بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

قبل از تزریق بوتاکس، حتما این مطلب را بخوانید

قبل از تزریق بوتاکس، حتما این مطلب را بخوانید

قبل از تزریق بوتاکس

۱٫ نحوه انتخاب کلینیک مناسب

بوتاکس در حال حاضر برترین روش زیبایی غیرجراحی در ایالات متحده است. این بدان معناست که کلینیک های زیادی در آنجا وجود دارد. این به شما بستگی دارد که مناسب را انتخاب کنید.

جستجوی خود را برای ارائه دهنده به متخصصان پوست و جراحان پلاستیک دارای مجوز هیئت مدیره محدود کنید. این پزشکان متخصص در آناتومی صورت هستند و آموزش آنها به یک دوره آخر هفته محدود نمی شود، همانطور که در مورد بسیاری دیگر از پزشکان یا تزریق کننده های غیرپزشکی وجود دارد.

در مرحله بعد، رسانه های اجتماعی و وب سایت پزشک را بررسی کنید تا ببینید آیا کار آنها با زیبایی شناسی مورد نظر شما مطابقت دارد یا خیر. در مورد آن به همان شکلی فکر کنید که اگر خالکوبی کنید. شما می توانید به نمونه کارهای هنرمند نگاه کنید، درست است؟ همین کار را با یک سند بوتاکس انجام دهید.

به نتایج قبل و بعد از آن نگاه کنید، یا در صورت امکان، شخصاً به یک بیمار مراجعه کنید. اگر بیمار کاملاً “یخ زده” باشد، ممکن است نخواهید به آن پزشک مراجعه کنید.

اگرچه به احتمال زیاد با متخصص پوست خود BFF نمی شوید، همچنین مهم است که ارائه دهنده خود را دوست داشته باشید تا احساس راحتی کنید. بررسی‌های آنلاین را بخوانید تا از نحوه رفتار بالینی پزشک مطلع شوید.

دکتر مهریار زرین جویی ، بهترین پزشک پوست در اصفهان می باشند.
بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

۲٫ با پزشک خود یک برنامه بوتاکس تهیه کنید وقتی به یک پزشک رضایت دادید، یک برنامه بوتاکس با آنها تهیه کنید.

به یاد داشته باشید که چهره زیبای شما منحصر به فرد است و به یک فرد منحصر به فرد وابسته است – شما! این بدان معناست که برنامه بوتاکس شما با مادر یا حتی بهترین دوست شما متفاوت خواهد بود. و باید باشد. بار می‌گوید: «مهم‌ترین بخش ایجاد هر برنامه، درک اهداف بیمار و ایجاد انتظارات واقع‌بینانه از بیمار است. برای این منظور، یک پزشک باید در مورد اینکه بوتاکس چه کارهایی را می تواند انجام دهد و چه کاری نمی تواند انجام دهد، آموزش دهد.

پیشنهاد مطالعه
عفونت ناخن یعنی چه ؟

و بسته به اهداف خود، ممکن است لازم باشد تا شش بار در سال برای درمان های مختلف به کلینیک مراجعه کنید. متخصص پوست شما باید تمام گزینه های شما، از جمله درمان های غیر مرتبط با بوتاکس را مشخص کند.

هنگامی که اهداف خود را با متخصص پوست خود در میان می گذارید، آنها باید سن شما را در نظر بگیرند و به عمق چین و چروک های صورت شما دقت کنند. او ترجیح می دهد از بوتاکس برای درمان چین و چروک های ظریف استفاده کند. برای خطوط عمیق تر، او به دنبال این است که ببیند چگونه بوتاکس می تواند در کنار روش های اضافی برای رسیدن به زیبایی شناسی مورد نظر فرد استفاده شود.

پزشک شما همچنین باید تمام حرکات پویای عضلانی شما را ارزیابی کند. چانگ می‌گوید: «من از بیمار می‌خواهم ماهیچه‌های ناحیه مورد نظر را خم کند تا ببیند آیا بوتاکس گزینه خوبی است و/یا چقدر برای تزریق است. قبل از تزریق بوتاکس

دکتر مهریار زرین جویی ، متخصص بلفاروپلاستی در اصفهان را بیشتر بشناسید.

برای مثال، در مورد خطوط پیشانی، چانگ بررسی می کند که چگونه بیمار با ابروهای بالا رفته، در حالت استراحت و با چشمان بسته به نظر می رسد. او توضیح می‌دهد: «بعضی از افراد هستند که پلک‌های ژنتیکی سنگینی دارند که با بالا نگه داشتن ابروهای خود جبران می‌کنند.

بوتاکس پیشانی می تواند این ماهیچه ها را ضعیف کرده و از بالا آمدن جبرانی جلوگیری کند. در نتیجه، فرد احساس می‌کند که پلک‌هایش حتی سنگین‌تر است.

پیشنهاد مطالعه
هر آنچه باید درباره بوتاکس برای تعریق بدانید؟

وضعیت خوبی نیست نحوه ایجاد طرح بوتاکس اهداف شما چه هستند؟ آیا با بوتاکس می توان به اهداف خود دست یافت؟ سن خود را در نظر بگیرید. در صورت لزوم درباره درمان های تکمیلی صحبت کنید. بودجه خود را در نظر بگیرید. در مورد عوامل سبک زندگی بحث کنید.

۳٫ اجازه دهید حساب بانکی شما – نه شما – تصمیم شما را هدایت کند آنچه در کیف شما وجود دارد در برنامه عمل بوتاکس شما نیز نقش دارد.

بوتاکس موقتی است و حدود چهار تا شش ماه طول می کشد. اگر نتایج را دوست دارید، ممکن است تصمیم بگیرید که چندین درمان را در سال ادامه دهید.

احترام به بودجه‌ی بیمار مهم است، و طراحی برنامه‌ای که هم مزایا و هم بودجه برای درمان را در نظر بگیرد، حیاتی است.» هزینه بوتاکس می تواند از ۱۰۰ تا ۴۰۰ دلار برای درمان یک ناحیه باشد. اگر تعهد و هزینه ها برای شما ارزش دارد، با خودتان صادق باشید. قبل از تزریق بوتاکس

به سبک زندگی خود نیز فکر کنید و با پزشک خود در مورد تأثیر آن بر پوست خود صحبت کنید. بار توضیح می دهد که پیری به دلیل عوامل درونی و بیرونی رخ می دهد. ژن ها، قومیت و حتی برخی شرایط پزشکی ما ذاتی هستند و کنترلی روی آنها نداریم. کنترل بیشتری بر عوامل بیرونی مانند آلودگی هوا، استرس یا سیگار کشیدن داریم.

بار می‌گوید: «آموزش دادن به بیمار در مورد انواع مختلف پیری و گفتگوی صریح در مورد عادات خاص، قرار گرفتن در معرض محیط، و همچنین رژیم غذایی و انتخاب‌های سبک زندگی او به هدایت برنامه، به حداکثر رساندن فواید و بهینه‌سازی نتایج کمک می‌کند.»

پیشنهاد مطالعه
چه کسانی نبایدفیلرگونه تزریق کنند؟10فایده تزریق ژل گونه

 

هزینه بوتاکس

درمان می تواند از ۱۰۰ تا ۴۰۰ دلار برای درمان یک ناحیه باشد.
بوتاکس بیش از یک تزریق است. بسته به عضلات صورتتان، ممکن است لازم باشد نواحی مختلف صورتتان را درمان کنید.
نگهداری بوتاکس ممکن است به دو تا شش جلسه در سال نیاز داشته باشد. قبل از تزریق بوتاکس

بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

آیا می خواهید روی پیری پوست ترمز کنید؟

بدون افسانه های پوست شیشه ای یا کلمات کلیدی هوشمندانه. فقط ۷ روز توصیه ساده و مبتنی بر علم برای مراقبت از پوستی که در آن هستید.

برای مشاهده نمونه کارها در صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی همین جا کلیک کنید.

سن مناسب برای تزریق بوتاکس چه سنی است؟

اگرچه بازه زمانی برای همه متفاوت است، بار زمانی که خطوط ظریف ظاهر می شوند و شروع به آزار شما می کنند، بوتاکس را توصیه می کند.

در ۳۰ سالگی، گردش سلول‌های پوست و تولید کلاژن ما شروع به کند شدن می‌کند، و این زمانی است که بسیاری از ما علائم پیری را می‌بینیم. برخی از افراد ممکن است قبل از آن بوتاکس را انتخاب کنند و بسیاری از ارائه دهندگان این کار را ملزم می کنند، اما بار می گوید که بهتر است روی اولین خطوط دفاعی تمرکز کنند.

 “افراد در سنین نوجوانی و ۲۰ سالگی باید پول خود را پس انداز کنند و بیشتر بر رژیم غذایی، سبک زندگی و قرار گرفتن در معرض محیطی تمرکز کنند تا به حفظ آن درخشش جوانی کمک کنند.” قبل از تزریق بوتاکس

استفاده های غیر آرایشی برای بوتاکس

بوتاکس با عملکرد فلج کننده یا تضعیف کننده عضلانی خود مزایایی فراتر از تغییر ظاهر دارد. بوتاکس یک درمان پزشکی برای میگرن، تعریق بیش از حد، درد لگن، مثانه بیش فعال، پرش صورت، TMJ و حتی افسردگی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر  یا تعیین وقت مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
راهنمای بدون BS برای دریافت بوتاکس طبیعی
نوشتهٔ بعدی
۴ محصول طبیعی برای از بین بردن جای جوش

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 3
  • 3
  • 63
  • 45
  • 361
  • 1,544
  • 40,552
  • 138,953
  • 93,480

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست