بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

آیا جراحی ناخن انواع مختلفی دارد؟

آیا جراحی ناخن انواع مختلفی دارد؟

جراحی ناخن اصفهان

اکثر بیمارانی که ما با مشکلات ناخن در درماتولوژی می بینیم نیاز به بیوپسی ناخن برای بررسی مشکلات زیر ناخن دارند، می خواهند صفحه ناخن آنها به دلیل ناراحتی برداشته شود یا برای درمان سرطان یا تومور نیاز به برداشتن ناخن دارند.

بیوپسی ناخن

اگر نیاز به بیوپسی ناخن باشد، ابتدا ناحیه خاصی را که باید بیوپسی شود بررسی می کنیم – کوتیکول، صفحه ناخن یا ماتریکس ناخن. برای بیوپسی نیازی به برداشتن کل صفحه ناخن نیست. در بیوپسی، ما فقط یک نمونه بافت کوچک می گیریم تا برای ارزیابی بیشتر به پاتولوژیست بفرستیم تا بتوانیم به تشخیص دقیق برسیم.

در طول بیوپسی ناخن، ابتدا ناحیه را با لیدوکائین بی حس می کنیم. من معمولا درمان بی حسی بلوک دیجیتال را انتخاب می کنم. این کار کل انگشت پا یا انگشت را بی حس می کند تا بیمار در طول عمل چیزی احساس نکند.

پیشنهاد مطالعه
سوالات متداول - لیزر دی اکسید کربن فرکشنال CO2

پس از بی حس کردن انگشت یا پا، محل را با محلول پاک کننده موضعی تمیز می کنیم. اگر لازم است به ماتریکس ناخن برسیم، یک برش کوچک در هر طرف صفحه ناخن ایجاد می کنیم که به ما امکان می دهد پوست را به اندازه کافی به عقب تا کنیم تا ماتریکس ناخن را بررسی کنیم.

نمونه کوچکی از بافت را می گیریم، آن را در شیشه نمونه قرار می دهیم و برای پاتولوژیست می فرستیم. سپس پوست به جای اصلی خود بازگردانده می شود و با ۱-۲ بخیه مجدداً چسبانده می شود. بخیه ها را حدود دو هفته دیگر بیرون می آوریم. این یک روش ساده است – و هنگامی که بیمار بی حس می شود، آن را احساس نمی کند.

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

اگر بیمار به دلایل زیبایی بخواهد صفحه ناخن را بردارید، یا بخواهد روش متفاوتی را برای ریشه‌کن کردن قارچ امتحان کند، ما یک بلوک دیجیتال برای بی‌حس کردن انگشت یا پا به همان روشی که برای بیوپسی انجام می‌دهیم، انجام می‌دهیم. پس از بی حس شدن کامل انگشت، ناخن را به طور کامل با بلند کردن آن از جلو جدا می کنیم. برای ترمیم ناحیه از چند بخیه استفاده می کنیم. سپس آن را محکم می بندیم تا شروع به بهبودی کند. جراحی ناخن اصفهان

پیشنهاد مطالعه
مراقبت از خود پس از بلفاروپلاستی

جراحی موهس

زمانی که سرطان پوست تشخیص داده می شود، معمولاً جراحی ناخن گسترده تری را انتخاب می کنیم که اغلب جراحی موهس است. ناحیه را با یک بلوک دیجیتال بی‌حس می‌کنیم تا بیمار در حین عمل دردی احساس نکند. سپس جراح بر این اساس عمل می کند تا تمام آثار سلول های سرطانی را از بین ببرد.

امروز با جراحی زیبایی و ترمیمی جوان‌تر شدن را کشف کنید! مشتاق برای شروع؟ با دکتر مهریار زرین جویی تماس بگیرید تا قرار ملاقات خود را تعیین کنید.

یک مشاوره خصوصی را برنامه ریزی کنید یا فقط در دو دقیقه یک ارزیابی آنلاین انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه
آنچه باید در مورد پولیپکتومی بدانید؟

دکتر مهریار زرین جویی ، متخصص بلفاروپلاستی اصفهان  می باشد.

, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
بعد از جراحی ناخن چه انتظاری باید داشت؟
نوشتهٔ بعدی
چه علائمی با جراحی ناخن درمان می شود؟

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 17
  • 15
  • 38
  • 32
  • 434
  • 1,546
  • 39,412
  • 139,468
  • 93,844

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست