عملکرد مینی لیفت صورت

مینی لیفت صورت چگونه کار می کند؟

مینی لیفت صورت چگونه کار می کند؟

عملکرد مینی لیفت صورت

مینی لیفت صورت یک جراحی ضد پیری است که بر روی افتادگی پوست تمرکز دارد. جراحان زیبایی این مشکل را با “بالا کشیدن” پوست شما از طریق برش های کوچک به سمت بالا برطرف می کنند.

آنها همچنین پوست اضافی را در طول فرآیند از بین می برند، که به نوبه خود می تواند به سفت شدن پوست شما و کاهش ظاهر چین و چروک کمک کند.

گاهی اوقات لیفت چشم یا لیفت ابرو نیز همراه با لیفت صورت کوچک انجام می شود تا به حداکثر رساندن نتایج شما کمک کند. این به این دلیل است که لیفت صورت فقط نیمه پایینی صورت شما – عمدتاً خط فک و گونه ها را هدف قرار می دهد.

مراحل انجام مینی لیفت صورت

به عنوان یک جراحی تهاجمی، مینی لیفت صورت نیاز به بیهوشی عمومی یا موضعی دارد. هنگامی که تحت بیهوشی قرار می گیرید، جراح برش های کوچکی در اطراف گوش ها و خط مو ایجاد می کند.

آنها بافت های زیرین پوست شما را با بلند کردن و سپس کشیدن آنها به سمت بالا دستکاری می کنند، در حالی که بافت اضافی را نیز از بین می برند.

پس از اتمام جراحی، جراح شما از بخیه برای بستن تمام برش ها استفاده می کند.

دکتر مهریار زرین جویی ، بهترین پزشک پوست در اصفهان  و همچنین پزشک پوست ، مو ، زیبایی در اصفهان هستند که در انجام انواع جراحی های سرپایی و بدون نیاز یه بیهوشی بیش از ۱۴ سال تجربه دارند و از جمله تخصص های ایشان عملکرد مینی لیفت صورت  می باشد و از افتخارات دکتر زرین جویی پزشک برتر استان اصفهان در سال ١٣٩٠ از طرف معاونت غذا و دارو به لحاظ تجویز منطقی دارو می باشند.

پیشنهاد مطالعه
مزایا و معایب روش درمانی مزوتراپی مو

مناطق مورد نظر برای لیفت صورت کوچک

برخلاف لیفت صورت سنتی، مینی لیفت صورت از طریق برش های کوچکتر انجام می شود. اینها معمولاً در امتداد خط مو یا بالای هر یک از گوش‌های شما ساخته می‌شوند. سپس جراح بافت های پوست شما را از طریق گونه ها به سمت بالا می کشد تا به اصلاح افتادگی پوست کمک کند.

برش‌های کوچک‌تر مورد استفاده در لیفت صورت می‌تواند به ویژه در صورتی که مستعد ایجاد جای زخم هستید مفید باشد.

آیا خطرات یا عوارض جانبی وجود دارد؟

شایع ترین عوارض جانبی درد، تورم و کبودی بلافاصله پس از جراحی است. این علائم پس از چند روز فروکش می کند.

چه زمانی با پزشک خود تماس بگیرید

در صورت مشاهده علائم عفونت یا خونریزی بیش از حد باید فوراً با پزشک خود تماس بگیرید. این عوارض جانبی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

افزایش تورم
درد شدید
تراوش و خونریزی از بخیه های شما
تب و لرز
از دست دادن احساس ناشی از آسیب عصبی

حذف چربی باکال

عملکرد مینی لیفت صورت

بعد از مینی لیفت صورت چه انتظاری داریم؟

پس از جراحی، با پانسمان روی بخیه ها و همچنین تخلیه های احتمالی به خانه فرستاده می شوید. این بخیه‌ها باید تا ۱۰ روز باقی بمانند. پس از این مرحله، برای یک قرار از قبل برنامه ریزی شده نزد جراح خود می روید تا آنها را خارج کند.

ممکن است پس از کشیدن بخیه‌ها توسط جراح، همچنان مقداری کبودی و تورم را تجربه کنید. پزشک شما ممکن است از انجام برخی فعالیت‌ها مانند تمرینات با شدت بالا جلوگیری کند، زیرا این موارد می‌توانند علائم شما را بدتر کنند.

پیشنهاد مطالعه
بوتاکس چیست؟

به طور کلی، چند هفته طول می کشد تا به طور کامل پس از لیفت صورت کوچک بهبود پیدا کنید. پس از این مرحله، شما نباید به هیچ گونه جراحی بعدی نیاز داشته باشید، مگر اینکه در طول بهبودی شما عوارضی ایجاد شود.

در حالی که نتایج دائمی در نظر گرفته می شوند، می توانید با جراح خود در مورد گزینه های ضد پیری غیرتهاجمی آینده مانند پرکننده های پوستی صحبت کنید که می تواند به حداکثر رساندن نتایج شما کمک کند.

پیشنهاد مطالعه: میکرونیدلینگ چیست و آیا باید آن را انجام داد؟

آماده شدن برای مینی لیفت صورت

پزشک دستورالعمل های خاصی را در مورد نحوه آماده شدن برای لیفت صورت کوتاه ارائه می دهد. از آرایش و زیورآلات در قرار ملاقات خود اجتناب کنید، زیرا این کار می تواند روند را کندتر کند.

همچنین به کسی نیاز دارید که شما را از بیمارستان به خانه براند، بنابراین برای انجام این ترتیبات از قبل برنامه ریزی کنید.

فاش کردن تمام داروها، گیاهان و مکمل‌هایی که مصرف می‌کنید بسیار مهم است. همچنین ممکن است جراح به شما بگوید که مصرف برخی از داروهای بدون نسخه (OTC) مانند آسپرین و ایبوپروفن را متوقف کنید. این داروها می توانند منجر به خونریزی بیش از حد شوند. عملکرد مینی لیفت صورت

اگر سیگار می کشید یا تنباکو مصرف می کنید، باید جراح خود را مطلع کنید. آنها ممکن است به شما پیشنهاد کنند که ۴ تا ۶ هفته قبل از جراحی سیگار یا تنباکو را ترک کنید.

پیشنهاد مطالعه
تأثیرخواب بر سلامت پوست

مینی لیفت صورت در مقابل روش های غیر جراحی

عملکرد مینی لیفت صورت به اندازه یک لیفت کامل صورت شامل برش نیست، اما همچنان یک روش تهاجمی است. مانند هر نوع جراحی، ممکن است خطر خونریزی، عفونت و جای زخم را به همراه داشته باشد.

بسته به اهداف و سلامت کلی شما، یک روش غیر جراحی ممکن است مناسب تر باشد. این مورد به ویژه اگر در مقایسه با افتادگی بیشتر در مورد حجم و بافت کلی نگران هستید.

برخی از گزینه هایی که باید با متخصص پوست یا جراح پلاستیک خود مشورت کنید عبارتند از: اگر به اثرات صاف کنندگی بیشتری نیاز دارید، سم بوتولینوم (بوتاکس) تزریق کنید پرکننده‌های پوستی برای کمک به حجم دادن به پوست، که همچنین می‌تواند اثری «پرکننده» روی چین و چروک داشته باشد.

میکرودرم ابریژن یا درم ابریژن برای خطوط ظریف و لکه های پیری لایه برداری پوست با لیزر برای رنگ و بافت کلی پوست اولتراپی که از فناوری اولتراسوند برای کمک به تحریک کلاژن در پوست استفاده می کند چگونه یک ارائه دهنده پیدا کنیم یک جراح زیبایی (پلاستیک) یا یک جراح پوست می تواند به شما کمک کند تا بر اساس سلامتی و اهداف کلی خود تعیین کنید که آیا مینی لیفت صورت بهترین گزینه برای شما است یا خیر.

درصورت داشتن هرگونه سوال، راهنمایی بیشتر یا برای رزرو نوبت با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما راهنمایی تان کنند.

برای عضویت یا مشاهده در صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی همین جا کلیک کنید.

, , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
هر آنچه که باید در مورد لیفت صورت مینی بدانید چیست؟
نوشتهٔ بعدی
همه چیز درباره از بین بردن چربی باکال برای گونه های نازک تر

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 14
  • 11
  • 37
  • 29
  • 443
  • 1,551
  • 38,748
  • 139,615
  • 93,955

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست