درمان با میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن چیست؟

میکرودرم ابریژن چیست؟

درمان با میکرودرم ابریژن

مدت زمان مطالعه: ۱۲ دقیقه

 

میکرودرم ابریژن یک روش کم تهاجمی است که برای تجدید رنگ و بافت کلی پوست استفاده می شود. این می تواند ظاهر آسیب های ناشی از نور خورشید ، چین و چروک ، خطوط ریز ، لکه های پیری ، زخم های آکنه ، ملاسما و سایر نگرانی ها و شرایط مربوط به پوست را بهبود بخشد.

در این روش از یک اپلیکاتور مخصوص با سطح ساینده استفاده می شود تا لایه ضخیم بیرونی پوست را به آرامی ماساژ داده تا جوان شود.

یک روش متفاوت میکرودرم ابریژن ، ذرات ریز اکسید آلومینیوم یا بی کربنات سدیم را با مکش اسپری می کند تا همان نتیجه را با استفاده از سطح ساینده به دست آورد. برای آشنایی بیشتر با این روش به ادامه مطلب بروید.

میکرودرم ابریژن برای چه کسانی مناسب است؟

میکرودرم ابریژن برای اکثر انواع پوست و رنگها یک روش ایمن تلقی می شود. در صورت داشتن مشکلات پوستی زیر ، افراد ممکن است تصمیم به انجام این روش بگیرند:

خطوط ریز و چین و چروک.
هیپرپیگمانتاسیون ، لکه های پیری و لکه های قهوه ای.
بزرگ شدن منافذ و جوش های سر سیاه.
آکنه و اسکار آکنه.
علائم کشش.
رنگ ظاهری کدر پوست.
رنگ و بافت ناهموار پوست.
ملاسما.
آسیب ناشی از آفتاب.

درمان با میکرودرم ابریژن

درمان با میکرودرم ابریژن

هزینه میکرودرم ابریژن چقدر است؟

به گفته انجمن جراحان پلاستیک آمریکا ، هزینه ملی یک روش میکرودرم ابریژن در سال ۲۰۲۰ ۱۶۷ دلار بوده است. هزینه کل بستگی به هزینه ارائه دهنده و همچنین موقعیت جغرافیایی شما دارد.

میکرودرم ابریژن یک عمل زیبایی است. بیمه درمانی معمولاً هزینه را پوشش نمی دهد.
آمادگی برای میکرودرم ابریژن
میکرودرم ابریژن یک روش غیرجراحی و با حداقل تهاجم است. برای آماده شدن برای آن بسیار کم است که باید انجام دهید.

ایده خوبی است که در مورد مشکلات پوستی خود با یک متخصص مراقبت از پوست صحبت کنید تا دریابید که آیا میکرودرم ابریژن مناسب شما است. در مورد هرگونه عمل زیبایی و جراحی های گذشته و همچنین آلرژی و شرایط پزشکی بحث کنید.

پیشنهاد مطالعه
درمان اسکار آکنه - سابسیژن چقدر موثر است؟

ممکن است به شما گفته شود که حدود یک هفته قبل از درمان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، کرم های برنزه کننده و اپیلاسیون خودداری کنید. همچنین ممکن است به شما توصیه شود که استفاده از کرم ها و ماسک های لایه بردار را تقریباً ۳ روز قبل از درمان متوقف کنید.

قبل از شروع عمل آرایش را پاک کرده و صورت خود را تمیز کنید.

دکتر مهریار زرین جویی ، بهترین پزشک پوست در اصفهان و همچنین پزشک پوست ، مو ، زیبایی در اصفهان هستند که در انجام انواع جراحی های سرپایی و بدون نیاز یه بیهوشی بیش از ۱۴ سال تجربه دارند و از جمله تخصص های ایشان  درمان با میکرودرم ابریژن می باشد و از افتخارات دکتر زرین جویی پزشک برتر استان اصفهان در سال ١٣٩٠ از طرف معاونت غذا و دارو به لحاظ تجویز منطقی دارو می باشند.

پیشنهاد مطالعه: میکرودرم صورت به روشی نوین: فیس آپ (Face Up)!

میکرودرم ابریژن چگونه کار می کند؟

میکرودرم ابریژن یک عمل در مطب است که معمولاً حدود یک ساعت به طول می انجامد. این کار معمولاً توسط یک متخصص مراقبت از پوست مجاز انجام می شود ، که ممکن است تحت نظارت ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی باشد یا نباشد. این بستگی به این دارد که در چه وضعیتی زندگی می کنید.

برای میکرودرم ابریژن استفاده از بیهوشی یا بی حس کننده ضروری نیست.

در طول قرار ملاقات ، شما روی یک صندلی درازکش نشسته اید. ارائه دهنده شما از یک دستگاه دستی استفاده می کند تا به آرامی بر روی ذرات اسپری کند یا لایه بیرونی پوست را در مناطق مورد نظر از بین ببرد. در پایان درمان ، مرطوب کننده و همچنین ضد آفتاب روی پوست شما اعمال می شود.

پیشنهاد مطالعه
دستگاه کیوسوئیچ چیست و چه کاری انجام می دهد؟ Q-Switch

میکرودرم ابریژن برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ توسط سازمان غذا و دارو تأیید شد. از آن زمان ، صدها دستگاه میکرودرم ابریژن تولید شده است.

دکتر مهریار زرین جویی ، بهترین پزشک پوست در اصفهان و همچنین پزشک پوست ، مو ، زیبایی در اصفهان هستند که در انجام انواع جراحی های سرپایی و بدون نیاز یه بیهوشی بیش از ۱۴ سال تجربه دارند و از جمله تخصص های ایشان درمان با میکرودرم ابریژن  می باشد و از افتخارات دکتر زرین جویی پزشک برتر استان اصفهان در سال ١٣٩٠ از طرف معاونت غذا و دارو به لحاظ تجویز منطقی دارو می باشند.

درمان با میکرودرم ابریژن

درمان با میکرودرم ابریژن

روشهای مختلفی برای انجام این روش وجود دارد که بر اساس دستگاه خاصی استفاده می شود:

دستگیره نوک الماس

یک دستگیره نوک الماس برای لایه برداری ملایم سلول های مرده در پوست شما طراحی شده است. در همان زمان ، آنها را بلافاصله مکش می کند.

عمق سایش ممکن است تحت تأثیر فشار وارد شده بر روی دستگیره و همچنین مدت زمان باقی ماندن مکش بر روی پوست باشد. این نوع اپلیکاتور میکرودرم ابریژن عموماً در نواحی حساس صورت مانند نزدیک چشم استفاده می شود.
میکرودرم ابریژن کریستالی
میکرودرم ابریژن کریستال با استفاده از یک دست کریستال ساطع کننده به آرامی روی کریستال های ریز اسپری می کند تا لایه های بیرونی پوست را از بین ببرد. مانند دستگیره نوک الماس ، سلول های مرده پوست بلافاصله ساکشن می شوند.

انواع مختلف بلورهایی که ممکن است مورد استفاده قرار گیرند شامل اکسید آلومینیوم و بی کربنات سدیم هستند.

هیدرودرم ابریژن

هیدرودرم ابریژن روش جدیدی است. این شامل ترکیب لایه برداری همزمان و تزریق محصولات به پوست بدون کریستال است. گفته می شود که این فرآیند باعث تحریک تولید کلاژن و حداکثر رساندن جریان خون به پوست شما می شود.

پیشنهاد مطالعه
درمان لک های پوستی چگونه است؟

عوارض جانبی میکرودرم ابریژن

عوارض جانبی شایع میکرودرم ابریژن شامل حساسیت خفیف ، تورم و قرمزی است. این موارد معمولاً ظرف چند ساعت پس از درمان از بین می روند.

ممکن است به شما توصیه شود که از مرطوب کننده برای کاهش خشکی و پوسته پوسته شدن پوست استفاده کنید. کبودی جزئی نیز ممکن است ایجاد شود. این بیشتر ناشی از فرآیند مکش در طول درمان است.

بعد از میکرودرم ابریژن چه انتظاری دارید

پس از انجام میکرودرم ابریژن ، زمان خاموشی کمی وجود دارد. شما باید بتوانید بلافاصله فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید.

پوست خود را هیدراته نگه دارید و از محصولات مراقبت از پوست ملایم استفاده کنید. حداقل تا یک روز پس از درمان از مصرف داروهای موضعی آکنه خودداری کنید. محافظت از پوست با کرم ضد آفتاب بسیار مهم است. پوست شما می تواند در چند هفته پس از درمان به آفتاب حساس تر باشد.

می توانید انتظار داشته باشید بلافاصله پس از عمل نتایج قابل توجهی را مشاهده کنید. تعداد جلسات میکرودرم ابریژن مورد نیاز بستگی به شدت نگرانی های پوست شما و انتظارات شما دارد.

ارائه دهنده شما به احتمال زیاد برنامه ای برای تعداد اولیه جلسات و همچنین دوره های نگهداری دوره ای طراحی می کند.

دکتر مهریار زرین جویی ، بهترین پزشک پوست در اصفهان و همچنین پزشک پوست ، مو ، زیبایی در اصفهان هستند که در انجام انواع جراحی های سرپایی و بدون نیاز یه بیهوشی بیش از ۱۴ سال تجربه دارند و از جمله تخصص های ایشان  درمان با میکرودرم ابریژن  می باشد و از افتخارات دکتر زرین جویی پزشک برتر استان اصفهان در سال ١٣٩٠ از طرف معاونت غذا و دارو به لحاظ تجویز منطقی دارو می باشند.

درصورت داشتن هرگونه سوال، راهنمایی بیشتر یا برای رزرو نوبت با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما راهنمایی تان کنند.

برای عضویت یا مشاهده در صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی همین جا کلیک کنید.

 

, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
لیپوم چیست و چگونه درمان می شود؟
نوشتهٔ بعدی
کیست گانگلیون (دست) چگونه درمان می شود؟

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 14
  • 11
  • 37
  • 29
  • 443
  • 1,551
  • 38,748
  • 139,615
  • 93,955

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست