بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

آیا جراحی پلک بی خطر است؟ بلفاروپلاستی اصفهان

آیا جراحی پلک بی خطر است؟ بلفاروپلاستی اصفهان

جراحی پلک در اصفهان

جراحی پلک روشی برای کاهش افتادگی یا افتادگی پلک بالا یا پایین است. این عمل که بلفاروپلاستی نامیده می شود، اغلب به دلایل زیبایی انجام می شود. اما اگر افتادگی پوست شروع به انسداد بینایی کند، ممکن است از نظر پزشکی ضروری شود.

با افزایش سن، پوست شما از جمله پلک ها تغییر می کند. عضلات پشتیبان ممکن است در حین کشش پوست ضعیف شوند. این ترکیب باعث می شود که چربی در بالا یا زیر چشم جمع شود. نتیجه می تواند ظاهر شدن کیسه های زیر چشم، افتادگی پلک ها و ابروها و پوست اضافی اطراف چشم باشد.

حتی می تواند چشمان شما را پف کرده نشان دهد. بلفاروپلاستی چربی و پوست اضافی اطراف چشم را از بین می برد و ماهیچه ها را سفت می کند. می توان آن را روی پلک بالا یا پایین انجام داد. بلفاروپلاستی یک عمل جراحی است که باید توسط جراح پلاستیک واجد شرایط انجام شود.

جراح شما با شما ملاقات خواهد کرد تا در مورد اینکه آیا شما کاندید مناسبی برای این عمل هستید یا خیر، صحبت خواهد کرد.

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

چه کسانی کاندید جراحی پلک هستند؟ جراحی پلک در اصفهان

اکثر افرادی که به دنبال جراحی پلک هستند به دنبال ظاهری جوان تر هستند. اگر پوستی افتاده در بالای یا زیر چشم‌ها، پلک‌های پف کرده یا پف کرده، یا پوست اضافی یا چین و چروک اطراف چشم‌تان دارید، ممکن است به فکر بلفاروپلاستی باشید.

پیشنهاد مطالعه
میکرونیدلینگ چگونه کار می کند؟ - بهترین دکتر پوست و زیبایی در اصفهان

برخی دیگر به دنبال این روش هستند زیرا پوست اضافی اطراف چشم آنها دید آنها را مسدود می کند. در این صورت بیمه شما ممکن است جراحی را پوشش دهد. حتما با بیمه‌گر سلامت خود مشورت کنید، بیشتر بلفاروپلاستی تحت پوشش بیمه نیست.

مانند تمام روش های زیبایی، نامزدهای خوب انتظارات واقع بینانه دارند. این مهم است که بدانیم چه نتایجی را باید انتظار داشت.

شما همچنین یک معاینه فیزیکی خواهید داشت و قبل از انجام بلفاروپلاستی، یک تاریخچه سلامت کامل ارائه خواهید داد. برخی از بیماری های چشمی ممکن است شما را واجد شرایط این روش نکنند.

شما باید قبل از انجام جراحی پلک، معاینه چشم را انجام دهید تا بینایی خود را آزمایش کرده و از نظر سایر بیماری های چشمی غربالگری کنید.

بهترین پزشک پوست در اصفهان با بیشترین نتیجه زیبایی در خدمت شماست.

آیا جراحی پلک بی خطر است؟ جراحی پلک در اصفهان

مانند هر عمل جراحی، جراحی پلک نیز با خطراتی همراه است. در حالی که جراحان به طور کلی این روش را بی خطر می دانند، ممکن است عوارضی نیز رخ دهد.

پیشنهاد مطالعه
بیماری ها و شرایط آکنه چه مواردی هستند؟

بلفاروپلاستی معمولاً یک عمل سرپایی است و بیماران ممکن است در ساعات و روزهای بعد از جراحی متوجه برخی از موارد زیر شوند: تورم و کبودی، آبریزش چشم، خشکی چشم یا حساسیت به نور. این علائم معمولاً خفیف هستند و بدون حادثه برطرف می شوند.

عوارض علائمی هستند که انتظار نمی رود اما ممکن است رخ دهند. خطرات عبارتند از واکنش به بیهوشی مورد استفاده، عفونت، خونریزی، تغییر رنگ پلک یا چشم های تحریک شده.

بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهانعوارض شدیدتر می تواند شامل مشکل در عملکرد پلک (باز یا بسته شدن چشم ها)، تاری دید موقت، آسیب به ماهیچه های نزدیک چشم، زخم غیرمنتظره و به ندرت کوری باشد.

هیچ یک از عوارض شایع نیستند، اما از آنجایی که این روش معمولاً انتخابی است، مهم است که قبل از تصمیم به انجام بلفاروپلاستی با چشم پزشک و جراح خود در مورد خطرات شخصی خود صحبت کنید.

برخی از افراد ممکن است شرایط زمینه ای داشته باشند که احتمال بروز عوارض را افزایش می دهد. بحث در مورد آنها و درجه ای که آنها می توانند خطر پیامدهای نامطلوب مختلف را افزایش دهند گام مهمی است که قبل از هر روش انتخابی باید برداشته شود.

پیشنهاد مطالعه
آیا چشمان من بعد از بلفاروپلاستی بزرگتر به نظر می رسند؟

دکتر مهریار زرین جویی ، متخصص بلفاروپلاستی اصفهان بهترین خدمات را به شما عرضه می دارد.

نتیجه گیری بلفاروپلاستی اصفهان و جراحی پلک در اصفهان

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی یک عمل رایج است. در میان پنج جراحی زیبایی رایج که هر سال در ایالات متحده انجام می شود، اکثر پزشکان آن را بی خطر می دانند. اما خطراتی وجود دارد.

بیماران اغلب عوارض جانبی موقتی از جمله کبودی و تورم دارند. در موارد کمتر، ممکن است عوارضی مانند اختلال در عملکرد پلک یا از دست دادن بینایی داشته باشند.

تشخیص خطرات و سنجیدن آنها در برابر مزایای بالقوه بخش مهمی از مشاوره قبل از جراحی شما است. انتخاب آگاهانه اولین قدم حیاتی در هر جراحی زیبایی است.

درباره دکتر مهریار زرین جویی بیشتر بدانید:

در جراحی صورت ما در درمان هایی برای کاهش ظاهر پیری تخصص داریم.

تمرکز ما فقط بر روی تکنولوژی و رویه های پیشرفته نیست. ما برای درک نگرانی ها و اهداف شما وقت می گذاریم. سفر تجدید شما یک تجربه بسیار شخصی خواهد بود.

برای بهترین خدمات زیبایی دکتر مهریار زرین جویی در اصفهان با ما تماس بگیرید.

, , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
۴ نکته ای که درباره جوانسازی واژن نمی دانستید
نوشتهٔ بعدی
از جراحی لیپوساکشن چه انتظاری باید داشت؟ بهترین پزشک پوست در اصفهان

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 0
  • 58
  • 39
  • 345
  • 1,505
  • 39,978
  • 139,133
  • 93,612

پست های مرتبط

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست