بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

لیزر موهای زائد : رفع دائمی یا موقت؟

لیزر موهای زائد : رفع دائمی یا موقت؟

لیزر موهای زائد اصفهان

لیزر موهای زائد : خلاصه نه لیزر موهای زائد با گرم کردن فولیکول های مو برای جلوگیری از رشد موهای جدید عمل می کند. این کار فولیکول‌های مو را برای مدت طولانی در حالت خواب قرار می‌دهد – بسیار طولانی‌تر از اصلاح و اپیلاسیون. زمانی که موها دوباره رشد کنند، سبک‌تر، ظریف‌تر و تعدادشان کمتر می‌شود.

اگرچه این روش اغلب به عنوان نوعی از بین بردن موهای زائد “دائمی” معرفی می شود، لیزر درمانی فقط تعداد موهای ناخواسته را در یک ناحیه خاص کاهش می دهد. به طور کامل از شر موهای زائد خلاص نمی شود.

طبق گفته کلینیک مایو، این گزینه حذف موهای زائد در افرادی که دارای رنگ پوست روشن و موهای تیره تر هستند، بهترین کار را دارد. همچنین، برای بهترین نتایج، انجمن پوست آمریکا (AAD) توصیه می کند که یک متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره باید این روش را انجام دهد.

پیشنهاد مطالعه
برداشتن ضایعات پوستی ناشی از افزایش سن

درصورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگیرید.

نحوه عملکرد لیزر موهای زائد

لیزر درمانی از پرتوهای لیزر با گرمای بالا به عنوان شکل خفیف تابش استفاده می کند. در طول فرآیند، این پرتوهای لیزر گرم شده و به فولیکول‌های مو آسیب می‌رسانند.

فولیکول های موی شما درست زیر پوست قرار دارند. آنها مسئول تولید تارهای جدید مو هستند. اگر فولیکول ها از بین بروند، تولید مو به طور موقت غیرفعال می شود.

در مقابل، موچین، اصلاح و اپیلاسیون همگی موهای بالای سطح را از بین می‌برند. این روش ها فولیکول های تولید کننده مو را هدف قرار نمی دهند.

دکتر مهریار زرین جویی ، بهترین پزشک پوست در اصفهان و همچنین پزشک پوست ، مو ، زیبایی در اصفهان هستند که در انجام انواع جراحی های سرپایی و بدون نیاز یه بیهوشی بیش از ۱۴ سال تجربه دارند و از جمله تخصص های ایشان  لیزر موهای زائد در اصفهان  می باشد و از افتخارات دکتر زرین جویی پزشک برتر استان اصفهان در سال ١٣٩٠ از طرف معاونت غذا و دارو به لحاظ تجویز منطقی دارو می باشند.

بهترین-پزشک-پوست-اصفهان | بلفاروپلاستی-اصفهان

بهترین-پزشک-پوست-اصفهان | بلفاروپلاستی-اصفهان

چرا جلسات پیگیری لازم است؟

درمان های بعدی برای استفاده حداکثری از لیزر موهای زائد ضروری است. تعداد دقیق لیزرهای نگهدارنده در افراد مختلف متفاوت است. طبق گفته کلینیک مایو، اکثر افراد بین چهار تا شش جلسه لیزر درمانی نیاز دارند.

پیشنهاد مطالعه
چه سنی برای لیفت صورت بهتر است؟

شما همچنین باید هر کدام را شش هفته فاصله بیندازید – این بدان معناست که چرخه کامل درمان می تواند تا نه ماه طول بکشد.

بعد از هر جلسه، احتمالاً متوجه موهای کمتری خواهید شد. هر مویی که باقی می ماند یا بازسازی می شود نیز از نظر بافت و رنگ روشن تر خواهد بود. AAD تخمین می زند که پس از جلسه اولیه، تعداد موها بین ۱۰ تا ۲۵ درصد کاهش می یابد. نرخ کاهش پس از آن بهبود خواهد یافت، اما همچنین متفاوت خواهد بود.

علاوه بر این، برای بهترین نتایج، احتمالاً به جلسات تعمیر و نگهداری گاه به گاه نیاز خواهید داشت. اینها به اطمینان از عدم بازسازی فولیکول های مو کمک می کنند. بسته به نیازهای فردی شما، ممکن است یک یا دو بار در سال پس از دور اولیه کامل لیزر درمانی به یک جلسه نگهداری نیاز داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه
تزریق پرکننده مو چقدر در زیبایی موها موثر است؟

جدول زمانی هر جلسه با لیزر موهای زائد اولیه شما یکسان است. به طور کلی، زمان بستگی به منطقه درمان دارد. اگر در طول جلسات تعمیر و نگهداری فقط چند قسمت کوچک را بررسی می کنید، ممکن است قرار ملاقات کوتاه تر باشد.

برای عضویت یا مشاهده در صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی کلیک کنید.

update year 1400

, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
بهترین سن برای لیفت پلک چه سنی است؟
نوشتهٔ بعدی
داروهای خوراکی بعد از انجام جراحی پلک

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 30
  • 19
  • 39
  • 32
  • 361
  • 1,517
  • 39,884
  • 139,202
  • 93,663

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست