بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

موارد منع مصرف و عوارض مزوتراپی مو

موارد منع مصرف و عوارض مزوتراپی مو

عوارض مزوتراپی مو

اگر فولیکول ها حیات خود را از دست داده اند اما هنوز زنده هستند، مزوتراپی می تواند با موهای مشکل دار مقابله کند.  اما اگر مشکلات ناشی از دلایل مهم تری باشد – پس از تزریق نباید روی معجزه ای مانند وراثت و عدم تعادل هورمونی حساب کنید. تمام اقدامات پزشکی دارای موارد منع مصرف مختلف است و مزوتراپی از این قاعده مستثنی نیست.

مزوتراپی مو در موارد زیر نباید ترجیح داده شود:

بارداری و شیردهیحساسیت فردی به اجزای کامپوزیتقاعدگی زناناختلالات سیستم غدد درون ریزتومورهای خوش خیم و بدخیمعفونت هامهم: موارد منع مصرف باید ذکر شود. مزایای مزوتراپیقبل از پذیرش درخواست، دانستن دقیق مزایا و معایب آن مفید خواهد بود.

مزوتراپی مو طرفداران و مخالفانی دارد. هم طرفداران و هم نظرات دیگر باید به دقت مورد بررسی قرار گیرند. صحبت با فردی که تحت مزوتراپی قرار گرفته است مفید است تا سوالی در ذهن باقی نماند.   مهمترین مزیت این روش – کمک به رساندن اجزای مفید به فولیکول های مو با کمک تزریق. هیچ شامپو، ماسک و داروهای مردمی نمی تواند این را برای شما فراهم کند.

دکتر مهریار زرین جویی ، بهترین پزشک پوست در اصفهان می باشند.

بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

علاوه بر این، ارزش برجسته کردن چند مزیت مهم دیگر را دارد: اولین مورد صرفه جویی در زمان است. یک برنامه بین ۲۰-۴۰ دقیقه طول می کشد. در حالی که باید چندین بار در هفته انجام شود.  مومیایی کردن ها، شامپوها در موارد شدیدتر نیاز به استفاده روزانه دارند – چندین بار در روز. لازم است قرص های مصرف شده را طبق یک برنامه از پیش تعیین شده در نظر بگیرید که الزامی برای اطمینان از مصرف منظم وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه
سن مناسب برای دریافت بوتاکس پیشگیرانه چه زمانی است؟

اثر تحریک کننده اضافی فرآیندهای ترمیم در نتیجه تخریب یکپارچگی پوست آغاز می‌شوند، کاربرد موضعی می‌تواند انجام شود.   دارو به طور کامل بر نقطه ماشه مشکل تأثیر می گذارد. هیچ گونه آسیبی در دستگاه گوارش وجود ندارد. علاوه بر این، دارو به هیچ قسمت از بدن آسیب نمی رساند که بیشتر در هنگام استفاده از شامپو و مومیایی کننده مشاهده می شود.

 هدف قرار دادن نقطه صحیح حساسیت را کاهش می دهد و شانس رسیدن به نتیجه مطلوب را افزایش می دهد. حتی پس از اولین استفاده، نتایج قابل مشاهده است، موها به تدریج احیا می شوند و ظاهری سالم به دست می آورند. با این حال، نتایج قابل توجهی را می توان تنها پس از ۳ تا ۴ هفته به دست آورد.

معایب مزوتراپی احتمال برخی از بدبختی ها در مورد نتایج را دست کم نگیرید. حتی یک پزشک واجد شرایط نمی تواند صددرصد تضمین کند که این روش موهای ضعیف را به زندگی باز می گرداند و پول بیهوده پرداخت نمی شود. علاوه بر این مشکل، این سه عامل نیز قابل تامل است: درد. سوراخ کردن پوست در هر صورت درد ایجاد می کند، به خصوص اگر چنین تزریق هایی وجود داشته باشد.

دکتر مهریار زرین جویی ، متخصص بلفاروپلاستی در اصفهان را بیشتر بشناسید.

برخی به راحتی می توانند با درد کنار بیایند و تحمل کنند و برای دیگران به شکنجه واقعی تبدیل می شود.   این تحت تأثیر تجربه پزشکان، ترکیب کوکتل و حساسیت فردی است. اثرات جانبی. ممکن است ادم پوستی دیده شود و بعد از عمل درد در نواحی تزریق ایجاد شود. علاوه بر این، ممکن است خارش و ظاهر پوسته پوسته پوسته وجود داشته باشد. قیمت. روش گران است. اجزای با کیفیت بالا به حداقل ده برنامه نیاز دارند تا به یک اثر قابل مشاهده برسند.

پیشنهاد مطالعه
علت ورم صورت و چشم و راهکار های درمان آن

یک فرآیند کامل درمان ممکن است نیاز به هزینه جدی داشته باشد که برای همه قابل پرداخت نیست. مهم: مزوتراپی مو روش ارزانی نیست. در طول جلسه باید به پزشک کاملا اعتماد کنید. با این حال، این بدان معنا نیست که تمام مسئولیت متعلق به او است. اطمینان از رعایت تمام شرایط بهداشتی مفید است. دستکش، سرنگ و سایر وسایل برای این عمل باید یک بار استفاده شود و سپس دور انداخته شود. یادگیری منشاء مواد فعال مورد استفاده در ترکیبات مخلوط، خود دارو و ماندگاری آن مفید است.

بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

همچنین، متخصص باید سوزن را به صورت دوره ای در طول جلسه عوض کند، زیرا بعد از ۶-۷ سوراخ، نوک آن کدر می شود که می تواند باعث درد شود. بعد از مزوتراپی به چه نکاتی باید توجه کرددر پایان عمل، زخم های کوچکی از تزریق باقی می ماند. مدتی طول می کشد تا بهبود یابد.موهای خود را به خصوص با مومیایی کننده و شامپو نشویید. موهای کثیف را برای مدتی (۳-۴ روز) باید تحمل کنید.

پیشنهاد مطالعه
میکرودرم صورت به روشی نوین: فیس آپ (Face Up)!


برای مشاهده نمونه کارها در صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی همین جا کلیک کنید.

آب و شامپو می توانند بر نتیجه عمل تأثیر منفی بگذارند و روند بهبودی به تاخیر بیفتد.  از قرار گرفتن در معرض نور خورشید برای مدتی (۲ تا ۳ روز) خودداری کنید.شنا نکنید. در ۱۰ ساعت اول پس از مزوتراپی نباید دوش بگیرید. مناطق تزریق باید به خوبی خشک شوند.حداقل به مدت ۷ روز از سونا یا استخر استفاده نکنیدتا زمانی که به طور کامل بهبود نیابد، روی نواحی تزریق ماساژ ندهیدالکل مصرف نکنید. الکل اتساع عروق را تحریک می کند. این بر کارایی مزوتراپی تأثیر منفی می گذارد.

آیا باید مزوتراپی را انتخاب کنم؟ این روش به مقابله با مشکلات مختلف مرتبط با وضعیت مو و پوست سر کمک می کند که با آلودگی هوا، رژیم غذایی نامناسب و ضعف بدن توصیف می شود.

با این حال، وقتی صحبت از یک بیماری خاص می شود، مزوتراپی نمی تواند وضعیت را تغییر دهد.

قبل از تصمیم گیری، می توانید ببینید که هر بیمار احساسات و برداشت های زیادی دارد که با خوشحالی آنها را در انجمن ها به اشتراک می گذارد.

نظرات را در نظر بگیرید. در نتیجه مزوتراپی یک روش عالی برای بهبود وضعیت مو و به دست آوردن ظاهری سالم برای مو است. پس از اتمام دوره استفاده نگران ظاهر موهای خود نباشید.

با این حال، مهم است که این روش توسط یک متخصص با تجربه انجام شود – فقط از این طریق می توانید به اثر مورد نظر برسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزوتراپی مویا تعیین وقت مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید.

 

, , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
فرم چشم با بلفاروپلاستی کلمبوس
نوشتهٔ بعدی
کاربرد مزوتراپی چیست؟

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 27
  • 24
  • 38
  • 32
  • 444
  • 1,556
  • 39,422
  • 139,478
  • 93,853

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست