بهترین-پزشک-پوست-اصفهان | دکتر-مهریار-زرین-جویی | بلفاروپلاستی-اصفهان

سوالات متداول – لیزر دی اکسید کربن فرکشنال CO2

سوالات متداول – لیزر دی اکسید کربن فرکشنال CO2

 لیزر CO2

جدیدترین لیزرهای دی اکسید کربن فرکشنال CO2 موثرترین درمان موجود در بازار برای احیای پوست بدون جراحی است. از آنجایی که لیزرهای CO2 قوی‌ترین لیزرهای موجود در بازار هستند و می‌توانند نتایج فوق‌العاده‌ای را ایجاد کنند. با خیال راحت می توان از آن برای بهبود بافت انواع پوست از جمله پلک، اطراف دهان و در تمام نواحی صورت، گردن، بازوها، دست ها، سینه و پاها استفاده کرد.

چین و چروک، خطوط ریز، لکه‌های پوستی، لکه‌های آسیب‌دیده ناشی از نور خورشید بر روی صورت و دست‌ها، اسکارهای آسیب‌زا یا اسکار آکنه را می‌توان در کمتر از یک ساعت بسیار موثر درمان کرد. لیزرهای CO2 طولانی ترین طول موج را دارند به همین دلیل برای بهبود رنگ پوست تیره تر پس از تنظیمات مناسب در تنظیمات ایمن هستند.

درمان لیزر دی اکسید کربن فرکشنال CO2 چیست؟ ( بهترین پزشک پوست در اصفهان )

نور حاصل از سیستم لیزر CO2 برای احیای پوست میکروآبلاتیو بسیار موثر است. به طور معمول، پرتو لیزر CO2 به هزاران میله کوچک نور توسط لیزر CO2 کسری پیکسل می شود.

این ریز پرتوهای نور به لایه های پوست در عمق برخورد می کنند. آنها در یک زمان روی قسمت خاصی از سطح پوست تمرکز می کنند و پوست را به سرعت بهبود می بخشند.

آنها با بیرون راندن پوست قدیمی آسیب دیده در اثر آفتاب و جایگزینی آن با پوست تازه به درمان پوست کمک می کنند. آسیب غیرمستقیم گرما به کاهش تولید کلاژن از پوست کمک می کند.

بهترین پزشک پوست در اصفهان

این درمان باعث سفت شدن پوست و تحریک تولید طبیعی کلاژن می شود. همچنین با کاهش چین و چروک، منافذ بزرگ، اسکارهای کوچک و بزرگ آکنه و علائم افزایش سن روی دست ها و صورت، رنگ و بافت پوست را بهبود می بخشد. در نتیجه پوستی جوان تر و شاداب تر خواهید داشت.

بهترین-پزشک-پوست-اصفهان | دکتر-مهریار-زرین-جویی | بلفاروپلاستی-اصفهان

بهترین-پزشک-پوست-اصفهان | دکتر-مهریار-زرین-جویی | بلفاروپلاستی-اصفهان

 

پیشنهاد مطالعه
دستگاه کیوسوئیچ چیست و چه کاری انجام می دهد؟ Q-Switch

اثرات لیزر فرکشنال روکش کننده CO2 چقدر طول می کشد؟

اگر به درستی از پوست خود در برابر اشعه های خورشید و سایر عوامل مانند سیگار کشیدن، سلامتی، کاهش وزن یا افزایش وزن و غیره محافظت کنید، اثرات لیزر فرکشنال لایه برداری CO2 طولانی تر خواهد بود. همه این عوامل می توانند باعث پیری پوست شما شوند.

علاوه بر این، می توانید از کلاه های لبه دار استفاده کنید و از ضد آفتاب استفاده کنید تا اثرات مثبت لیزر CO2 خود را برای مدت طولانی حفظ کنید.

لیزر CO2 فرکشنال با لیزر فرکشنال اربیوم مانند Fraxel Restore چه تفاوتی دارد؟ ( بهترین پزشک پوست در اصفهان  )

در درمان لیزر CO2، پرتوهای نور کمی عمیق تر می شوند و کلاژن را به روشی بسیار متفاوت در مقایسه با لیزر فراکسل کوچک می کنند. بنابراین نتایج موثری برای درمان اسکارهای آکنه، چین و چروک های عمیق تر، خزش دور چشم ها و خطوط و همچنین پوست پیر گردن به دست می دهد.

بهترین نتایج در بیمارانی در اواخر دهه ۴۰ تا ۷۰ سالگی دیده می شود که آسیب متوسط تا عمیق نور خورشید یا چین و چروک یا اسکار شدید ناشی از آکنه دارند.

هنگامی که این درمان توسط یک متخصص با تنظیمات مناسب انجام شود، نتایج بهتری را برای بیماران مبتلا به پوست گردن و پلک های سالخورده نشان می دهد.

پیشنهاد مطالعه
آیا جراحی پلک پایین چین و چروک را از بین می برد؟

چه مدت طول می کشد تا درمان ها نتایج را نشان دهند؟

به یاد داشته باشید که درمان لیزر CO2 فرکشنال می تواند شخصی باشد. بر اساس مشکل شما، درمان‌ها می‌توانند عمیق‌تر باشند و برای بهبودی مناسب به زمان استراحت بیشتری نیاز دارند، یا ممکن است درمان عمیق‌تری نباشد و زمان کمتری برای بهبودی نیاز داشته باشد.

با این حال، درمان‌های عمیق‌تر معمولاً نتایج بهتری ایجاد می‌کنند. اما بیمارانی که ترجیح می‌دهند دو درمان کم‌عمق‌تر داشته باشند، می‌توانند از زمان‌های استراحت زیادی جلوگیری کنند. درمان های عمیق تر معمولاً نیاز به بیهوشی عمومی دارند.

معمولاً سه تا شش ماه طول می کشد تا نتایج کامل به دست آید. ممکن است حدود ۳ تا ۱۴ روز طول بکشد تا پوست شما بهبود یابد و پس از آن ممکن است برای مدت چهار تا شش هفته صورتی باقی بماند. پوست شما در این دوره کمتر لکه دار به نظر می رسد و صاف تر می ماند.

پس از بازگشت رنگ به حالت عادی، لکه ها و خطوط کمتری مشاهده می شود و پوست شما درخشان و جوان تر به نظر می رسد.

هزینه انجام لیزر فرکشنال CO2 چقدر است؟

ما معمولاً قیمت های مختلفی را برای نواحی مختلف مانند گردن و صورت یا سینه و گردن ارائه می دهیم. توصیه نمی‌کنم بیش از دو ناحیه را به طور همزمان درمان کنید زیرا کرم بی‌حس‌کننده که قبل از درمان استفاده می‌شود از طریق پوست جذب می‌شود و در صورت استفاده بیش از حد می‌تواند باعث ایجاد مشکل شود.

پیشنهاد مطالعه
آیا کیست سبابه خطر ساز است؟+ مهم ترین دلایل ایجاد کیست سبابه

آیا این درمان برای اسکار آکنه و سایر اسکارها موثر است؟

بله، این درمان همیشه برای اسکار آکنه و سایر اسکارها بسیار موثر بوده است. این درمان به همان اندازه قوی است که بازسازی CO2 قدیمی.

بهترین-پزشک-پوست-اصفهان | دکتر-مهریار-زرین-جویی | بلفاروپلاستی-اصفهان

بهترین-پزشک-پوست-اصفهان | دکتر-مهریار-زرین-جویی | بلفاروپلاستی-اصفهان

آیا لازم است قبل از درمان کاری انجام دهم؟

ما شما را وادار می‌کنیم که برای پیش‌درمان به یک متخصص پوست مراجعه کنید و در مورد مدیریت پس از درمان صحبت کنید، زیرا این کار به میزان زیادی نتیجه و نگهداری طولانی‌مدت شما را بهبود می‌بخشد. این مشاوره (نه محصولات) در قیمت درمان شما گنجانده شده است. همچنین برای گفتگو و داشتن انتظارات واقع بینانه از نتیجه، باید به پزشک مراجعه کنید.

با ما تماس بگیرید تا بتوانیم به این مهم ترین سوالات پاسخ دهیم.

بعد از درمان چقدر زمان لازم است تا بهبود یابد؟

پس از انجام درمان ممکن است احساس کنید پوست خود در طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت اول آفتاب سوخته شده است. در ۵ یا ۶ ساعت اول پس از درمان باید هر ساعت ۵ تا ۱۰ دقیقه از کمپرس یخ و کرم های مرطوب کننده استفاده کنید. در طول ۳-۶ هفته اول، پوست شما در ۲-۷ روز صورتی و پوسته پوسته می شود.

با این حال، این دوره زمانی ممکن است بر اساس عمق درمان شما متفاوت باشد. پس از یک هفته از درمان می‌توانید برای پوشاندن لکه‌های صورتی از آرایش استفاده کنید. با این حال، ممکن است کبودی های خفیفی روی پوست شما ایجاد شود که ممکن است حدود ۲ هفته طول بکشد تا بهبود یابد.

برای مشاهده نمونه کارها در صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی همین جا کلیک کنید.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
پس از درمان CO2 چقدر طول می کشد تا بهبودی حاصل شود؟
نوشتهٔ بعدی
انرژی جی پلاسما چیست؟

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 26
  • 22
  • 44
  • 36
  • 347
  • 1,541
  • 38,241
  • 139,760
  • 94,065

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست