بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

آیا جراحی پلک می تواند چشمان شما را بزرگتر کند؟

آیا جراحی پلک می تواند چشمان شما را بزرگتر کند؟

نتایج جراحی پلک

جراحی پلک شهر اصفهان، که به طور رسمی به عنوان بلفاروپلاستی شناخته می شود، یکی از رایج ترین عمل های زیبایی صورت است.

ما سوالات زیادی در مورد این روش دریافت می کنیم، از جمله اینکه آیا می تواند چشمان شما را بزرگتر نشان دهد. امروز، ما به سه سوال متداول خود پاسخ می دهیم، از جمله اینکه آیا این روش چشمان شما را بزرگتر نشان می دهد تا به شما کمک کند تشخیص دهید آیا برای شما مناسب است یا خیر.

آیا جراحی پلک می تواند چشمان شما را بزرگتر نشان دهد؟

آره. جراحی پلک دوتایی (بلفاروپلاستی بالا و پایین) می تواند با برداشتن پوست اضافی اطراف چشم و لیفت کردن پوست افتاده، چشمان شما را بزرگتر نشان دهد. با این حال، چند نکته مهم وجود دارد که باید آنها را درک کنید.

اول اینکه هیچ روشی نمی تواند چشمان شما را بزرگتر کند. ما فقط می توانیم چشمان شما را بزرگتر نشان دهیم. ثانیاً، ممکن است برای بزرگتر نشان دادن چشمانتان فقط به بلفاروپلاستی بالایی نیاز داشته باشید که پلک پایینی شما به اندازه پلک بالایی شما پیر نشده باشد.

بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

مزیت های جراحی پلک در اصفهان چیست؟

نتایج طولانی مدت

یکی دیگر از دلایل انتخاب بلفاروپلاستی برای بهبود ظاهر پلک فوقانی، ماندگاری نتایج این عمل است. نتایج فردی متفاوت است، اما معمولاً می توانید انتظار داشته باشید که نتایج بلفاروپلاستی فوقانی پنج تا هفت سال طول بکشد. نتایج بلفاروپلاستی تحتانی معمولاً مادام العمر باقی می ماند.

پیشنهاد مطالعه
کاشت مو چقدر می تواند موثر باشد؟

این در تضاد کامل با راه حل های جایگزین افتادگی پلک است. اکثر درمان های ضد پیری، اگر در رفع افتادگی پوست موثر باشند، نمی توانند به طور ایمن در اطراف چشم استفاده شوند. چند گزینه ای که می توان در اطراف چشم برای بلند کردن پوست افتادگی پلک استفاده کرد، تنها چند ماه دوام می آورد. حتی بادوام ترین درمان ها سال ها دوام نمی آورند.

ظاهری هوشیارتر و آرام تر

یکی از رایج‌ترین دلایلی که مردم به جراحی پلک در شهر کانزاس فکر می‌کنند این است که این روش به شما امکان می‌دهد هوشیارتر و آرام‌تر به نظر برسید. پوست بالای پلک بالایی شما یکی از نازک ترین پوست های بدن شما است و یکی از اولین مناطقی است که پیر می شود. بلفاروپلاستی بالا باعث سفت شدن پوست افتادگی پلک بالا می شود و در صورت لزوم می توان پوست اضافی پلک را برداشت.

بلفاروپلاستی پایین نیز به شما کمک می کند هوشیارتر و آرام تر به نظر برسید. یکی از مشکلاتی که در بلفاروپلاستی تحتانی به آن توجه می شود، سیاهی زیر چشم است. پنهان کردن این حلقه های سیاه با آرایش دشوار است و حتی زمانی که استراحت خوبی دارید از بین نمی روند.

پیشنهاد مطالعه
هایفوتراپی صورت

متخصص بلفاروپلاستی در اصفهان را با بیش از چندین سال تجربه در مورد درمان افتادگی پلک بیشتر بشناسید.

بینایی بهبود یافته

یکی دیگر از دلایل بسیار رایج دیگر که چرا مردم به جراحی پلک در شهر کانزاس فکر می کنند این است که میدان دید ضعیفی دارند. مردم اغلب چندین دهه بدون مشکل بینایی می گذرانند و به آرامی با بدتر شدن بینایی مواجه می شوند. اغلب، این به دلیل افتادگی پوست پلک بالایی است که میدان دید کوچکتر می شود. هیچ مشکلی در توانایی دیدن چشم وجود ندارد.

بهبود بینایی از طریق بلفاروپلاستی فوقانی یا بلفاروپلاستی ترکیبی کیفیت زندگی شما را به شدت افزایش می دهد. شما می توانید کتاب های مورد علاقه خود را بدون نیاز به تلاش برای دیدن بخوانید. شما می توانید با خیال راحت رانندگی کنید و فیلم های مورد علاقه خود را تماشا کنید. مهمتر از آن، بهبود بینایی خطر افتادن و شکستگی استخوان را کاهش می دهد. اگر اخیراً متوجه شدید بینایی شما ضعیف است، معطل نکنید. برای اینکه ببینید آیا بلفاروپلاستی مناسب است یا خیر، یک قرار ملاقات بگذارید.

بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

زمان بیشتر

همه ما روش خاص خود را برای مقابله با ظاهر پیری صورت داریم. بسیاری از افراد از کانتورینگ آرایش برای پنهان کردن ظاهر افتادگی پوست پلک بالایی استفاده می کنند. اگر مدتی است که از این تکنیک استفاده کرده اید، ممکن است دیگر متوجه چند دقیقه اضافی آرایش خود نشوید. با این حال، پس از انجام عمل خود شگفت زده خواهید شد که وقتی چند دقیقه بیشتر وقت دارید، چای یا قهوه صبحگاهی شما چقدر لذت بخش تر است.

پیشنهاد مطالعه
5 دستورالعملی که برای پاکسازی صورت انجام می گیرد چیست؟

 اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

گزینه های بیشتر

اگر برای بزرگتر نشان دادن چشمان خود و رفع نیاز به کانتور آرایش، بلفاروپلاستی انجام می دهید، از گزینه های بیشتری نیز بهره مند خواهید شد. انتخاب های آرایشی شما محدود به رنگ هایی نیست که ظاهر افتادگی پوست پلک بالایی را به حداقل می رساند.

پس از بلفاروپلاستی فوقانی، شما این آزادی را دارید که از هر رنگی که می خواهید استفاده کنید. حتی بهتر از آن، شما اعتماد به نفسی خواهید داشت که با رنگ های جسورانه ای که شخصیت پر جنب و جوش شما را نشان می دهد، توجه را به پلک های بالایی خود جلب کنید.

افزایش اعتماد به نفس

کانتورینگ آرایش می تواند کمک زیادی به افزایش اعتماد به نفس شما کند. با این حال، اغلب این سوال در ذهن شما وجود دارد که آیا آرایش من هنوز درست به نظر می رسد؟ همچنین ممکن است از خود متعجب شوید که آیا کار به اندازه کافی خوب انجام داده اید و مردم فکر می کنند شما هوشیار و دوستانه به نظر می رسید. پس از بلفاروپلاستی، لازم نیست نگران این باشید که آیا کار کانتورینگ

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
اسکارها پس از جراحی لیفت گردن چگونه ظاهر می شوند؟
نوشتهٔ بعدی
بعد از عمل بلفاروپلاستی در اصفهان چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 14
  • 14
  • 44
  • 36
  • 335
  • 1,529
  • 38,229
  • 139,748
  • 94,057

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست