بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

بیماری ها و شرایط آکنه چه مواردی هستند؟

بیماری ها و شرایط آکنه چه مواردی هستند؟

درمان بیماری آکنه در اصفهان

اگر چندین هفته محصولات آکنه بدون نسخه (بدون نسخه) را امتحان کرده اید و کمکی نکرده اند، از پزشک خود در مورد داروهای قوی با نسخه بپرسید.

متخصص پوست می تواند به شما کمک کند:

آکنه خود را کنترل کنید.
از ایجاد اسکار یا آسیب های دیگر به پوست خود اجتناب کنید.
اسکارها را کمتر به چشم بیاورید.

داروهای آکنه با کاهش تولید روغن و تورم یا با درمان عفونت باکتریایی کار می کنند. با اکثر داروهای تجویزی آکنه، ممکن است به مدت چهار تا هشت هفته نتیجه نگیرید. ممکن است ماه ها یا سال ها طول بکشد تا آکنه شما به طور کامل از بین برود.

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

رژیم درمانی که پزشک شما توصیه می کند به سن شما، نوع و شدت آکنه شما و آنچه که مایلید به آن متعهد شوید بستگی دارد. برای مثال، ممکن است لازم باشد دو بار در روز به مدت چند هفته داروها را روی پوست آسیب دیده بشویید و بمالید.

داروهای موضعی و داروهایی که از طریق دهان مصرف می کنید (داروهای خوراکی) اغلب به صورت ترکیبی استفاده می شوند. گزینه های درمانی برای زنان باردار به دلیل خطر عوارض جانبی محدود است.

پیشنهاد مطالعه
کربوکسی تراپی و علائم بیماری‌ و گرفتگی وریدها

با پزشک خود در مورد خطرات و مزایای داروها و سایر درمان هایی که در نظر دارید صحبت کنید. و هر سه تا شش ماه یکبار با پزشک خود قرار ملاقات بگذارید تا پوست شما بهبود یابد.

داروهای موضعی
رایج ترین داروهای تجویزی موضعی برای آکنه عبارتند از:

رتینوئیدها و داروهای شبه رتینوئید. داروهایی که حاوی رتینوئیک اسید یا ترتینوئین هستند اغلب برای آکنه متوسط ​​مفید هستند. اینها به صورت کرم، ژل و لوسیون عرضه می شوند. به عنوان مثال می توان به ترتینوئین (Avita، Retin-A، دیگران)، آداپالن (Differin) و تازاروتن (Tazorac، Avage، و غیره) اشاره کرد.

این دارو را در شب استفاده می‌کنید، سه بار در هفته شروع می‌شود، سپس هر روز که پوستتان به آن عادت می‌کند. از مسدود شدن فولیکول های مو جلوگیری می کند. ترتینوئین را همزمان با بنزوئیل پراکسید استفاده نکنید. درمان بیماری آکنه در اصفهان

رتینوئیدهای موضعی حساسیت پوست شما به خورشید را افزایش می دهند. آنها همچنین می توانند باعث خشکی پوست و قرمزی پوست شوند، به خصوص در افرادی که پوست قهوه ای یا سیاه دارند. Adapalene ممکن است به بهترین شکل تحمل شود.

پیشنهاد مطالعه
روش های جراحی جوانسازی صورت توسط بهترین پزشک پوست در اصفهان

دکتر مهریار زرین جویی ، متخصص بلفاروپلاستی اصفهان  می باشد.

آنتی بیوتیک ها. اینها با از بین بردن باکتری های اضافی پوست و کاهش قرمزی و التهاب عمل می کنند. برای چند ماه اول درمان، ممکن است از رتینوئید و آنتی بیوتیک استفاده کنید، با آنتی بیوتیک در صبح و رتینوئید در عصر.

آنتی بیوتیک ها اغلب با بنزوئیل پراکسید ترکیب می شوند تا احتمال ایجاد مقاومت آنتی بیوتیکی را کاهش دهند. به عنوان مثال می توان به کلیندامایسین با بنزوئیل پراکسید (Benzaclin، Duac، دیگران) و اریترومایسین با بنزوئیل پراکسید (Benzamycin) اشاره کرد. آنتی بیوتیک های موضعی به تنهایی توصیه نمی شوند.

یک مشاوره خصوصی را برنامه ریزی کنید یا فقط در دو دقیقه یک ارزیابی آنلاین انجام دهید.

اسید آزلائیک و اسید سالیسیلیک. آزلائیک اسید یک اسید طبیعی است که توسط مخمر تولید می شود. خاصیت ضد باکتریایی دارد. به نظر می رسد کرم یا ژل آزلائیک اسید ۲۰ درصد به اندازه بسیاری از درمان های معمولی آکنه در صورت استفاده دو بار در روز موثر باشد. اسید آزلائیک تجویزی (Azelex، Finacea) یک گزینه در دوران بارداری و در دوران شیردهی است.

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

همچنین می توان از آن برای مدیریت تغییر رنگی که در برخی از انواع آکنه رخ می دهد استفاده کرد. عوارض جانبی شامل قرمزی پوست و تحریک جزئی پوست است.

پیشنهاد مطالعه
راهنمای بدون BS برای دریافت بوتاکس طبیعی

اسید سالیسیلیک ممکن است به جلوگیری از مسدود شدن فولیکول های مو کمک کند و به عنوان محصولات شستشو و ترک در دسترس است. مطالعات نشان دهنده اثربخشی آن محدود است. عوارض جانبی شامل تغییر رنگ پوست و تحریک جزئی پوست است.

داپسون. ژل داپسون (آکزون) ۵ درصد دو بار در روز برای آکنه های التهابی به ویژه در زنان مبتلا به آکنه توصیه می شود. عوارض جانبی شامل قرمزی و خشکی است.

شواهدی در حمایت از استفاده از روی، گوگرد، نیکوتین آمید، رزورسینول، سولفاستامید سدیم یا کلرید آلومینیوم در درمان های موضعی آکنه وجود ندارد.

امروز با جراحی زیبایی و ترمیمی جوان‌تر شدن را کشف کنید! مشتاق برای شروع؟ با دکتر مهریار زرین جویی تماس بگیرید تا قرار ملاقات خود را تعیین کنید.

, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
درمان های جوش یا آکنه صورت چه گزینه هایی است؟
نوشتهٔ بعدی
راه های جوانسازی چه مواردی هستند؟

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 41
  • 33
  • 48
  • 32
  • 375
  • 1,564
  • 38,453
  • 139,731
  • 94,040

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست