از نتایج حاصل از تزریق ژل به دست ها، افزایش آب رانی و مواد معدنی به ناحیه ها می باشد و همین عمل سبب خوش رنگ و خوش فرم شدن دست ها خواهد شد.

 

مراجعه کنندگان به کلینیک زیبایی دکتر مهریار زرین جویی در زمینه پوست و مو مشاوره هایی پیش از اقدام به عمل تزریق ژل به دست خواهند آورد که در آن می توانند از نحوه کار و میزان دستیابی به نتایج دلخواه خود مطلع شوند.

دکتر زرین جویی،بهترین پزشک زیبایی اصفهان در این جلسات مشاوره ، علل ایجاد مشکل در مراجعه کنندگان و همچنین روش های تشخیص و درمان این عارضه را مورد بررسی قرار می دهند و با توضیح فرآیند کامل عمل تزریق ژل همچنین عوارض و مراقبت های بعد از آن به مراجعه کنندگان، آنها را برای دستیابی به نتایج مطلوب راهنمایی می کنند.

تزریق ژل دست ها

تزریق ژل دست ها

عوارض جانبی انتقال ژل پشت دست

داشتن عوارض جانبی برای هر اقدام زیبایی ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. در صورت مشاهده هر یک از این عوارض بعد از عمل تزریق ژل به دست حتما به پزشک معالج خود مراجعه کنید. این عوارض می توانند به صورت کبودی و تورم شدید در ناحیه تزریق ژل و یا قرمز و گرم شدن در این ناحیه نمایان شوند؛ در صورتی که در زمان مناسبی برای رفع این عوارض به پزشک مراجعه نکنید و اقدامات لازم را انجام ندهید، ممکن است دچار عفونت در ناحیه تزریق ژل روی دست شوید.

پیشنهاد مطالعه
مقایسه لیفت ابرو با جراحی برشی و لیفت نخی

اما مهم ترین علت بروز عوارض جانبی بر بدن پس از تزریق ژل که سهم عمده ای را در بروز آن برای افراد دارد، استفاده از تکنیک های اشتباه و کم کاری های پزشک می باشد. یکی از عوارض جانبی که تزریق ژل برای دست ها دارد این است که پس از تزریق ژل ممکن است بعد مدتی، ژل های زیر پوست گلوله گلوله شوند و ظاهر زشتی به دست ها بدهند. از عوارض دیگر که به طور عمده بر نحوه انجام تزریق ژل به پشت دست ها بستگی دارد عفونت پس از تزریق ژل می باشد.

چندین ساعت بعد از انجام عمل زیبایی تزریق ژل در ناحیه دست، ممکن است بعد از از بین رفتن اثر بی حسی کمی احساس درد در این ناحیه کنید؛ شما می توانید با تجویز پزشک از یکی از مسکن های آرام کننده درد مانند پاراستامول استفاده کنید. با مصرف مرتب این دارو ها و عمل به توصیه های پزشک متخصص این درد نهایتا تا ۷ الی ۱۰ روز آینده تسکین خواهد یافت. اگر پزشک معالج از سرنگ ها و یا ابزاری استفاده کنند که استریل نشده باشند و دارای آلودگی در خود باشند، ممکن است پس از تزریق ژل، بیمار دچار عفونت در ناحیه دست ها شود.

خلاصه:

از عوارض دیگر تزریق ژل به پشت دست به دست ها می توان به بروز التهاب و تورم در ناحیه دست ها اشاره کرد. این عوارض موقتی بوده و یک امر طبیعی بعد از تزریق ژل می باشد و پس از گذشت ۴۸ ساعت از تزریق ژل به دست به طور خود به خود از بین می رود. پس از تزریق ژل به دست ممکن است کبودی و خون مردگی هایی در ناحیه دست ها باقی بمانند که این عارضه نیز پس از ۴۸ ساعت از انتقال ژل و به طور خود به خودی از بین می رود و جای نگرانی ندارد.

اما در اینجا سوالی که ممکن است برای هرکس پیش بیاید این است که آیا کارهایی هست که بعد از انجام عمل تزریق ژل به دست بتوان عوارض و درد های آن را بهبود داد؟ برای پاسخ به این سوال می توانید این دستورالعمل ها را که برای هر شخص طبق نظر پزشک متخصص پوست و مو ممکن است متغیر باشد، انجام دهید. یکی از کار هایی که منجر به کاهش درد های شما پس از عمل تزریق ژل به دست کمک می کند حرکت دادن مچ دست، انگشتان و انگشت شست به طور مرتب است؛ حتی اگر احساس درد داشتید خوب است این کار را انجام دهید.

همچنین استفاده از کمپرس های یخ نیز می توانند یکی از گزینه های مناسب برای رفع درد بعد از عمل تزریق ژل به دست باشند و موجب بهبود عوارض ناشی از عمل شوند. این عوارض با رعایت نکات توصیه شده توسط پزشک متخصص، بین ۲ الی ۷ روز تسکین می یابند و فرد قادر خواهد بود تا به روال عادی روزمره خود بپردازد.

برای دو روز اول بعد از انجام عمل تزریق ژل باید دست خود را در حالتی قرار دهید که بالاتر از قلب شما قرار گیرد، این کار را می توانید با قرار دادن یک بالش زیر دست خود هنگام استراحت یا خواب انجام دهید. بالا نگه داشتن دست پس از عمل تزریق ژل به دست، باعث بهبودی تورم و همچنین کاهش درد های بعد از انجام این عمل می شود.

در مطب دکتر مهریار زرین جویی، بهترین پزشک زیبایی اصفهان انجام ژل به پشت دست با بهترین برند و کیفیت انجام میگردد

, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
همه چیز درباره هزینه، عوارض و مراحل تزریق ژل خط اخم!
نوشتهٔ بعدی
درمان لک های پوستی چیست؟

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 38
  • 29
  • 37
  • 29
  • 467
  • 1,575
  • 38,772
  • 139,639
  • 93,973

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست