تزریق ژل خط خنده

منظور از تزریق ژل خط خنده چیست؟

تزریق ژل خط خنده | خط خنده | دکتر مهریار زرین جویی | drzarrinjooei.com

مدت زمان مطالعه: ۱۰دقیقه

تزریق ژل خط خنده

با افزایش سن خط خنده روی لب ها ظاهر می شود و کسانی که صورت لاغرتری دارند مشاهده شده است. عده ای با دیدن خط خنده روی صورتشان احساس پیری می کنند و به فکر راهی برای از بین بردن آن می افتند. تزریق ژل خط خنده راهکار مفیدی برای از بین بردن هر گونه خط خند به روی صورت است.
ما در این مقاله به بررسی تزریق ژل خط خنده و مزیت ها و عوارض و عواملی که به مربوط می شود ، پرداختیم. به طور کلی منظور از تزریق خط خنده چیست؟ بد نیست بدانید حتی خندیدن موجب ایجاد خطوط بر روی صورت می شود و با گذشت زمان ، خط خنده بر روی صورت شما عمیق تر می شود. تزریق ژل خط خنده و خط خنده نیز ازخدمات دکتر مهریار زرین جویی می باشد.

دکتر مهریار زرین جویی drzarrinjooei.com

چگونگی تزریق خط خنده

ابتدا متخصص قبل از هر کاری از کرم بی حسی استفاده می کند. البته برخی از ژل ها خود حاوی لیدوکائین یک ماده بی حسی می باشند و نیازی به بی حسی ندارد. برای تزریق از سرنگ کوچکی استفاده می شود و روی نقاط مشخص صورت ، اطراف خطوط خنده تزریق می شود. تزریق خط خنده حدود نیم ساعت طول می کشد و نیازی به ریکاوری ندارد و فرد می تواند بعد از اتمام تزریق به کارهای روزانه خود رسیدگی کند.

تزریق ژل خط خنده

تزریق ژل خط خنده

علت ایجاد خطوط خنده

به مرور زمان خنده باعث شل شدن پوست شده و چین و چروک های دائمی را بر روی صورت ایجاد می کند. خندیدن حتی موجب افتادگی بافت صورت می شود و خطی روی صورت ایجاد می شود که حتی بعد از اتمام خندیدن همچنان از روی صورت محو نمی شود.
با بالا رفتن سن میزان چربی پوست کم شده و پوست انعطاف پذیری خود را از دست می دهد و به همین علت خط خنده عمیق تر می شود.خبر خوبی که وجود دارد این است که امروزه با کمک فیلرهایی که در بازار موجود است می تواند به آسانی این مشکل را برطرف کرد.

تزریق ژل خط خنده و خط خنده نیز ازخدمات دکتر مهریار زرین جویی می باشد.

پیشنهاد مطالعه
آیا جراحی پلک بی خطر است؟ بلفاروپلاستی اصفهان

فیلرها در عمق پوست تزریق می شوند و به شما پوست صاف و یکدست هدیه می دهند و موجب شادابی و جوانی پوست شما می شود.عملکرد ژل به گونه ای است که در زیر پوست حجم شان افزایش پیدا می کند و صورت شما پرتر نشان داده می شود و موجب صاف شدن خطوط می شود و اثری از آنها باقی نمی ماند.

انواع ژل های پرکننده

برای خط خنده ژل های پرکننده متفاوتی وجود دارد. انواع ژل خط خنده شامل موارد زیر است:
• ژل موقتی
• ژل تقریبا دائمی
• ژل دائمی
رایج ترین ژلی که برای خط خنده استفاده می شود ، ژل موقت است. زیرا نتایج بدست آمده موقتی است و در صورت عدم رضایت می توان با تزریق دوباره نتیجه را عوض کرد.

تزریق ژل خط خنده و خط خنده نیز ازخدمات دکتر مهریار زرین جویی می باشد.

بهترین برند تزریق ژل خط خنده

انتخاب بهترین مارک تزریق ژل لب برای هر فردی متفاوت است. با وجود مارک های متفاوت انتخاب مارک ژل سخت است. بیشتر ژل های تزریقی از اسید هیالورونیک ساخته شده است و تاثیر و خصوصیات یکسانی دارند.برای انتخاب نوع ژل می توان از متخصص با تجربه کمک بگیرید. زیرا پزشک متخصص با توجه به میزان عمقی بودن خطوط خنده ، بهترین مارک ژل خط خنده را انتخاب می کند.
بعد از تزریق ژل چه کار باید کرد
بعد از اتمام تزریق ژل پزشک متخصص توصیه های لازم را برای شما بیان می کند.

تزریق ژل خط خنده و خط خنده نیز ازخدمات دکتر مهریار زرین جویی می باشد.

دکتر مهریار زرین جویی drzarrinjooei.com

توصیه های لازم بعد از تزریق خط خنده شامل موارد زیر می باشد:

۱٫روی صورت خود نخوابید

سعی کنید بعد از تزریق روی صورت خود نخوابید. چرا که خوابیدن به این طریق موجب می شود فشار زیادی روی صورت وارد کند. این کار باعث عوض کردن نتیجه تزریق ژل می شود و حتی امکان ایجاد خطوط خنده نیز وجود دارد. اگر عادت دارید به پهلو بخوابید ، سعی کنید صورتتان با بالش تماس پیدا نکند.

۲٫سیگار کشیدن ممنوع

سیگار کشیدن موجب می شود تا خطوط متعددی بر روی صورت ایجاد شود و تاثیرات منفی بر روی صورت بعد از تزریق می گذارد. همچنین حدود دو هفته قبل از تزریق باید از سیگار کشیدن دست بکشید. چرا که درصد کبودی و تورم بعد از تزریق را افزایش می دهد.

۳٫حتما از ضد آفتاب استفاده کنید

نور آفتاب درصد کلاژن و انعطاف پذیری پوست را کاهش می دهد. پس سعی کنید روزانه از ضد آفتاب استفاده کنید.
کاندیدهای مناسب برای تزریق خط خنده
علاوه بر خانم ها ، آقایان نیز برای تزریق خط خنده مراجعه می کنند. بیشتر کسانی که برای این روش زیبایی اقدام می کنند ، از وجود خطوط خنده روی صورتشان ناراضی و ناراحت هستند. اگر هر فردی از وجود این خطوط روی صورت آزرده است ، می تواند این روش درمانی را انتخاب کنید.افراد مسنی که شرایط جسمی مناسبی دارند ، این عمل زیبایی به جوانسازی صورتشان بسیار کمک می کند.

خط خنده

خط خنده

تزریق ژل خط خنده و خط خنده نیز ازخدمات دکتر مهریار زرین جویی می باشد.

مدت ماندگاری ژل

تزریق ژل تزریق شده برای خطوط روی لبخند حدود ۶ الی ۱۲ ماه ماندگاری دارد. البته مدت دقیق این ماندگاری بستگی به خود فرد دارد و سیستم بدنی آن دارد. بعد از تزریق بدن کم کم شروع به جذب کردن ژل تزریق شده می کند و خطوط لبخند دوباره ظاهر می شود. عده ای از بیماران برای تزریق دوره ای یک برنامه ریزی مشخص تنظیم می کنند تا جوانی صورت و شادابی آن را برای همیشه حفظ کنند.

اثرات منفی تزریق ژل

بعد از تزریق ژل یا چربی ممکن است با اثرات مختلفی برای صورت مواجه شوید. این گونه عوارض تزریق ژل شامل موارد زیر است:
• تورم
• قرمزی پوست
• کبودی
• خارش
• حساسیت
• رنگ پریدگی پوست
• ایجاد آلرژی در بدن
• عفونت
• به وجود آمدن توده های زیر پوست
اثرات جانبی مانند تورم ، قرمزی یا حتی کبودی معمولا بعد از تزریق عادی است و جای نگرانی وجود ندارد. چرا که بعد از ۲ الی ۳ صورت برطرف می شود. اما عوارض دیگر مانند حساسیت ، عفونت به ندرت اتفاق می افتد.برای جلوگیری از بروز عوارضی مانند انتقال ژل در زیر پوست ، تا چند روز از هر گونه فشار یا ضربه ای به ناحیه تزریق تزریق ژل خط خنده و خط خنده نیز ازخدمات دکتر مهریار زرین جویی می باشد.

کلام آخر

تزریق ژل خط خنده مانند هر عمل زیبایی نیاز به دقت و پیشگیری از عوارض آن دارد. به همین خاطر برای انتخاب دکتر مناسب ، حتما به بهترین پزشک زیبایی اصفهان دکتر مهریار زرین جویی مراجعه کنید.

تزریق ژل خط خنده و خط خنده نیز ازخدمات دکتر مهریار زرین جویی می باشد.

دکتر مهریار زرین جویی drzarrinjooei.com

, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
دستگاه پلاسما پن چیست؟
نوشتهٔ بعدی
مزایا و عوارض تزریق ژل به زیر چشم و خط خنده چیست؟

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 4
  • 3
  • 61
  • 44
  • 435
  • 1,545
  • 39,017
  • 139,568
  • 93,918

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست