بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

داروهای خوراکی بعد از انجام جراحی پلک

داروهای خوراکی بعد از انجام جراحی پلک

انجام جراحی پلک

آنتی بیوتیک ها. برای آکنه های متوسط ​​تا شدید، ممکن است به آنتی بیوتیک های خوراکی برای کاهش باکتری ها نیاز داشته باشید. معمولا اولین انتخاب برای درمان آکنه تتراسایکلین (مینوسیکلین، داکسی سایکلین) یا ماکرولید (اریترومایسین، آزیترومایسین) است. ماکرولید ممکن است گزینه ای برای افرادی باشد که نمی توانند تتراسایکلین مصرف کنند، از جمله زنان باردار و کودکان زیر ۸ سال.

آنتی بیوتیک های خوراکی باید در کوتاه ترین زمان ممکن برای جلوگیری از مقاومت آنتی بیوتیکی استفاده شوند. و آنها باید با داروهای دیگر مانند بنزوئیل پراکسید ترکیب شوند تا خطر ایجاد مقاومت آنتی بیوتیکی کاهش یابد.

پیشنهاد مطالعه
پاک کننده صورت چیست و چگونه است؟

عوارض جانبی شدید ناشی از استفاده از آنتی بیوتیک ها برای درمان آکنه غیر معمول است. این داروها حساسیت پوست شما به خورشید را افزایش می دهند.

داروهای ضد بارداری خوراکی ترکیبی. چهار قرص ضد بارداری خوراکی ترکیبی توسط FDA برای درمان آکنه در زنانی که مایل به استفاده از آنها برای پیشگیری از بارداری نیز هستند تأیید شده است.

دکتر مهریار زرین جویی ، متخصص بلفاروپلاستی اصفهان  می باشد.

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

 

آنها محصولاتی هستند که پروژسترون و استروژن را ترکیب می کنند (Ortho Tri-Cyclen 21، Yaz، و غیره). ممکن است تا چند ماه دیگر مزایای این درمان را نبینید، بنابراین استفاده از سایر داروهای آکنه همراه با آن در چند هفته اول ممکن است کمک کند.

پیشنهاد مطالعه
آیا پیوند عضو به جراحی زیبایی نیاز دارد؟

عوارض جانبی رایج داروهای ضد بارداری خوراکی ترکیبی افزایش وزن، حساس شدن سینه ها و حالت تهوع است. این داروها همچنین با افزایش خطر ابتلا به مشکلات قلبی عروقی، سرطان سینه و سرطان دهانه رحم مرتبط هستند.

عوامل ضد آندروژن اگر آنتی‌بیوتیک‌های خوراکی مفید نباشند، ممکن است داروی اسپیرونولاکتون (آلداکتون) برای زنان و دختران نوجوان در نظر گرفته شود. با مسدود کردن اثر هورمون های آندروژن بر غدد تولید کننده روغن کار می کند. عوارض جانبی احتمالی شامل حساسیت سینه و پریودهای دردناک است.

یک مشاوره خصوصی را برنامه ریزی کنید یا فقط در دو دقیقه یک ارزیابی آنلاین انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه
پلاسما جت جهت بلفاروپلاستی غیر جراحی

ایزوترتینوئین ایزوترتینوئین (Amnesteem، Claravis، و غیره) یک مشتق از ویتامین A است. ممکن است برای افرادی که آکنه متوسط ​​یا شدید آنها به درمان های دیگر پاسخ نداده است، تجویز شود.

عوارض جانبی بالقوه ایزوترتینوئین خوراکی شامل بیماری التهابی روده، افسردگی و نقایص شدید مادرزادی است. همه افرادی که ایزوترتینوئین دریافت می کنند باید در برنامه مدیریت ریسک مورد تایید FDA شرکت کنند. و برای نظارت بر عوارض جانبی باید به طور منظم به پزشک مراجعه کنند.

, , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
لیزر موهای زائد : رفع دائمی یا موقت؟
نوشتهٔ بعدی
لیزر کردن موهای زائد چقدر برای از بین رفتن آن ها موثر است؟

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 7
  • 7
  • 54
  • 37
  • 316
  • 1,514
  • 37,878
  • 139,880
  • 94,149

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست