بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

برخی از مزایای جراحی پلک چیست؟

برخی از مزایای جراحی پلک چیست؟

مزایای جراحی پلک اصفهان

آیا آرایش شما کافی بوده است یا خیر.

حتی ممکن است چند روز از خواب بیدار شوید و تصمیم بگیرید که از سایه چشم خودداری کنید و به زیبایی طبیعی خود اجازه بدرخشید. اعتماد به نفس شما برای همه آشکار خواهد شد، و زمانی که شما باز و دوستانه به نظر می رسید مردم بیشتر با شما صحبت می کنند. حتی بهتر از آن، وقتی دوستانتان می‌خواهند با شما عکس‌های خود به خودی بگیرند، دیگر نگران کوچک یا بزرگ شدن چشم‌هایتان نخواهید بود.

تعاملات اجتماعی مثبت بیشتر

یکی دیگر از مزایای باورنکردنی بلفاروپلاستی این است که مجبور نیستید به مردم توضیح دهید که حال شما بد نیست. اغلب گفته می شود که چشم ها دریچه ای به روح هستند و چشمان شما اغلب اولین ویژگی است که مردم متوجه شما می شوند. متأسفانه، حتی اگر خلق و خوی بدی نداشته باشید، افتادگی پوست پلک می‌تواند شما را ناراحت، عصبانی، خسته، ناامید یا بی‌علاقه نشان دهد.

پیشنهاد مطالعه
آر اف فرکشنال چه کاربردی دارد ؟

دکتر مهریار زرین جویی ، متخصص بلفاروپلاستی در اصفهان را بیشتر بشناسید.

لیفت کردن پوست افتادگی پلک، از بین بردن پوست اضافی پلک و بزرگ‌تر نشان دادن چشم‌ها نیز شما را دوستانه‌تر نشان می‌دهد. شما مجبور نخواهید بود که برای لبخند زدن و اطمینان از اینکه چشمانتان هیجان زده و علاقه مند به نظر می رسند، دست به کار شوید. شما قادر خواهید بود خودتان باشید و حالات عادی صورت خود را در حین انتقال احساسات خود ایجاد کنید. علاوه بر این، وقتی مردم شما را دوستانه می دانند، به شیوه ای دوستانه با شما برخورد می کنند.

بهترین-پزشک-پوست-اصفهان | بلفاروپلاستی-اصفهان

بهترین-پزشک-پوست-اصفهان | دکتر-مهریار-زرین-جویی | بلفاروپلاستی-اصفهان

رویه قابل تنظیم است

وقتی مردم “بلفاروپلاستی” را می شنوند، اغلب به جراحی پلک فوقانی کانزاس سیتی فکر می کنند. این تا حدی به دلیل این واقعیت است که پلک های بالایی جزو اولین مکان هایی هستند که به دلیل نازک بودن پوست پلک بالایی علائم پیری را آشکار می کنند. با این حال، همانطور که قبلا گفته شد، بلفاروپلاستی می تواند به ترکیبی از اصلاح پلک بالا و پایین اشاره کند. مزایای جراحی پلک اصفهان

پیشنهاد مطالعه
هر آنچه که باید در مورد لیفت صورت مینی بدانید چیست؟

علاوه بر این، اگر هر دو پلک بالا و پایین شما افتاده و چشمان شما را کوچکتر نشان می دهند، احتمال زیادی وجود دارد که سایر قسمت های صورت شما نیز علائم پیری را نشان دهند. خوشبختانه، این روش قابل تنظیم به راحتی می تواند با روش های دیگر مانند لیفت پیشانی (ابرو) برای جوان سازی بیشتر صورت ترکیب شود.

یک دوره بهبودی کوتاه

یکی دیگر از چیزهای فوق العاده هیجان انگیز در مورد این روش کوتاهی دوره نقاهت است. اگر فقط به دنبال بلند کردن پوست افتادگی پلک بالایی هستید، دوره نقاهت شما فقط حدود یک هفته طول خواهد کشید. اگر بلفاروپلاستی بالا و پایین را با هم ترکیب کنید، دوره بهبودی شما تنها دو هفته است. بهترین بخش در مورد بهبودی پس از این روش این است که شما نیازی به مرخصی دو هفته کامل از کار ندارید.

پیشنهاد مطالعه
چه علائمی با جراحی ناخن درمان می شود؟

اگر بلفاروپلاستی فوقانی را به تنهایی انجام می دهید، باید هفت تا ۱۰ روز را در خانه سپری کنید. اگر هم بلفاروپلاستی فوقانی و هم تحتانی را انجام می دهید، باید ۱۰ تا ۱۴ روز را در خانه سپری کنید. با این حال، فقط باید ۴۸ ساعت روی بهبودی خود تمرکز کنید. اگر پروسه خود را برای جمعه برنامه ریزی کنید، می توانید روز دوشنبه از راه دور کار کنید و هیچ مرخصی با حقوقی از محل کار نگیرید.  با ما تماس بگیرید.

برای مشاهده نمونه کارها در صفحه اینستاگرام  کلیک کنید.

, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
آیا کیسه های چشم پس از جراحی بلفاروپلاستی باز می گردند؟
نوشتهٔ بعدی
آیا لیفت گردن می تواند چربی و پوست اضافی را از بین ببرد؟

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 18
  • 15
  • 61
  • 44
  • 449
  • 1,559
  • 39,031
  • 139,582
  • 93,930

پست های مرتبط

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست