بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

آیا می توان دو بار جراحی پلک پایین انجام داد؟

آیا می توان دو بار جراحی پلک پایین انجام داد؟

جراحی پلک پایین

افتادگی پوست، سیاهی و چین و چروک دور چشم می تواند شما را خسته و پیرتر نشان دهد. مشکلات زیر چشم می تواند به دلیل روند طبیعی پیری، عادات سبک زندگی نامناسب، عوامل محیطی و حتی ژنتیک شما باشد. برای کسانی که از ظاهر زیر چشم خود ناراضی هستند، جراحی پلک پایین می تواند مفید باشد. اگر به این روش علاقه مند هستید، ممکن است تعجب کنید که آیا ماندگاری طولانی دارد یا می توانید دو بار جراحی پلک پایین را انجام دهید؟

دکتر مهریار زرین جویی ، متخصص بلفاروپلاستی اصفهان  می باشد.

آیا می توان دو بار جراحی پلک پایین انجام داد؟

جراحی پلک پایین که به آن “بلفاروپلاستی” نیز گفته می شود، یک روش بسیار موثر است. می تواند کیسه های زیر چشم را از بین ببرد، خطوط و چین و چروک های ظریف را کاهش دهد و پوست زیر چشم شما را صاف تر و سفت تر نشان دهد. در حالی که این روش اغلب به عنوان یک گزینه درمانی طولانی مدت در نظر گرفته می شود، برخی از بیماران برای بار دوم جراحی پلک پایین را انجام می دهند.

پیشنهاد مطالعه
بزرگ کردن لب چیست و برای چه افرادی مناسب است؟

در حالی که غیر معمول است، برخی از بیماران ممکن است جراحی تجدید نظر پلک را انتخاب کنند. بیمارانی که قصد جراحی را دارند ممکن است جراحی اولیه خود را زودتر انجام داده باشند. در حالی که جراحی پلک پایین می تواند نتایج شگفت انگیزی ارائه دهد، اما نمی تواند روند طبیعی پیری را متوقف کند.

یک مشاوره خصوصی را برنامه ریزی کنید یا فقط در دو دقیقه یک ارزیابی آنلاین انجام دهید.

علاوه بر این، بیمارانی که پس از جراحی از پوست خود مراقبت نمی کنند، می توانند بر نتایج آنها تأثیر بگذارند. با گذشت زمان، این ممکن است نیاز به جراحی تجدید نظر داشته باشد. اکثر جراحان توصیه می کنند حداقل شش ماه بین عمل ها صبر کنید تا اطمینان حاصل شود که پلک های شما به طور کامل بهبود می یابند. این خطر عوارض را کاهش می دهد و می تواند نتایج جراحی دوم شما را بهبود بخشد.

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

افزایش نتایج جراحی پلک

جراحی پلک پایین  بی خطر، موثر است و نتایجی طبیعی به همراه دارد. برش ها بسیار کوچک هستند و کمترین جای زخم را بر جای می گذارند. بسیاری از بیماران جراحی پلک پایین را انتخاب می کنند، زیرا این جراحی محتاطانه است، اما نتایج شگفت انگیزی ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعه
تاثیر شوکه کننده تزریق جالپرو+مراقبت های بعد از تزریق

در صورتی که قصد انجام جراحی پلک را دارید، یافتن یک جراح ماهر و با تجربه مهمترین نکته است. با این حال، نحوه مراقبت از پوست خود پس از جراحی برای حفظ نتایج بسیار مهم است. برای اطمینان از ماندگاری نتایج جراحی پلک پایین، نکات زیر را در نظر بگیرید.

امروز با جراحی زیبایی و ترمیمی جوان‌تر شدن را کشف کنید! مشتاق برای شروع؟ با دکتر مهریار زرین جویی تماس بگیرید تا قرار ملاقات خود را تعیین کنید.

, , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
راه های جوانسازی چه مواردی هستند؟
نوشتهٔ بعدی
بعد از جراحی ناخن چه انتظاری باید داشت؟

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 56
  • 40
  • 52
  • 42
  • 484
  • 1,577
  • 39,238
  • 139,559
  • 93,911

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست