تزریق ژل لب

تزریق ژل لب و انواع برندها و عوارض ژل لب

تزریق ژل لب از جمله روش هایی است که برای فرم دهی و حجم دهی لب ها مورد استفاده قرار می گیرد. این روش کاملا بی خطر است و نتایج بسیار فوق العاده ای را به همراه دارد. تمامی افرادی که از فرم و حجم لب های خود ناراضی هستند و می خواهند لب های خوش فرم و حجیم تری داشته باشند، می توانند در کمترین زمان ممکن از مزایای این روش بهره مند شوند. در این روش زیبایی، بافت لب و هم چنین کناره های لب حجم داده می شود و زیبایی لب و صورت بیشتر خواهد شد.

ژل لب چیست ؟

ژل لب با هدف افزایش حجم و بهبود فرم لب ها تزریق می شود و میزان ژل و عمق تزریق آن به نوع ماده استفاده شده و همچنین سلیقه افراد بستگی دارد. انواع مختلفی از فیلرهای پوستی وجود دارند که برای تزریق به لب ها و نواحی اطراف لب ها مورد استفاده قرار می گیرند، اما در میان آن ها، هیالورونیک اسید که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و به افزایش حجم لب ها کمک می کند، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

پیشنهاد مطالعه
چگونه روی صورت چاق شویم؟

نکته بسیار مهم در خصوص تزریق این است که تناسب میان لب بالا و پایین حتما باید در نظر گرفته شود، تا نتایج ایده آل تری حاصل گردد. به علاوه اینکه فرم لب هر فرد با دیگری متفاوت است و مختص خود فرد است و نباید این انتظار داشته باشید تا فرم لب بعد از تزریق، مانند سایر افراد شود. به همین خاطر، این روش زیبایی حتما باید توسط پزشک متخصص که آشنا به آناتومی لب و صورت است انجام شود. تزریق ژل با استفاده از سوزن بسیار ظریف و در زاویه ای مناسب داخل لب و یا نواحی اطراف لب انجام می شود و می توان برای کاهش احساس درد، از کرم های بی حسی موضعی مانند لیدوکائین استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعه
ظاهر جوانی صورت با لیفت صورت

برای مشاهده نمونه ها کلیک کنید.

فرم های مختلف تزریق ژل لب

فرم لب می تواند با توجه به محل و نحوه تزریق ژل تغییر کند و این موضوعی است که حتما باید در خصوص آن با پزشک صحبت کنید. برخی افراد دوست دارند لب بالای شان حجیم تر از لب پایین باشد یا برعکس و در برخی دیگر موارد، ترجیح می دهند اندازه و تناسب لب بالا و پایین با هم برابر باشد. برخی تکنیک ها و مدل های مختلف ژل لب عبارتند از :

  • ژل لب روسی : ژل لب روسی که این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، از سمت داخل به بیرون و حاشیه لب و به طور عمودی تزریق می شود و این روش برای افرادی که لب های باریک و کم حجمی دارند، نتایج بسیار خوبی را به همراه خواهد داشت.
  • ژل لب عروسکی : در ژل لب عروسکی، میزان ژل بیشتری در لب پایین تزریق می شود تا حجم لب پایین بیشتر از لب بالا شود و لب ها فرم عروسکی یا باربی پیدا کنند.
  • ژل لب طبیعی (کلاسیک) : برای آن دسته از افرادی که می خواهند بعد از تزریق، لب ها فرم طبیعی تری داشته باشد، افزایش حجم به صورت نامحسوس و به طور کاملا طبیعی انجام خواهد شد.
  • ژل لب قلبی : تزریق ژل قلبی برای آن دسته از افرادی مناسب تر است که فرم صورت بیضی دارند که در این روش، فاصله ای بین قسمت بالایی دو حاشیه لب ایجاد می شود و لب ها اصطلاحا ظاهر قلبی شکلی پیدا می کنند.
پیشنهاد مطالعه
آنچه باید درباره ی جراحی زیبایی بدانید؟
, , ,
نوشتهٔ پیشین
مزوتراپی ابرو چیست و چگونه انجام می‌شود؟
نوشتهٔ بعدی
عفونت چشم بعد از جراحی بلفاروپلاستی

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 43
  • 32
  • 44
  • 34
  • 369
  • 1,564
  • 41,120
  • 138,779
  • 93,353

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست