پرتز لب بدون جراحی

تلنگر لب چیست؟

تلنگر لب چیست؟

پرتز لب بدون جراحی

مدت زمان مطالعه: ۱۳ دقیقه

تلنگر لب یک روش غیر جراحی برای ایجاد لب پرتز است. یک پزشک سم بوتولینوم A را که به بوتاکس معروف است، به لب بالایی تزریق می کند تا توهم لب بزرگتر ایجاد کند. ماهیچه های بالای لب را شل می کند و در نتیجه لب بالایی کمی به سمت بالا می چرخد. اگرچه این روش باعث برجسته تر به نظر رسیدن لب می شود، اما اندازه خود لب را افزایش نمی دهد.

تلنگرهای لب ممکن است به ویژه برای افرادی که لبخندهایی دارند که بیشتر لثه های آنها را آشکار می کند مفید باشد. پس از چرخاندن لب، آدامس کمتری هنگام لبخند زدن ظاهر می شود زیرا لب بالایی کمتر بلند می شود.

چگونه کار می کند؟

تلنگر لب شامل تزریق نوعی ابوبوتولینوم توکسین A مانند بوتاکس، دیسپورت یا ژیو به لب بالایی است. هدف شل کردن عضله orbicularis oris است که به شکل گیری و فرم دادن به لب ها کمک می کند. این تزریق، لب بالایی را تشویق می‌کند تا شل شود و به سمت بیرون «چرخش» شود و توهم ظریف لب پرتر را ایجاد کند.

تلنگر لب یک روش سریع است و کمتر از ۲ دقیقه طول می کشد. به همین دلیل، می تواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که در مورد جراحی های تهاجمی تر محتاط هستند.

دکتر مهریار زرین جویی ، بهترین پزشک پوست در اصفهان  و همچنین پزشک پوست ، مو ، زیبایی در اصفهان هستند که در انجام انواع جراحی های سرپایی و بدون نیاز یه بیهوشی بیش از ۱۴ سال تجربه دارند و از جمله تخصص های ایشان پرتز لب بدون جراحی می باشد و از افتخارات دکتر زرین جویی پزشک برتر استان اصفهان در سال ١٣٩٠ از طرف معاونت غذا و دارو به لحاظ تجویز منطقی دارو می باشند.

تلنگر لب در مقابل پرکننده های پوستی

پرکننده های پوستی ژل هایی هستند که پزشکان زیبایی برای بازگرداندن حجم، خطوط صاف، چین و چروک یا بهبود خطوط صورت به پوست تزریق می کنند. آنها دومین منبع معتبر فقط تزریق سم بوتولینوم به عنوان رایج ترین روش های زیبایی غیرجراحی هستند.

یکی از انواع محبوب پرکننده های پوستی اسید هیالورونیک است، ماده ای که به طور طبیعی در بدن وجود دارد. اسید هیالورونیک می تواند به بازگرداندن حجم و رطوبت پوست کمک کند. هنگامی که پزشکان آن را مستقیماً به لب تزریق می کنند، وضوح ایجاد می کند و حجم لب را افزایش می دهد و در نتیجه لب پرتر می شود.

پیشنهاد مطالعه
هر آنچه که باید در مورد لیفت صورت مینی بدانید؟

در حالی که پرکننده های پوستی سایز لب را افزایش می دهند، لیپ لب فقط توهم بزرگتر شدن لب را بدون افزودن حجم ایجاد می کند.

فلیپ های لب نسبت به فیلرهای پوستی تهاجمی کمتر و گران هستند. با این حال، آنها اثر کوتاه تری نسبت به پرکننده های پوستی دارند که بین ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارند.

تفاوت دیگر این است که تا یک هفته طول می کشد تا نتایج فلیپ لب را مشاهده کنید، در حالی که فیلرهای پوستی نتایج فوری را نشان می دهند. پرتز لب بدون جراحی

پرتز لب بدون جراحی

پرتز لب بدون جراحی

بازیابی و نتایج

افراد باید تا پایان روز از ورزش کردن خودداری کنند و پس از انجام عمل لیپ لیپ از خوابیدن رو به رو در طول شب خودداری کنند. وجود یک برآمدگی کوچک در محل تزریق برای چند ساعت پس از درمان طبیعی است. کبودی نیز ممکن است رخ دهد.

نتایج طی چند روز ظاهر می شود. در طول این مدت، عضله orbicularis oris شل می‌شود، که به لب بالایی اجازه می‌دهد تا بلند شود و “لغزند”. افراد باید حدود یک هفته پس از درمان نتایج کامل را ببینند.

تلنگر لب حدود ۲ تا ۳ ماه طول می کشد. این فقط برای مدت کوتاهی دوام می آورد زیرا عضله لب بالایی اغلب حرکت می کند و باعث از بین رفتن اثرات آن می شود. این دوره کوتاه ممکن است به دلیل دوز کوچک درگیر باشد.

پیشنهاد مطالعه: بزرگ کردن لب یک عمل زیبایی است؟

مواردی که باید در نظر بگیرید

هنگام انتخاب این که آیا باید یک روش فلیپ لب انجام دهید، چندین فاکتور وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

افراد مبتلا به فوبیای سوزن ممکن است این تجربه را آزاردهنده ببینند و ممکن است قبل از آن دچار استرس شوند.

افراد همچنین باید به دنبال جایگزین‌هایی برای لب‌ها، از جمله پرکننده‌های پوستی و لیفت لب باشند. بررسی روش های دیگر برای اطمینان از اینکه روش نتایج مطلوب را ارائه می دهد، حیاتی است.

پیشنهاد مطالعه
برداشتن ضایعات پوستی ناشی از افزایش سن

یک فرد همچنین باید هر گونه تأثیر عاطفی ناشی از این روش را در نظر بگیرد. ظاهر آنها ممکن است تغییر کند، و آنها باید با ظاهر جدید خود در آینه سازگار شوند – مردم باید برای احساساتی که ممکن است ایجاد کند آماده شوند. برخی نیز ممکن است نیاز داشته باشند که واکنش دوستان و خانواده را در نظر بگیرند.

در نهایت، افراد باید عوارض جانبی یا عوارض احتمالی را در نظر بگیرند. اگرچه نادر هستند، اما هنوز امکان پذیر هستند. پرتز لب بدون جراحی

اثرات جانبی

روش های زیبایی شامل بوتاکس معمولا بی خطر هستند. بین سال‌های ۱۹۸۹ تا ۲۰۰۳، فقط ۳۶ نفر از افراد مورد اعتماد، اثرات جدی ناشی از بوتاکس را به سازمان غذا و دارو (FDA) گزارش کردند. از میان این تعداد، ۱۳ مورد مرتبط با یک بیماری زمینه ای بودند.

یکی از عوارض جانبی رایج این است که عضله ممکن است بیش از حد شل شود. این ممکن است منجر به ضعیف شدن عضله شود که نمی تواند لب ها را جمع کند یا اجازه نوشیدن از طریق نی را بدهد. همچنین ممکن است فرد در نگه داشتن مایعات در دهان و صحبت کردن یا سوت زدن مشکل داشته باشد. با این حال، اینها اغلب اثرات کوتاه مدت هستند.

پرتز لب بدون جراحی

پرتز لب بدون جراحی

بوتاکس همچنین می تواند عوارض جانبی نادری داشته باشد، از جمله منبع مورد اعتماد:

  • واکنش آلرژیک
  • سردرد
  • درد گردن یا کمر
  • خارش
  • مشکل در بلع
  • تنگی نفس
  • از دست دادن اشتها
  • تب
  • سرفه
  • سرگیجه
  • دهان خشک

بوتاکس ممکن است برخی از واکنش‌های محل تزریق از جمله کبودی، درد، قرمزی، تورم یا عفونت را ایجاد کند. علاوه بر این، اگر پزشک تزریقات را به درستی انجام ندهد، لبخند فرد ممکن است کج به نظر برسد.

برخی از افرادی که بوتاکس دریافت می کنند ممکن است به بوتولیسم نیز مبتلا شوند، اگرچه این نیز منبع قابل اعتماد بسیار نادری است.

پیدا کردن یک ارائه دهنده واجد شرایط

برای جلوگیری از عوارض، فرد باید یک متخصص دارای گواهی بورد را برای انجام عمل لیپ لب پیدا کند.

پزشکان برای دریافت اعتبار از هیئت پزشکی دولتی به آموزش خاصی در روش هایی که ارائه می کنند نیاز ندارند. بنابراین افراد باید جراحی را انتخاب کنند که دارای گواهینامه از هیئت جراحی زیبایی آمریکا باشد.

پیشنهاد مطالعه
چه چیزی باعث ایجاد لک در صورت می شود؟

همچنین ممکن است افراد بخواهند بررسی های پزشک و مرکز را بررسی کنند تا مطمئن شوند که بیماران گذشته راضی بوده اند، احساس می کنند که متخصص مراقبت های بهداشتی می تواند به سؤالات آنها پاسخ دهد و فکر می کنند که روند آنها به آرامی پیش رفته است.

هنگام ملاقات با پزشک، افراد باید بررسی کنند که تجربه ای در مورد روش برگرداندن لب دارند. از آنها بپرسید که چند روش را تکمیل کرده اند و برای تأیید به تصاویر قبل و بعد از کار خود نگاه کنید.

در نهایت، مردم باید در مورد تأسیساتی که در آن روش دارند تحقیق کنند تا اطمینان حاصل کنند که اعتبارنامه های مورد نیاز برای آن ایالت را برآورده می کند.

خلاصه

تلنگر لب یک عمل زیبایی است که در آن پزشک بوتاکس را به عضله بالای لب بالا تزریق می کند. بوتاکس عضله را شل می کند، که باعث می شود لب به سمت بالا برود و ظاهر لب پرتر را به ارمغان بیاورد.

فلیپ لب با پرکننده های پوستی متفاوت است: آنها توهم لب های پرتر را ایجاد می کنند، در حالی که پرکننده های پوستی واقعاً لب را بزرگتر می کنند.

افراد در عرض یک هفته پس از درمان نتایج را می بینند. در حالی که برخی از عوارض جانبی احتمالی این عمل و بوتاکس وجود دارد، این موارد نادر هستند.

دکتر مهریار زرین جویی ، بلفاروپلاستی اصفهان  و همچنین پزشک پوست ، مو ، زیبایی در اصفهان هستند که در انجام انواع جراحی های سرپایی و بدون نیاز یه بیهوشی بیش از ۱۴ سال تجربه دارند و از جمله تخصص های ایشان پرتز لب بدون جراحی می باشد و از افتخارات دکتر زرین جویی پزشک برتر استان اصفهان در سال ١٣٩٠ از طرف معاونت غذا و دارو به لحاظ تجویز منطقی دارو می باشند.

درصورت داشتن هرگونه سوال، راهنمایی بیشتر یا برای رزرو نوبت با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما راهنمایی تان کنند.

برای عضویت یا مشاهده در صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی همین جا کلیک کنید.

, , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
چگونه روی صورت چاق شویم؟
نوشتهٔ بعدی
مزوتراپی چیست؟

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 26
  • 16
  • 41
  • 33
  • 365
  • 1,537
  • 40,102
  • 139,101
  • 93,589

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست