بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

۵ قانون برای شستن صورت را بخوانید:

۵ قانون برای شستن صورت را بخوانید:

قانون شستن صورت

۱- پوست خود را به روش اشتباه مالش ندهید

قوانین ساده شستشوی صورت صورت را با انگشتان خود بمالید.

برای یک پاکسازی ملایم اما کامل، بهترین ابزار شما در نوک انگشتان شما هستند – در واقع، آنها در نوک انگشتان شما هستند. طبق انجمن آکادمی پوست آمریکا (AAD) نه تنها ملایم‌تر و کمتر احتمال دارد که پوست شما را نسبت به پارچه‌های شستشو یا اسفنج‌ها تحریک کنند، بلکه فرصتی عالی برای انجام مراقبت از خود با ماساژ سبک صورت است.

برای تمیز کردن عمیق، پاکسازی صوتی می‌تواند به طور موثرتری آب را از پوست پاک کند. او می‌افزاید: «در واقع، در مقایسه با پاک‌سازی دستی، پاک‌سازی با کمک صوتی به طور مؤثرتری آلودگی ذرات معلق را از پوست پاک می‌کند.» برای پاکسازی اولیه، زایشنر هر یک از برس های Clarisonic را توصیه می کند.

دکتر مهریار زرین جویی ، متخصص بلفاروپلاستی در اصفهان را بیشتر بشناسید.

۲- از یک حوله تمیز که فقط برای صورت شماست استفاده کنید

پاکسازی بیشتر از فقط صورت شما را شامل می شود! زایشنر می گوید قبل از شروع شستن صورت دست های خود را کاملا بشویید. و در برابر اصرار برای خشک کردن صورت خود با حوله دستی خانوادگی که چندین روز روی قفسه آویزان شده است مقاومت کنید. باکتری ها می توانند روی حوله رشد کنند و به صورت تمیز و شبنم دار شما منتقل شوند. او پیشنهاد می کند از یک پارچه نرم و تمیز استفاده کنید که فقط روی صورت خود استفاده می کنید.

پیشنهاد مطالعه
بعد از عمل بلفاروپلاستی در اصفهان چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

پوست خود را به آرامی با یک حوله خشک کنید و از مالیدن یا کشیدن روی پوست خودداری کنید. (یا خشک کردن هوا را در نظر بگیرید، به خصوص اگر پوست حساس، مستعد آکنه یا خشکی دارید.

بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

۳- بعد از پاکسازی از مرطوب کننده غافل نشوید

Zeichner خاطرنشان می کند: در حالی که می خواهید صورت خود را تمیز کنید، نمی خواهید روغن های ضروری پوست را بیش از حد پاک کنید یا باعث خشکی آن شوید. پس از شستشو، او توصیه می کند که هیدراتاسیون را با یک مرطوب کننده سبک قفل کنید.  قانون شستن صورت او خاطرنشان می کند: “مورد علاقه من کرم واتر تاچا است که آبرسانی موثری را ارائه می دهد اما روی پوست بسیار سبک است.”

اگر از داروهای ضد آکنه یا یک محصول ضد پیری مانند رتینول استفاده می‌کنید، Zeichner توصیه می‌کند آن محصول را بعد از استفاده از مرطوب‌کننده خود استفاده کنید، زیرا مرطوب‌کننده به عنوان یک بافر عمل می‌کند تا به حداقل رساندن تحریک احتمالی کمک کند.

پیشنهاد مطالعه
جراحی پلک توسط بهترین پزشک پوست در اصفهان

برای مشاهده نمونه کارها در صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی همین جا کلیک کنید.

۴- دوبار تمیز کردن را انجام دهید (اما آن را مختصر نگه دارید)

دکتر انگلمن پاکسازی مضاعف را پیشنهاد می کند – یعنی شستن صورت و سپس تکرار فوری – به خصوص اگر پوست خشک یا مستعد آکنه دارید. او می‌گوید: «پاک‌سازی مضاعف روشی ملایم است که به شما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنید که تمام آرایش، آلودگی و ناخالصی‌ها را از روی پوست خود کاملاً پاک کرده‌اید، بدون اینکه مانع پوستی شود یا تحریک شود.» او توصیه می‌کند که با روغن پاک‌کننده مغذی، مانند روغن پاک‌کننده سرامید الیزابت آردن (ElizabethArden.com) شروع کنید، آبکشی کنید و سپس دوباره با شستشوی معمولی صورت خود بشویید.

اما جلسات شستشوی صورت نباید بیش از دو دقیقه طول بکشد، زیرا شستشو، شستشو و پاکسازی بیش از حد ممکن است تولید سبوم سالم را مختل کند و پوست شما را خشک کند و باعث تحریک یا التهاب شود. “از ۳۰ ثانیه تا دو دقیقه زمان بهینه شستشو است.” و اگر پوست خشکی دارید، مطمئن شوید که از یک پاک کننده ملایم استفاده می کنید تا از پاک کردن چربی های ضروری پوست خود جلوگیری کنید.

دکتر مهریار زرین جویی ، بهترین پزشک پوست در اصفهان می باشند.

بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

۵- هر روز لایه برداری نکنید

انگلمن هشدار می دهد که لایه برداری بخش کلیدی از هر رژیم شستشوی سالم صورت است – اما ممکن است در آن زیاده روی کنید. او توضیح می دهد: “لایه برداری بیش از حد می تواند سطح چربی را از پوست شما بزداید و حساسیت بی دلیل ایجاد کند.” هنگامی که پوست ما تحت استرس دائمی مانند این باشد، در واقع می تواند اثر معکوس مطلوب را ایجاد کند و منجر به التهاب، چین و چروک و تسریع پیری شود.

پیشنهاد مطالعه
عوارض جانبی خفیف بوتاکس چیست؟

و در حالی که برس‌های پاک‌کننده صورت برای تحریک جریان خون به پوست و ایجاد پاکیزگی فوق‌العاده بسیار عالی هستند، او هشدار می‌دهد که بهتر است استفاده از آن‌ها را به یک یا دو بار در هفته محدود کنید: «استفاده بیش از حد از برس‌های پاک‌کننده صورت باعث لایه‌برداری بیش از حد پوست می‌شود. پوست و می تواند باعث تحریک [و] قرمزی و حتی آسیب به سد پوستی شود.

دفعات لایه برداری بهینه به نوع پوست شما و اینکه آیا از ابزار لایه بردار یا لایه بردار شیمیایی استفاده می کنید بستگی دارد. با متخصص پوست خود صحبت کنید تا بفهمد چند وقت یکبار باید لایه برداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حذف چربی باکال یا تعیین وقت مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید.

, , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
۵ دستورالعملی که برای پاکسازی صورت انجام می گیرد چیست؟
نوشتهٔ بعدی
چه سنی برای لیفت صورت بهتر است؟

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 37
  • 27
  • 45
  • 31
  • 353
  • 1,541
  • 38,010
  • 139,856
  • 94,132

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست