بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

آیا کیسه های چشم پس از جراحی بلفاروپلاستی باز می گردند؟

آیا کیسه های چشم پس از جراحی بلفاروپلاستی باز می گردند؟

پس از جراحی بلفاروپلاستی

معمولاً چشم ها اولین جایی هستند که نشانه های ظریف پیری را نشان می دهند. پف چشم و سیاهی دور چشم به دلیل ژنتیک و عواملی مانند آسیب های ناشی از نور خورشید و استعمال دخانیات برجسته تر می شوند. این می تواند شما را مسن تر یا خسته تر از آنچه هستید نشان دهد. اگر با افتادگی بافت زیر چشم خود مشکل دارید، بلفاروپلاستی در اصفهان ممکن است به شما کمک کند.

بنابراین، بلفاروپلاستی چیست و چگونه کار می کند؟ آیا کیسه های چشم شما پس از جراحی بلفاروپلاستی باز می گردند؟ در حالی که جراحی پلاستیک نمی تواند با اثرات پیری در آینده مبارزه کند، اکثر بیماران از نتایج خود کاملا راضی هستند. با ملاقات با جراح پلاستیک و ترمیمی صورت اصفهان بیشتر بدانید. مطب دکتر مهریار زرین جویی می تواند به شما کمک کند تا از شر کیسه های چشم خلاص شوید و سرحال تر به نظر برسید.

پیشنهاد مطالعه
مزوتراپی چیست؟

متخصص بلفاروپلاستی در اصفهان را بیشتر بشناسید.

بلفاروپلاستی چیست؟

افتادگی پوست یا چربی دور چشم برای بیشتر افراد یک ویژگی مطلوب نیست. بنابراین، بلفاروپلاستی چیست؟ بلفاروپلاستی به عنوان جراحی پلک نیز شناخته می شود. این درمان را می توان بر روی پلک های بالا یا پایین انجام داد تا آنها را صاف تر و جذاب تر نشان دهد. کاندیدای ایده آل برای این روش از سلامت خوبی برخوردار هستند و هیچ گونه بیماری چشمی جدی ندارند. همانطور که اشاره کردیم، در حالی که این جراحی می تواند ظاهر شما را بهبود بخشد، نمی تواند علائم پیری آینده را متوقف کند. با این حال، دائمی در نظر گرفته می شود.

بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

بلفاروپلاستی برای مسائل زیبایی زیر ایده آل است:

  1. شلی یا افتادگی پوست اطراف چشم
  2. چین و چروک های ریز دور چشم
  3. چشم های پف کرده یا رسوب چربی زیر چشم
  4. کیسه های زیر چشم
پیشنهاد مطالعه
روش های برداشتن خال و دلایل آن چیست؟

نحوه انجام بلفاروپلاستی

دکتر مهریار زرین جویی می تواند جراحی پلک شما را بر اساس نگرانی های خاص شما شخصی سازی کند. به عنوان مثال، بسیاری از بیماران ما می خواهند سیاهی و کیسه های زیر چشم را درمان کنند که باعث می شود دائماً خسته به نظر برسند. برای رسیدن به این هدف، ممکن است چربی اضافی پلک پایین را برداریم و پوست را تغییر دهیم. برش ها با دقت گذاشته می شوند تا جای زخم تا حد امکان به حداقل برسد. هدف کلی خلاص شدن از شر کیسه های چشم و ایجاد ظاهری جوان تر است. با کلینیک ما، هیچ کس نمی تواند به شما بگوید که کاری انجام داده اید!

بلفاروپلاستی-اصفهان

بلفاروپلاستی-اصفهان

ماندگار کردن نتایج شما

نتایج بلفاروپلاستی شما با کاهش عوارض جانبی مانند تورم و کبودی قابل مشاهده تر می شود. اکثر بیماران پیامدهای خود را دوست دارند و به دنبال درمان های تکراری نیستند. در حالی که پیری در آینده ممکن است باعث بازگشت کیسه های چشم شما شود، این در نهایت به سن، وضعیت پوست و انتخاب های سبک زندگی شما بستگی دارد. عواملی مانند سیگار کشیدن و قرار گرفتن در معرض نور خورشید نیز ممکن است نتایج شما را تغییر دهد. دفتر ما توصیه می کند با پیروی از یک روال منظم مراقبت از پوست در خانه، از پوست خود مراقبت کنید. همچنین می‌توانیم در صورت لزوم درمان‌های لمسی را پیشنهاد کنیم.

نمونه کارها در صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی
از شر کیسه های چشم و چشم های خسته و پف کرده خلاص شوید

آیا خسته به نظر می رسید؟ اکنون زمان خلاص شدن از شر کیسه های ناخواسته چشم است. دکتر مهریار زرین جویی و تیم ایشان به مراقبت از بیمار با کیفیت و نتایج طبیعی اختصاص داده شده اند. ما همچنین به تجهیزات و ابزارهای پیشرفته خود افتخار می کنیم. اگر می خواهید درباره بلفاروپلاستی پیشرفته ما در اصفهان اطلاعات بیشتری کسب کنید، امروز برای مشاوره اولیه تماس بگیرید. ما می‌توانیم مطمئن شویم که نتایج فوق‌العاده شما برای مدت طولانی باقی می‌ماند.

پیشنهاد مطالعه
داروهای خوراکی بعد از انجام جراحی پلک

, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
بعد از عمل بلفاروپلاستی در اصفهان چه انتظاری می توانم داشته باشم؟
نوشتهٔ بعدی
برخی از مزایای جراحی پلک چیست؟

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 35
  • 22
  • 39
  • 32
  • 366
  • 1,522
  • 39,889
  • 139,207
  • 93,666

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست