تزریق ژل به زیر چشم

مزایا و عوارض تزریق ژل به زیر چشم و خط خنده چیست؟

تزریق ژل به زیر چشم | خط خنده | دکتر مهریار زرین جویی | drzarrinjooei.com

مدت زمان مطالعه: ۱۸ دقیقه

ژل تزریقی چیست؟

تزریق ژل به خط خنده و زیر چشم
ژل های تزریقی، دسته ای از فیلر صورت هستند که به صورت تزریق می شوند تا خطوط نازک، چین و چروک و گودی ها را از بین ببرند. هم چنین برای افزایش حجم گونه و لب نیز کاربرد دارند. همانطور که می دانید امکان متوقف کردن روند پیری به صورت کامل وجود ندارد. اما ژل های تزریقی اصولا برای مخفی کردن علائم اولیه ی پیری و همچنین جوان سازی استفاده می شوند. تزریق ژل به زیر چشم و خط خنده فواید و عوارضی دارد که ما آنها را برای شما آشکارمیسازیم.

دکتر مهریار زرین جویی متخصص و زیبایی پوست با بیش از ۱۰ سال سابقه ی کاری وکادری مجرب در خدمت شماست . drzarrinjooei.com
بسیار حائز اهیت است که در نظر داشته باشید. که هرچند فیلر های صورت می توانند در جهات بسیاری موثر باشند، اما معجزه نمی کنند. در بسیاری از موارد در حالی که بیمار منتظر نتایج فوق العاده می باشد. تزریق ژل ممکن است آن نتایج مطلوب را ایجاد نکند. همه ی این ها به عواملی از جمله عمق چین و چروک و گودی زیر چشم بستگی دارد.

مزایای تزریق ژل زیر چشم چیست؟

تزریق ژل می تواند راه حل بسیاری از مشکلات باشد. ژل ها مواد ایمنی هستند و عوارض کمتری نسبت به جراحی دارند. بهترین مزیت آنها، قیمت شان می باشد. که نسبت به جراحی بسیار مقرون به صرفه ترند و ممکن است باعث شوند. در دراز مدت، عمل جراحی را کنار بگذارید.
این روش می تواند برای افرادی که نگران دوران نقاهت هستند و ترس از عمل جراحی دارند انتخاب مناسبی باشد.

سوزش، ورم و درد تزریق شایع ترین ناراحتی ها می باشند. که همگی به سرعت بر طرف می شوند. بسیار مهم است که قبل از تزریق از هیچ گونه داروی ضد انعقاد کننده ی خون یا ضد التهاب استفاده نکنید.  تزریق ژل به زیر چشم و خط خنده فواید و عوارضی دارد که ما آنها را برای شما آشکارمیسازیم.

تزریق ژل به زیرچشم

تزریق ژل به زیرچشم

نتایج تزریق ژل بلافاصله قابل مشاهده بوده و فاکتور مهمی برای کسانی است که به دنبال تغییرات آنی هستند. نتایج ممکن است بلافاصله بعد از تزریق اغرار آمیز به نظر برسند که به خاطر ورم می باشد. وجود کمی ناهمواری و برآمدگی، طبیعی است.
وقتی در هفته ی اول ورم از بین می رود، ژل های تزریق شده رطوبت را از بدن جذب می کنند. که منجر به صاف شدن و از بین رفتن برآمدگی می شود. ماساژ ملایم می تواند در این زمینه کمک کند.

تزریق ژل به زیر چشم و خط خنده فواید و عوارضی دارد که ما آنها را برای شما آشکارمیسازیم.

 

ناودان اشکی چیست؟

ناودان اشکی شما قسمتی در زیر چشم شماست که از دست دادن حجم آن، منجر به وجود آمدن گودی و تیرگی در این ناحیه می شود. مردم در تمام سنین می توانند دچار این مشکل شوند. هرچند این مسئله از علائم مشترک پیر شدن نیز می باشد. و با افزایش سن ممکن است گودی و تیرگی نیز افزایش یابد. گودی و سیاهی زیر چشم ممکن است این توهم را به وجود آورد که فرد خسته و ناراحت است.

تزریق ژل به ناحیه های خاصی در اطراف چشم به صاف کردن خطوط و چروک های عمیق و رفع حالت خستگی چشم کمک می کند.

پیشنهاد مطالعه
آیا می توان دو بار جراحی پلک پایین انجام داد؟

تزریق ژل به زیر چشم و خط خنده فواید و عوارضی دارد که ما آنها را برای شما آشکارمیسازیم.

مراحل تزریق ژل به زیر چشم چگونه است؟

ژل ها بعنوان نوعی فیلر برای رفع گودی زیر چشم یا خط اشک به طور معمول با استفاده از هیالورونیک اسید ساخته می شوند. تزریق ژل برای گودی زیر چشم، گودی را پر کرده و سپس با پوست ترکیب می شود. و سطحی صاف و یکنواخت ایجاد می کند که در آن گودی از بین رفته و اثر سیاهی دور چشم نیز کم شده و باعث می شود فرد سرحال تر و شاداب تر به نظر برسد.

تزریق ژل به زیر چشم تا چه مدت ماندگاری دارد؟

ژل های تزریقی از نوع هیالورونیک اسید تا هجده ماه ماندگاری دارند. ماندگاری آن ها در بدن به عواملی از جمله نوع ژل انتخابی و خصوصیات بدنی فرد بستگی دارد.

آیا تزریق ژل به زیر چشم دردناک است؟

از آنجایی که این روش، غیرتهاجمی و غیرجراحی است. بسیاری از افراد درد آن را بسیار کم تر از تصورات اولیه ی خود تجربه کردند. قبل از تزریق، اغلب به محل های مورد نظر، کرم بی حسی موضعی زده می شود تا درد به حداقل برسد.

تزریق ژل به زیر چشم و خط خنده فواید و عوارضی دارد که ما آنها را برای شما آشکارمیسازیم.

نکاتی که باید قبل از تزریق ژل مورد توجه قرار گیرد

• زنانی که باردارند یا به بچه شیر می دهند نمی توانند تزریق ژل انجام دهند.
• همچنین افرادی که حساسیت پوستی دارند. یا نسبت به ژل ها یا مواد مشابه آلرژی دارند انجام این کار به ان ها توصیه نمی شود.
• عوارض این روش بسیار اندک است و معمولا عوارض جانبی آن سوزش و ورم پوست می باشد. که خفیف است و بعد از چند روز از بین می رود.
انجام هر گونه عمل زیبایی ممکن است است ترسناک باشد.

اما تزریق ژل به زیر چشم بسیار قابل تحمل بوده و عوارض احتمالی آن اندک می باشد. توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که از بین بردن خطوط زیر چشم با ژل باید توسط یک فرد متخصص انجام گیرد. چراکه بافت های این ناحیه بسیار نازک تر و حساس تر از دیگر بافت های صورت می باشد.

تزریق ژل به زیر چشم و خط خنده فواید و عوارضی دارد که ما آنها را برای شما آشکارمیسازیم.

دکتر مهریار زرین جویی متخصص و زیبایی پوست با بیش از ۱۰ سال سابقه ی کاری وکادری مجرب در خدمت شماست . drzarrinjooei.com

مراقبت ها و عوارض تزریق ژل زیر چشم

دوران نقاحت معمولا کوتاه می باشد و نتایج بلافاصله بعد از تزریق قابل مشاهده است. انجام کارهای روزمره را می توان بلافاصه از سر گرفت. بطوریکه بعضی از بیماران همان روز به کارهای روزانه خود برمی گردند. هرچند ممکن است کمی سوزش و خون ریزی در روز های اول مشاهده شود.
برای کم کردن ورم، بیماران می توانند از کمپرس یخ استفاده کنند. و به آرامی آن را در محل مورد نظر قرار دهند. هم چنین می توان از کرم های ضد درد و التهاب قبل از خواب استفاده کرد تا سوزش حاصل از تزریق را به حداقل برسانند.

بیماران باید از دست زدن به زیر چشم تا حداقل شش ساعت بعد از تزریق اجتناب کنند. بعد از آن می توانند صورت خود را با ملایمت بشورند. هم چنین تا چهار ساعت اولیه نباید هیچ گونه لوازم آرایشی یا کرم صورت استفاده شود. تا دو روز هم از خوردن نوشیدنی های الکلی و انجام ورزش، ماندن در آفتاب و یا در سرما خودداری شود. تزریق ژل به زیر چشم و خط خنده فواید و عوارضی دارد که ما آنها را برای شما آشکارمیسازیم.

پیشنهاد مطالعه
تزریق ژل به پشت دست چگونه است؟

از بین بردن خطوط اطراف بینی و دهان با تزریق ژل

خطی که اطراف بینی و دهان تشکیل می شود (خط خنده) می تواند به یکی از مشکلات اساسی برای بعضی از مردم تبدیل شود. گاهی اوقات این مشکل ارثی است. سیگار کشیدن نیز می تواند به دلیل تکرار عمل مکش در ناحیه باعث زیاد تر شدن این خط ها شود.
زیاد شدن خطوط خنده یا پرانتزی باعث به وجود آمدن تغییرات بسیاری در ظاهر فرد می شود.

سایه ای که در این منطقه شکل می گیرد می تواند توجه ها را از چشم ها و دهان پرت کند. صاف کردن یا از بین بردن خطوط می تواند به زیبا شدن صورت کمک کند. و باعث می شود قسمت های دیگر، زیبایی خود را بیشتر به نمایش بگذارند.

تزریق ژل به زیر چشم و خط خنده فواید و عوارضی دارد که ما آنها را برای شما آشکارمیسازیم.

 

از بین بردن خط خنده با کمک ژل چگونه است؟

تزریق دقیق ژل به محل مورد نظر و خطوط پرانتزی، بلافاصله منجر به بالا آمدن و از بین رفتن چین و چروک می شود. و بر اساس نوع ژل تزریق شده حداقل شش تا دوازده ماه ماندگاری دارد.
از بین بردن خط خنده اگر با پروتز گونه همراه باشد بسیار نتایج مطلوب تری خواهد داشت. کمی فشار از پایین و لیفت از بالا با کمک مقدار اندکی ژل اغلب اوقات زیبایی بیشتری نسبت به تزریق ژل به خط خنده به شما می بخشد. زیرا از بین رفتن یا حرکت چربی یکی از علل بوجود آمدن خط خنده است و فیلر های ژلی جایگزینی مناسب برای چربی از بین رفته می باشند. در این صورت با ترکیب کردن پروتز چانه و تزریق ژل به خط لبخند هم علت و هم علایم خط خنده درمان می شوند.

ژل های تزریقی از چه موادی درست شده اند و عملکرد آن ها چگونه است؟

این موادِ ژل مانند از هیالورونیک اسید ساخته شده اند که یکی از مواد طبیعی موجود در بدن می باشد. برای از بین بردن چین و چروک و خطوط خنده، این ماده به زیر پوست تزریق می شود و بلافاصله پوست را حجیم می کند.

خط خنده

خط خنده

تزریق ژل در خط خنده تا چه مدت ماندگاری دارد؟

ماندگاری ژل بسته به نوع ژل تزریقی دارد و می تواند از شش تا هفت ماه یا تا حدود پانزده ماه ماندگاری داشته باشد. البته باید در نظر داشته باشید که عواملی مانند سبک زندگی، میزان و عمق تزریق و نوع پوست تاثیر زیادی بر نتایج دارند. تزریق ژل به زیر چشم و خط خنده فواید و عوارضی دارد که ما آنها را برای شما آشکارمیسازیم.

تزریق ژل برای از بین بردن خط خنده چه مدت زمان می برد؟

انجام این کار یک عمل سرپایی بوده و با بی حسی موضعی صورت می گیرد. و بر اساس میزان چین و چروک، حدود سی و پنج تا چهل دقیقه طول می کشد.

پیشنهاد مطالعه
بهترین راه درمان خط خنده و چین وچروک|بوتاکس بهتر است یا تزریق ژل

چه درمان های دیگری برای از بین بردن خطوط اطراف بینی و دهان می توان انجام داد؟

خط ها و چین و چروک هایی که از اطراف بینی شما شروع می شود و تا گوشه ی دهان شما ادامه دارد اغلب اوقات به این دلیل ایجاد می شود که گونه حجم خود را از دست داده و افتادگی پیدا می کند و ظاهر را افسرده نشان می دهد. پروتز گونه بنابراین یکی از بهترین روش هایی می باشد که همزمان با تزریق ژل به خط خنده پیشنهاد می شود.

آیا تزریق ژل برای خط لبخند درد دارد؟

محصولاتی که ساخته می شوند معمولا دارای مواد بی حسی هستند. که کمک می کند ناراحتی ای که هنگام تزریق وجود دارد به حداقل برسد. به علاوه استفاده از کرم بی حسی موضعی کمک می کند تا درمان در حد امکان بدون درد باشد.

آیا زنان باردار یا شیرده می توانند ژل تزریق کنند؟

خیر، متاسفانه امکان تزریق ژل برای زنان باردار و شیرده وجود ندارد. تزریق ژل به زیر چشم و خط خنده فواید و عوارضی دارد که ما آنها را برای شما آشکارمیسازیم.

با از بین رفتن ژل، آیا چین و چروک ها بدتر از گذشته می شوند؟

خیر. خط هایی که اطراف بینی و دهان وجود داشتند، به حالت اولیه ی خود یعنی قبل از تزریق ژل باز می گردند.

آیا تزریق ژل برای درمان خط خنده بی خطر است؟

بله تنها یک نفر از بیست هزار نفر نسبت به این مواد حساسیت نشان میدهند. حتی در این صورت هم می توان ژل را با استفاده از مواد تزریقی دیگر به نام هیالاز خارج کرد.

مراقبت بعد از تزریق ژل خط خنده چگونه است؟

تزریق ژل برای خط خنده یک عمل سرپایی محسوب می شود. بنابراین می توانید بلافاصله به فعالیت های روزمره ی خود ادامه دهید. مراقبت های بعد از تزریق ژل خط خنده، زیاد نیست. اما افراد باید از نوشیدن نوشیدنی های الکلی امتناع کنند. فعالیت های جسمی شدید همانند ورزش انجام ندهند و تا چهل و هشت ساعت در آفتاب شدید قرار نگیرند. تزریق ژل به زیر چشم و خط خنده فواید و عوارضی دارد که ما آنها را برای شما آشکارمیسازیم.

با گذشت زمان چه اتفاقی برای ژل های تزریق شده می افتد؟

ژل به طور طبیعی به قسمت های کوچک تر تجزیه می شود و توسط پوست جذب خواهد شد. بدین معنی که نتایج حاصل شده پس از مدتی ناپدید می شوند و شما برای نگه داشتن چهره ی دوست داشتنی تان باید ترمیم انجام دهید.

عوارض تزریق ژل خط خنده چیست؟

بیشتر اثرات جانبی که ممکن است اتفاق بیفتد. مربوط به روش تزریق می باشد نه خود محصول. این علایم عبارت اند از:
• قرمزی
• ورم
• خارش عفونت اطراف محل تزریق
• ایجاد برآمدگی اطراف محل تزریق که با ماساژ قابل درمان است.

کلام آخر

تزریق ژل به زیر چشم و خط خنده مانند هر عمل زیبایی نیاز به دقت و پیشگیری از عوارض آن دارد. به همین خاطر برای انتخاب دکتر مناسب ، حتما به بهترین پزشک زیبایی اصفهان دکتر مهریار زرین جویی مراجعه کنید.

تزریق ژل به زیر چشم و خط خنده فواید و عوارضی دارد که ما آنها را برای شما آشکارمیسازیم.

دکتر مهریار زرین جویی متخصص و زیبایی پوست با بیش از ۱۰ سال سابقه ی کاری وکادری مجرب در خدمت شماست . drzarrinjooei.com

, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
منظور از تزریق ژل خط خنده چیست؟
نوشتهٔ بعدی
تزریق زل به لب چگونه است؟

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 23
  • 19
  • 37
  • 29
  • 452
  • 1,560
  • 38,757
  • 139,624
  • 93,963

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست