بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

آشنایی با انواع روش های لیپوساکشن – بهترین پزشک پوست در اصفهان

آشنایی با انواع روش های لیپوساکشن – بهترین پزشک پوست در اصفهان

روش های لیپوساکشن

آیا آماده رزرو مشاوره لیپوساکشن خود هستید؟ دانستن اینکه به چه نوع روش لیپوساکشن نیاز دارید مفید است. سه نوع اصلی از این روش جراحی وجود دارد.

لیپوساکشن Tumescent

لیپوساکشن تومسنت پرکاربردترین روش لیپوساکشن است و استاندارد طلایی در سراسر جهان است. این کم تهاجمی ترین روش حذف چربی در حال حاضر موجود است. این تکنیک شامل تزریق مقدار زیادی محلول بیهوشی رقیق به ناحیه مورد نظر است. این محلول حاوی:

  1. محلول نمک
  2. لیدوکائین
  3. اپی نفرین
  4. سدیم بیکربنات
  5. و اغلب یک کورتیکواستروئید خفیف.

این محلول رگ‌های خونی را کوچک می‌کند، خونریزی و التهاب را کاهش می‌دهد و ناحیه را بی‌حس می‌کند تا ناراحتی حین و بعد از جراحی را به حداقل برساند. شما می توانید لیپوساکشن تامسنت را در قسمت های مختلف بدن از جمله شکم، ران ها، بازوها و گردن انجام دهید.

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

لیپوساکشن به کمک اولتراسوند

لیپوساکشن با کمک اولتراسوند به عنوان UAL نیز شناخته می شود. این روش لیپوساکشن با تکنیک Tumescent شروع می شود. سپس سلول های چربی قبل از مکش با سونوگرافی ذوب می شوند.

برخی جراحان بر این باورند که گرمای تولید شده از سونوگرافی بیشتر از لیپوساکشن Tumescent می‌تواند به سفت شدن پوست روی پوست کمک کند، اما هیچ مدرک علمی محکمی مبنی بر این موضوع وجود ندارد. این روش همچنین خطر بیشتری برای عوارض دارد زیرا گرما می تواند باعث سوختگی پوست و نکروز شود.

پیشنهاد مطالعه
سن مناسب برای بلفاروپلاستی چه سنی است؟

لیپوساکشن به کمک لیزر

به لیپوساکشن با کمک اولتراسوند مراجعه کنید. تنها تفاوت این است که از لیزر برای ذوب چربی و تولید گرما به جای اولتراسوند استفاده می شود.

قبل از تصمیم به انجام لیپوساکشن چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

مهم است که به یاد داشته باشید که این جراحی یک راه حل کاهش وزن نیست. برای کسانی که در حال حاضر به وزن هدف خود یا نزدیک به آن هستند توصیه می شود. اگر به دنبال حذف رسوبات چربی سرسخت در نواحی خاصی از بدن هستید، کاندیدای ایده آلی هستید.

همچنین درک این نکته مهم است که لیپوساکشن جایگزینی برای حفظ یک سبک زندگی سالم نیست. در برخی موارد، برای حفظ نتایج ممکن است در آینده به جراحی های اضافی نیاز داشته باشد.

علاوه بر این، مهم است که بدانید لیپوساکشن می تواند شکل و کانتور بدن شما را بهبود بخشد، اما هیچ مشکلی با شلی پوست برطرف نمی کند.

بنابراین، قبل از جراحی لیپوساکشن چه اتفاقی می افتد؟

اول از همه، جراح شما احتمالاً شما را تحت معاینه فیزیکی قرار می دهد. در طول این معاینه، آنها در مورد هر شرایط پزشکی یا دارویی که ممکن است مصرف کنید، بحث خواهند کرد. همچنین مهم است که قبل از جراحی سیگار نکشید، زیرا این امر می تواند از بهبودی جلوگیری کرده و خطر عوارض را افزایش دهد.

پیشنهاد مطالعه
درمان فرورفتگی ناخن در گوشت با طب سنتی

در مرحله بعد، جراح شما ناحیه یا نواحی خاصی را که باید تحت درمان قرار گیرد، علامت گذاری می کند. آنها احتمالاً از قبل و بعد برای مقایسه از آنها عکس می گیرند. سپس، جراح قبل از مراجعه و برداشتن چربی اضافی با استفاده از دستگاه‌های ساکشن کانولا، بیهوشی را انجام می‌دهد.

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

فرآیند بازیابی لیپوساکشن

روند بازیابی لیپوساکشن می تواند برای همه متفاوت باشد. به طور کلی، برای جلوگیری از تورم و کمک به انطباق پوست با شکل جدید خود، شروع به پوشیدن لباس فشرده می کنید.

اکثر افراد می توانند در حدود یک هفته یا بیشتر به سر کار یا روال عادی خود بازگردند. با این حال، مهم است که به بدن خود گوش دهید و در این مدت راحت باشید. ممکن است کمی درد و ناراحتی را تجربه کنید، اما پزشک می تواند در صورت نیاز دارو تجویز کند.

پیروی از دستورالعمل های مراقبت پس از عمل که توسط جراح شما داده شده است نیز بسیار مهم است. این شامل پرهیز از فعالیت شدید و پرهیز از هرگونه الکل یا سیگار است.

پیشنهاد مطالعه
درمان اسکار آکنه - سابسیژن چقدر موثر است؟

در دوره بهبودی اولیه مقداری کبودی، تورم و حتی برآمدگی های کوچک وجود خواهد داشت. اینها باید به تدریج با گذشت زمان کاهش یابد.

به طور کلی، لیپوساکشن یک روش بی خطر با خطر بسیار کم عوارض است. اگر با یک جراح ماهر و با تجربه کار می کنید، باید خوب باشید. با این حال، مانند هر جراحی دیگری، یافتن جراح زیبایی مناسب برای نیازهای خود مهم است.

یک مشاوره برای لیپوساکشن برنامه ریزی کنید

برای انجام عمل لیپوساکشن آماده اید؟ در Popp Cosmetic Surgery PC، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. جراح اصلی زیبایی و ترمیمی ما از سال ۱۹۸۳ در عمل بوده و به افراد کمک می کند تا بدن خود را تغییر دهند و بهترین زندگی خود را داشته باشند.

یک قرار ملاقات آنلاین رزرو کنید یا با شماره (۴۰۲) ۳۹۱-۴۵۵۸ تماس بگیرید تا تحول خود را شروع کنید!

رای مشاهده نمونه کارها در صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی همین جا کلیک کنید.

برای بهترین خدمات زیبایی دکتر مهریار زرین جویی در اصفهان با ما تماس بگیرید.

دکتر مهریار زرین جویی ، متخصص بلفاروپلاستی اصفهان  اینجاست.

بهترین پزشک پوست در اصفهان

, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
انتخاب بهترین روش های جوانسازی صورت برای شما توسط بهترین دکتر پوست اصفهان
نوشتهٔ بعدی
پرکننده های تزریقی صورت می توانند: – معرفی بهترین دکتر زیبایی صورت در اصفهان

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 54
  • 35
  • 41
  • 33
  • 393
  • 1,565
  • 40,130
  • 139,129
  • 93,608

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست