بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

لیفت صورت و جوانی و زیبایی

لیفت صورت و جوانی و زیبایی

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان | لیفت صورت در اصفهان

برای مدت طولانی، روش های زیبایی مانند لیفت صورت به طور گسترده ای برای زنان مورد هدف قرار گرفته است، اما با تغییر زمان، تصورات نیز تغییر می کند. اخیراً مردان بیشتری زیر چاقو می روند و عمل هایی مانند جراحی بینی یا لیفت صورت انجام می دهند.

تصور اینکه بسیاری از مردان از انگ در مورد جراحی زیبایی می ترسند در واقع کاملا طعنه آمیز است.

آیا می دانستید که کل صنعت جراحی پلاستیک آنطور که ما می دانیم نتیجه بیماران مرد است؟

درسته! جراحی زیبایی زمانی آغاز شد که پزشکان شروع به کمک به کهنه سربازانی کردند که از جنگ جهانی اول برگشته بودند.

البته، آنها اولین کسانی نبودند که این کار را انجام دادند – گزارش شده است که پیوند پوست در ۸۰۰ سال قبل از میلاد در هند انجام شده است. جراحی ترمیمی و زیبایی چیز جدیدی نیست. با این حال، به نظر می رسد که پیشرفت در این زمینه اتفاق می افتد.

دکتر مهریار زرین جویی ، متخصص بلفاروپلاستی اصفهان را بیشتر بشناسید.

بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

در دهه ۱۹۶۰، با توسعه سیلیکون، صنعت شروع به گسترش کرد، اما در دهه ۱۹۸۰ بود که فشار برای آگاهی شروع به افزایش یافت. این زمانی بود که زنان به مخاطبین هدف تبدیل شدند، زیرا هنجارهای اجتماعی در آن زمان حکم می‌کرد که مردان حداقل به ظاهر ظاهری خود توجه کمتری داشته باشند.

پیشنهاد مطالعه
آیا درمان میگرن با بوتاکس امکان‌پذیر است؟

مانند هر چیز دیگری، زیاد بودن چیز خوب بد است. برخی از افراد زمانی که راه حل جدید یا هیجان انگیزی در زندگی شان ظاهر می شود، تمایل دارند از حد مجاز عبور کنند. انگ‌ها در نتیجه ترکیبی از سوء استفاده از جراحی پلاستیک، پیشرفت‌های فناوری که هنوز اتفاق نیفتاده بود، عملکرد ضعیف و پوشش بیش از حد رسانه‌ای شروع به رشد کردند.

واقعیتی که مردم اکنون شروع به آگاهی از آن کرده اند، این است که….

اکثر مردم نیاز قانونی و پزشکی دارند تا از ظاهر خود احساس خوبی داشته باشند. اگر ظاهر خوبی داشته باشید، به عنوان یک قاعده، احساس خوبی هم دارید – یا حداقل بهتر از حالتی که نداشتید. مرد، زن یا دیگران، اگر نسبت به ظاهر خود احساس خوبی نداشته باشید، می تواند تأثیر واقعی بر عزت نفس، ادراک از خود و سلامت روان شما داشته باشد. سلامت جسمی به دنبال سلامت روان است، بنابراین می بینید که جراحی زیبایی یک نیاز پزشکی قانونی است.

اهمیت دادن به ظاهر خود یک ویژگی کاملاً زنانه نیست و واقعاً هرگز نبوده است. بسیاری از مردانی که رو در رو با مشتریان کار می کنند اکنون این روش را انجام می دهند تا در حرفه خود رقابتی باقی بمانند. به همین ترتیب، بسیاری از مدیران سطح بالا نیز به همین دلیل زیر چاقو می روند. وال استریت ژورنال اخیراً مقاله ای در مورد یک طراح مرد منتشر کرده است که زیر چاقو رفته و انگ های او مورد توجه قرار گرفته و جابه جا شده است.

پیشنهاد مطالعه
چگونه از شر چین و چروک خلاص شویم؟

یک تصور غلط رایج وجود دارد که لیفت صورت منجر به ویژگی‌های زنانه‌تر می‌شود، اما این نمی‌تواند دور از واقعیت باشد! وقتی مردی این عمل زیبایی را انجام می دهد، ویژگی های مردانه او را نمایان می کند. نتیجه ظاهری جوان تر، جوان تر و با طراوت است.

لیفت صورت

می تواند خط فک مرد را نمایان کند و در واقع ظاهری مردانه تر و قوی تر داشته باشد. همانطور که جزر و مد تغییر می کند و نگرش ها به این ایده باز می شود، مردان اکنون سود زیادی می برند. زندگی چهره مرد، در حالی که از نظر رویه‌ای مانند یک زن باقی می‌ماند، ملاحظات کمی متفاوت دارد که می‌تواند بر نحوه انجام عمل تأثیر بگذارد.

برای مشاهده نمونه کارها در صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی همین جا کلیک کنید.

یکی از محرک‌های اصلی انگ در گذشته این ایده بود که جراحی پلاستیک شما را مصنوعی جلوه می‌دهد و باز هم این کاملاً نادرست است. هنگامی که این روش ها به درستی انجام شوند، ظاهری جوان تر ایجاد می کنند. لیفت صورت به از بین بردن خطوط، چین و چروک و سایر علائم پیری کمک می کند. پوست شل در ناحیه گردن نیز می تواند از طریق روش لیفت صورت برطرف و برطرف شود.

بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

این شاید حرکت قدرتی نهایی است که یک مرد می تواند انجام دهد

شکستن ننگ ها، قرار دادن خود در مورد سلامتی و احساس شما در اولویت است. لیفت صورت می تواند به شما کمک کند در حرفه خود رقابتی تر بمانید. این تنها ظاهر جوان‌تر نیست که مردان از آن سود می‌برند، بلکه اعتماد به نفس حاصل از آن چیزی است که از نظر اجتماعی طنین‌انداز می‌شود و این یکی از عواملی است که انجام لیفت صورت را به یک روش بالقوه تغییر دهنده زندگی تبدیل می‌کند.

پیشنهاد مطالعه
جوانسازی صورت بدون جراحی توسط دکتر مهریار زرین جویی

 کلید موفقیت در جراحی شما فقط در انتخاب مجرب ترین و ماهرترین جراحان پلاستیک با بهترین سابقه است. دکتر روبرتو گارسیا یکی از با استعدادترین جراحان پلاستیکی است که این کشور ارائه کرده است، به این معنی که شما می توانید اطمینان داشته باشید که ظاهر و سلامت شما در بهترین دستان موجود است.

با تبخیر انگ ها و گرایش هایی که به نفع خودمراقبتی مردانه است، زمان فوق العاده ای برای استفاده از فرهنگ عصر ما است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جراحی پلاستیک و روش های زیبایی مانند لیفت صورت با ما تماس بگیرید و خوشحال می شویم با اطلاعات بیشتر شما را راهنمایی کنیم.

, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
آیا جراحی پلک پایین چین و چروک را از بین می برد؟
نوشتهٔ بعدی
بزرگ کردن لب چیست و برای چه افرادی مناسب است؟

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 35
  • 30
  • 45
  • 30
  • 392
  • 1,579
  • 40,456
  • 139,030
  • 93,537

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست