بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

آیا لیفت گردن می تواند چربی و پوست اضافی را از بین ببرد؟

آیا لیفت گردن می تواند چربی و پوست اضافی را از بین ببرد؟

دلایل لیفت گردن

آیا در آینه نگاه می کنید و آرزو می کنید که یقه باریک تری در دوران جوانی خود داشته باشید؟ با افزایش سن، از دست دادن طبیعی کلاژن، شلی شدید عضلانی، و تجمع چربی های سرسخت، همگی می توانند به شل شدن گردن آویزان و/یا ظاهر چانه دوتایی کمک کنند. با این حال، با جراحی لیفت گردن، این علائم ناامید کننده پیری را می توان به طور چشمگیری بهبود بخشید و اغلب معکوس کرد، و به بازیابی نمایه باریک و محکم تری که قبلا داشتید کمک می کند.

در این وبلاگ توضیح می دهیم که چگونه می توان از جراحی لیفت گردن برای مقابله با چربی های سرسخت و پوست اضافی زیر چانه برای مقابله با سن استفاده کرد. راه حلی برای خسته کننده ترین نگرانی های شما

 متخصص بلفاروپلاستی در اصفهان بیشترین تجارب درخشان را برای شما به ارمغان می آورد.

لیفت گردن چه کاری انجام می دهد؟

جراحی لیفت گردن در درجه اول برای لیفت، برداشتن و سفت کردن پوست شل روی گردن و زیر پوست استفاده می شود. بیمارانی که این علائم قابل مشاهده پیری را ایجاد کرده اند – که اغلب به آن “گردن بوقلمون” می گویند – ممکن است با بند انداختن گردن و افتادگی عضلات گردن نیز دست و پنجه نرم کنند که هر دو می توانند به ظاهر شل و آویزان کمک کنند.

پیشنهاد مطالعه
نحوه درمان لک ها توسط بهترین پزشک پوست در اصفهان

در طول جراحی لیفت گردن، دکتر زرین جویی پوست اضافی را برش می دهد و از تکنیک های تخصصی برای بلند کردن، سفت کردن و تقویت عضلات، بافت ها و پوست باقی مانده استفاده می کند. این باعث می شود که ظاهر جدید به طور قابل ملاحظه ای صاف تر، باریک تر، جوان تر و طبیعی تر به نظر برسد.

بهترین-پزشک-پوست-اصفهان | بلفاروپلاستی-اصفهان

بهترین-پزشک-پوست-اصفهان | بلفاروپلاستی-اصفهان

آیا لیفت گردن شامل لیپوساکشن می شود؟

از آنجایی که بسیاری از بیماران با پوست گردن شل یا چروکیده دارای چربی سرسخت یا چانه دوتایی نیز هستند، لیپوساکشن گردن اغلب همراه با جراحی لیفت گردن انجام می شود تا هر دو نگرانی را به طور همزمان برطرف کرده و به بیماران کمک کند که از نظر زیبایی شناختی مطلوب ترین نتیجه ممکن را کسب کنند.

پیشنهاد مطالعه
داشتن پوستی زیبا با روش های طبیعی

برای بیمارانی که خاصیت ارتجاعی پوست خوبی دارند و نگرانی اصلی آنها دو چانه است، لیپوساکشن گردن به تنهایی ممکن است راه حل مناسبی برای کانتورینگ گردن باشد.

در طول مشاوره اولیه شما برای جراحی لیفت گردن در اصفهان دکتر مهریار زرین جویی نگرانی های شما را ارزیابی می کند، به اهداف شما گوش می دهد و یک رویکرد جراحی سفارشی ایجاد می کند که بهترین نیازهای شما را برآورده می کند.

در مورد سفت کردن پوست بدون جراحی گردن چطور؟

برای بیمارانی که آمادگی، تمایل یا توانایی انجام جراحی پلاستیک تهاجمی را ندارند، سفت کردن پوست با لیزر غیرجراحی ممکن است جایگزینی برای سفت کردن پوست شل یا چروکیده گردن باشد. با این حال، بیمارانی که شلی پوست متوسط تا شدید دارند، معمولاً برای لیفت جراحی گردن در مقایسه با سفت کردن پوست غیرجراحی مناسب‌تر هستند. کاندیدهای ایده آل برای سفت کردن غیرجراحی گردن، بیمارانی هستند که علائم اولیه یا خفیف شلی گردن یا پوست افتاده زیر چانه دارند. دلایل لیفت گردن

پیشنهاد مطالعه
برخی از مزایای جراحی پلک چیست؟

لیفت گردن چقدر طول می کشد؟

نتایج جراحی لیفت گردن می تواند تا ده سال یا بیشتر با یک سبک زندگی سالم باقی بماند، اگرچه بیماران باید در نظر داشته باشند که روند پیری متوقف نمی شود و ممکن است تغییرات ظریف در نتیجه اولیه آنها در طول زمان ایجاد شود.

نکاتی برای حفظ نتایج لیفت گردن تا زمانی که ممکن است عبارتند از:

وزن را ثابت نگه دارید یک رژیم غذایی متعادل بخورید هیدراته بمانید پوست را مرطوب نگه دارید از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید روی گردن خود ضد آفتاب بزنید سیگار نکش با داشتن یک جراح پلاستیک با تجربه و تعهد به عادات سالم و وزن ثابت پس از جراحی، یقه باریک و جذاب شما می‌تواند شما را به بهترین شکل ظاهر و احساس کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حذف چربی باکال یا تعیین وقت مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید.

برای مشاهده نمونه کارها در صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی همین جا کلیک کنید.

, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
برخی از مزایای جراحی پلک چیست؟
نوشتهٔ بعدی
رینوپلاستی – پس از جراحی چه انتظاری داریم؟

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 32
  • 21
  • 40
  • 31
  • 355
  • 1,542
  • 38,106
  • 139,806
  • 94,095

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست