تزریق ژل به شقیقه

تزریق ژل به شقیقه ها و مراقبت های بعد از آن چیست؟

تزریق ژل به شقیقه | تزریق ژل | دکتر مهریار زرین جویی | drzarrinjooei.com

مدت زمان مطالعه: ۱۶دقیقه

با معرفی انواع فیلرها و ژل‌ها، تحولی عظیم در عرصه زیبایی، مد و فشن به وجود آمده است. این مواد پر کننده در نواحی مختلفی از صورت به خصوص شقیقه‌ها تزریق می‌شوند. تجربه تزریق ژل به این نواحی نشان می‌دهد که علاوه بر خاصیت حجم دهی در اثر فرو رفتگی، موجب رفع موقتی چین و چروک‌های این ناحیه نیز می‌گردد. تزریق ژل به شقیقه و تزریق ژل از خدمات دکتر مهریار زرین جویی میباشد.

شقیقه‌ها در نزدیکی چشم‌ها قرار دارند. به همین دلیل است که دچار چین چروک می‌شوند. از مزایای تزریق ژل به شقیقه می‌توان به جلوگیری از افزایش تعداد خطوط گوشه چشم و تا حدی لیفت ناحیه گوشه چشم اشاره نمود. زیباجویان عزیز باید چند نکته مهم را برای تزریق ژل به شقیقه‌های خود در نظر بگیرند.

اولین نکته مهم، انتخاب یک کلینیک معتبر است. دومین نکته تبحر پزشک حاضر در این کلینیک در امر تزریق ژل، سومین نکته برند ژل مورد استفاده این مرکز و داشتن اسید هیالورونیک به عنوان پیش ساز اصلی، چهارمین نکته میزان ماندگاری، پنجم عوارض تزریق ژل به شقیقه و نکته آخر هزینه آن در انتهای کار است.

به این ترتیب باید با در نظر گرفتن تمامی نکات ذکر شده، برای تزریق ژل به شقیقه اقدام نمود. در این راستا مفتخر هستیم کلینیک تخصصی پوست و مو دکتر زرین جویی را جهت انجام تزریق ژل به شقیقه به شما عزیزان معرفی نماییم. تمام خدمات مراقبت از زیبایی در این مجموعه توسط پزشک حاذق آقای دکتر مهریار زرین جویی بهترین پزشک پوست اصفهان با کمترین عوارض و بالاترین کیفیت ارائه می‌شود.

تزریق ژل به شقیقه و تزریق ژل از خدمات دکتر زرین جویی میباشد.

تزریق ژل

تزریق ژل

کاربرد های تزریق ژل به شقیقه ها چیست؟

با گذشت زمان و افزایش سن موهای شقیقه اغلب اولین نواحی هستند که خاکستری یا سفید می شوند. شقیقه های صورت همچنین تاثیرات زیادی در زیبایی ظاهر دارند. شقیقه ها مناطقی هستند که معمولا برای رفع سردرد های تنشی می توان آن ها را ماساژ داد.

اگر می خواهید چین و چروک و فرو رفتگی های شقیقه ها را کاهش دهید می توانید از تزریق فیلر برای برطرف کردن ایرادات استفاده کنید. تزریق ژل به دلیل سازگاری با بدن انسان به عنوان یک پرکننده پوستی انتخاب مناسبی است. در حقیقت این ماده در بدن انسان ها وجود دارد و به عنوان شبکه ای عمل می کند که مواد مغذی اساسی را از جریان خون به سلول های پوستی منتقل می کند. روند طبیعی پیری روی شقیقه ها نیز تأثیر می گذارد و همچنین باعث می شود تا بافت و همبستگی را در آنجا از دست دهد. از دست رفتن حجم باعث می شود که شقیقه ها به سمت داخل شیب پیدا کنند. تزریق ژل یک روش عالی برای پر کردن این منطقه است. تزریق ژل به شقیقه و تزریق ژل از خدمات دکتر زرین جویی میباشد.

پیشنهاد مطالعه
آنچه که باید در مورد ریکاوری جراحی پلک بدانید

تزریق پرکننده های پوستی برای شقیقه ها بسیار مؤثر است. تزریق ژل برای شقیقه ها به منظور جوانسازی و ترمیم آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که بیش از حد محدب بودن شقیقه ها نیز می تواند شکل و فرم صورت شما را مختل کند. شقیقه های توخالی همچنین می توانند صورت شما را پیرتر نشان دهند. هدف از استفاده از پرکننده برای شقیقه ها بهبود چهره شما می باشد.

اثرات تزریق ژل به شقیقه ها بلافاصله آشکار خواهند شد. در صورت بروز تورم، طی ۲-۳ روز از درمان تزریق پرکننده به شقیقه های شما برطرف می شود. در برخی از بیماران ممکن است تا ۲ هفته طول بکشد تا تورم کامل کاهش یابد.

تزریق ژل به شقیقه و تزریق ژل از خدمات دکتر زرین جویی میباشد.

تاثیرات جوان سازی تزریق ژل بر شقیقه ها

چهره جوان و شاداب معمولاً با شقیقه های گرد یا محدب پر و محکم شناخته می شود که از طریق گونه های برجسته باعث زیبایی دو چندان افراد می شود. شقیقه ها برای ایجاد سازه یا داربست برای سایر اجزای صورت بسیار حیاتی هستند. افزایش سن به طور طبیعی باعث افتادگی صورت به ویژه در گونه ها، زیر چشم ها و شقیقه ها می شود.

افزایش سن همچنین باعث از بین رفتن درصد چربی طبیعی در شقیقه ها، گونه ها و زیر چشم می شود. ممکن است فکر کنید که از دست دادن چربی در صورت مسئله خوبی است، اما در برخی از مناطق این چربی است که به حمایت از پوست کمک می کند و به چهره ساختار لازم را برای جوان نگه داشتن می دهد. افزایش سن کلاژن موجود در پوست را نیز از بین می برد. کلاژن پروتئینی است که پوست را شاداب و محکم نگه می دارد و به حداقل رساندن چین و چروک کمک می کند. بدون داشتن حمایت زمینه ای از چربی و کلاژن در پوست منجر به ایجاد گونه های توخالی و افتاده، گودی و افتادگی زیر و همچنین شقیقه های توخالی می شود. تزریق ژل به شقیقه و تزریق ژل از خدمات دکتر مهریار زرین جویی میباشد.

پیشنهاد مطالعه
مزایا و عوارض تزریق ژل بینی چیست؟

با جایگزین کردن حجم از دست رفته با تزریق پرکننده ها در شقیقه ها، زیر چشم و گونه ها می توان باعث احیای ظاهری جوان تر و شاداب تر شد. اثر تزریق ژل به شقیقه ها موقتی است اما می تواند ظاهر کلی چهره را به طرز چشمگیری بهبود بخشد. به طور معمول این روند از اواسط دهه ۲۰ شروع می شود و در دهه ۴۰ شما آشکارتر خواهد شد. اگر به طور منظم ورزش می کنید، خوب غذا بخورید و بدوید، ممکن است روند پیری و فرو ریختن شقیقه های شما دیرتر انجام شود.

 

اصلاح گودی شقیقه‌ها با تزریق ژل

چهره جوان و شاداب معمولاً با شقیقه‌های گرد یا محدب و محکم شناخته می‌شود. شقیقه‌ها برای ایجاد سازه یا داربست سایر اجزای صورت بسیار حیاتی هستند. افزایش سن به طور طبیعی با از دست دادن حجم چربی، باعث افتادگی صورت به ویژه گوشه چشم‌ها و شقیقه‌ها می‌شود. همچنین باعث از بین رفتن کلاژن موجود در این نواحی می‌گردد. به این ترتیب با از بین رفتن کلاژن و چربی شقیقه‌ها، این نواحی دچار فرورفتگی‌های نه چندان زیبایی می‌شوند که به طور موثری زیبایی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

یک پزشک متبحر با استفاده از ژل‌های متناسب با شرایط هر فرد، می‌تواند جهت اصلاح گودی شقیقه‌ها، حجم ماسبی از ژل را به این نواحی تزریق نماید. با جایگزین کردن حجم از دست رفته شقیقه با پرکننده‌ها در می‌توان باعث احیای ظاهری صورت افراد شد. اثر تزریق ژل به شقیقه‌ها موقتی است و حدودا ۴ الی ۶ ماه ماندگاری دارد. با این وجود اگر مواد تشکیل دهنده ژل حاوی کلاژن باشد، تا حدی می‌تواند موجب تحریک کلاژن سازی جهت رفع چین و چروک این مناطق نیز شد. تزریق ژل به شقیقه و تزریق ژل از خدمات دکتر زرین جویی میباشد.

تزریق ژل به شقیقه

تزریق ژل به شقیقه

مراقبت های بعد از تزریق ژل به شقیقه ها

برای تزریق فیلر به شقیقه ها مهم است که یک پزشک متخصص با تجربه را انتخاب کنید که آناتومی مهم زیر پوست در شقیقه ها به خصوص رگ ها و شریان هایی را که باید مراقب آن ها بود را درک کند. یک پزشک متخصص با تجربه شقیقه ها و صورت شما را برای میزان توخالی بودن، میزان نیاز به تزریق ژل و همچنین عدم تقارن را ارزیابی می کند. قبل از تزریق ژل به شقیقه ها عکس گرفته می شود، بنابراین می توانید نتایج قبل و بعد خود را با یکدیگر مقایسه کنید.

برخی از افراد ممکن است از یکی از شقیقه ها حجم بیشتری را از دست داده باشند که به اصلاح نیاز دارند. پس از تمیز کردن کامل پوست با ضد عفونی کننده، از یخ برای بی حس کردن پوست و کمک به منقبض کردن رگ ها استفاده می شود تا احتمال کبودی به حداقل برسد.

پیشنهاد مطالعه
مراقبت از خود پس از بلفاروپلاستی

تزریق ژل به شقیقه و تزریق ژل از خدمات دکتر زرین جویی میباشد.

برای دو هفته اول بعد از تزریق فیلر هیچگونه درمان پوستی مانند لایه برداری، لیزر درمانی، میکرودرم یا استفاده از اسکراب در منطقه درمان شده انجام ندهید. در طول هفته اول بعد از تزریق ژل از قرار گرفتن در تابش مستقیم نور خورشید به منطقه تحت درمان خودداری کنید و در مدت زمان بهبودی از رفتن به سونا یا سالن برنزه و سولاریوم خودداری کنید.

آیا تزریق ژل به شقیقه ها خطرات و عوارض جانبی به همراه دارد؟

همانند انجام هر روش زیبایی دیگری، این روش نیز عوارضی را به دنبال خواهد داشت. منتها این عوارض اگر در یک کلینیک معتبر و توسط پزشک ماهر و باتجربه انجام شود، بسیار کم خطر و موقتی هستند. اما اگر یک پزشک غیر ماهر و بی تجربه این تزریقات را انجام دهد، فرد ممکن است در معرض عوارض جانبی زیر قرار بگیرد:

پف کردن غیر طبیعی شقیقه‌ها
بروز واکنش آلرژیک
آسیب جدی به بافت شقیقه‌ها
نامتقارن شدن دو شقیقه نسبت به هم به دلیل عدم مهارت پزشک
آسیب عصبی
خونریزی شدید
کبودی و یا قرمزی شدید
گلوله شدن ژل در شقیقه
ماندگاری پایین
عدم حصول نتیجه دلخواه شخص
درد در ناحیه تزریق
ثابت نشدن ژل در جای خود و حرکت کردن آن
عفونت در محل تزریق

تزریق ژل به شقیقه و تزریق ژل از خدمات دکتر زرین جویی میباشد.

هزینه تزریق ژل به شقیقه‌ها چقدر است؟

تزریق ژل به شقیقه‌ها قیمت متفاوتی با توجه به نوع ژل‌ و میزان تزریق آن خواهد داشت. هزینه کلی این روش بسته به میزان حجم تزریقی، وسعت کار، فرم ایده آل متقاضی و صلاحدید پزشک در هر شخص نسبت به دیگری متغیر خواهد بود. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت هر سی سی از ژل‌های موجود در کلینیک پوست و مو دکتر زرین جویی با شماره‌های مندرج در سایت و یا با استفاده از چت آنلاین(واتساپ) تماس حاصل فرمایید. مشاوران و کارشناسان ما در اسرع وقت با افتخار پاسخگوی سوالات شما هموطنان عزیز خواهند بود.

تزریق ژل به شقیقه و تزریق ژل از خدمات دکتر زرین جویی میباشد.

در مطب دکتر مهریار زرین جویی، بهترین پزشک زیبایی اصفهان انجام ژل به شقیقه با بهترین برند و کیفیت انجام میگردد.

, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
مزایا و عوارض تزریق ژل بینی چیست؟
نوشتهٔ بعدی
همه چیز درباره هزینه، عوارض و مراحل تزریق ژل خط اخم!

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 18
  • 17
  • 52
  • 42
  • 446
  • 1,539
  • 39,200
  • 139,521
  • 93,888

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست