بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

جوانسازی پوست در مقابل لایه برداری پوست – بهترین پزشک پوست در اصفهان

جوانسازی پوست در مقابل لایه برداری پوست – بهترین پزشک پوست در اصفهان

جوانسازی پوست یا لایه برداری پوست

«جوان‌سازی پوست» و «بازسازی پوست» اصطلاحاتی هستند که اغلب در دنیای بهبود زیبایی‌شناسی مورد استفاده قرار می‌گیرند و اغلب به جای یکدیگر بیان می‌شوند. با این حال، این اصطلاحات معانی کمی (هر چند مهم) متفاوت دارند. «جوان‌سازی پوست» یک اصطلاح کلی‌تر است که به هر محصول و/یا درمان‌هایی که برای بهبود ظاهر پوست در نظر گرفته می‌شود اشاره دارد، در حالی که «بازسازی پوست» درمان خاصی را توصیف می‌کند که در آن لایه آسیب‌دیده پوست برداشته می‌شود.

تمام لایه‌برداری‌های پوست نوعی جوان‌سازی پوست است، اما همه جوان‌سازی‌های پوست، لایه‌برداری پوست نیستند – تا حدودی مانند تفاوت بین مستطیل و مربع.

لایه برداری پوست با لیزر برای جوانسازی صورت انواع بی شماری از جوانسازی پوست وجود دارد که همگی برای درمان نگرانی های زیبایی شناختی خاص در مورد پوست طراحی شده اند. بسیاری از رژیم‌های پوستی موضعی بدون نسخه و درمان‌های خود تجویز می‌توانند ظاهر پوست را به‌طور سطحی بهبود بخشند، اما راه‌حل‌های قوی‌تری برای تجویز یا انجام تحت نظارت یک متخصص پزشکی در دسترس هستند.

پیشنهاد مطالعه
فرمول جدید یک استارتاپ برای زیبایی پوست

بهترین پزشک پوست در اصفهان موفق به انجام بیش از ١٧٠٠٠ عمل جراحی سرپایی طی سالهای اخیر می باشند.

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

به عنوان مثال، عوامل موضعی مانند Retin-A® و هیدروکینون کیفیت پوست را به آرامی در یک دوره ۶ تا ۱۲ ماهه بهبود می بخشد، در حالی که روش های دیگر (مانند لایه برداری صورت) نتایج فوری تری دارند.

لایه برداری شیمیایی) اشکال بسیار مؤثری برای بازسازی پوست هستند که معمولاً از اسیدها برای برداشتن لایه بالایی پوست بیمار استفاده می کنند. این درمان ها می توانند ظاهر خطوط ریز را کاهش داده و تغییر رنگ را بهبود بخشند.

دکتر مهریار زرین جویی ، متخصص بلفاروپلاستی اصفهان   از افتخارات دکتر زرین جویی پزشک پوست ، مو ، زیبایی می باشد.

پیشنهاد مطالعه
میکرونیدلینگ در مقابل میکرودرم ابریژن: تفاوت چیست؟

 

برخی از لایه برداری های شیمیایی در یک سری از چندین درمان در طول زمان انجام می شوند، در حالی که برخی دیگر تنها به یک جلسه نیاز دارند. به عنوان مثال، لایه برداری صورت که از کاربرد موضعی اسید تری کلرواستیک (TCA)، چه به عنوان یک درمان منفرد و چه در ترکیب با جراحی پلاستیک صورت، استفاده می کند، می تواند سریعتر کیفیت و بافت پوست را نسبت به عوامل طولانی مدت بهبود بخشد.

همانطور که لایه برداری شیمیایی می تواند موثر باشد، تکنیک هایی که از لیزر استفاده می کنند از موثرترین درمان های پوستی در دسترس هستند. لایه برداری پوست با لیزر (مانند Sciton® ablative & non-sblative) می تواند رنگدانه های ناهموار، چین و چروک و منافذ بزرگ شده را با استفاده از کالیبراسیون که لایه بیرونی پوست را از بین می برد، قویاً برطرف کند.

لایه برداری پوست با لیزر منجر به ظاهری جوان و با طراوت می شود که هیچ روش دیگری نمی تواند با آن مطابقت داشته باشد. برای ده‌ها هزار نفر هر سال، لیزر پوست، تغییر رنگ، چین و چروک، رنگ و بافت ناهموار پوست، قوام پوست، لکه‌ها، لک‌ها و موارد دیگر را ترمیم می‌کند.

بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

افرادی که تحت لیزر لایه‌برداری پوست قرار می‌گیرند، اغلب از اینکه بعد از درمانشان چقدر درخشنده و با طراوت به نظر می‌رسند متعجب می‌شوند. همانطور که در مورد بسیاری از روش های زیبایی وجود دارد، درک اینکه این روش نسبتا آسان چقدر می تواند تفاوت ایجاد کند تا زمانی که خودتان آن را نبینید دشوار است.

پیشنهاد مطالعه
آنچه در مورد لکه های پوستی باید بدانید؟

اگر علاقه مند به بهبود ظاهر پوست خود هستید، یا اگر می خواهید در مورد بسیاری از روش هایی که من انجام می دهم بدانید،

برای تعیین وقت مشاوره با من، دکتر مهریار زرین جویی ، تماس بگیرید.

فراموش نکنید که با من در اینستاگرام ارتباط برقرار کنید و به زودی برای مشاوره و اطلاعات بیشتر در مورد بهترین ظاهر خود به وبلاگ بازگردید.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
جراحی پلک توسط بهترین پزشک پوست در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
جوانسازی صورت بدون جراحی توسط دکتر مهریار زرین جویی

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 16
  • 15
  • 45
  • 30
  • 373
  • 1,560
  • 40,437
  • 139,011
  • 93,522

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست