حذف چربی باکال

حذف چربی باکال چگونه است؟

حذف چربی باکال چگونه است؟

حذف چربی باکال

بیمارانی که بالشتک های چربی باکال بیش از حد یا بزرگ دارند، ممکن است گونه های بیش از حد چاقی داشته باشند که گاهی شبیه به سنجاب می باشد. پدهای چربی باکال نیز می توانند به ظاهر “صورت کودک” کمک کنند. این می تواند منجر به نارضایتی بیماران از ظاهر خود شود یا احساس کنند که به دلیل جوان به نظر می رسند با آنها متفاوت رفتار می شود. دکتر کورمان برای کمک به کانتور و لاغری قسمت پایین صورت، پد چربی باکال را برداشته است.

 درباره حذف چربی باکال ۲ مزایا ۲٫۱ گونه های تعریف شده ۲٫۲ ظاهر بالغ ۲٫۳ نتایج شخصی شده ۳ کاندیدای خوب ۴ رویه ۵ بازیابی ۶ روش های اضافی ۶٫۱ اولتراپی ۶٫۲ جراحی پلک ۶٫۳ مجسمه سازی جالب ۷ مشاوره ۸ هزینه در مورد حذف چربی باکال جراحی برداشتن پد چربی باکال، برداشتن رسوبات چربی در گونه ها برای بهبود کانتور صورت و ارائه ظاهری زیباتر به بیمار است.

چربی باکال معمولاً به رژیم غذایی و ورزش پاسخ نمی دهد و برای دستیابی به کانتور بهتر در قسمت پایین صورت، اکثر بیماران نیاز به برداشتن چربی با جراحی دارند. با این وجود، این یک روش بسیار ایمن است که دکتر کورمان به طور معمول انجام می دهد – به علاوه موثر است و نتایج طولانی مدتی را ارائه می دهد!

بیماران دکتر کورمان حذف چربی باکال را جذاب می‌دانند زیرا این روش سریع است، می‌توان آن را تحت بی‌حسی موضعی انجام داد و تنها به چند روز استراحت نیاز دارد. به علاوه، هیچ جای زخم قابل مشاهده ای وجود ندارد، زیرا برش ها در داخل دهان ایجاد می شوند.

پیشنهاد مطالعه
زمان ریکاوری جراحی پلک چه مدت است؟

فواید

پس از یک روش حذف چربی باکال، بیماران وضوح بهتری در گونه‌های خود، ظاهری بالغ‌تر و به طور کلی بهبود یافته و نتایج شخصی‌شده را تجربه خواهند کرد.

پیشنهاد مطالعه: کاربردهای زیبایی و پزشکی بوتاکس چیست؟

گونه های تعریف شده

حذف چربی باکال می تواند ظاهر زاویه دار و حجاری شده صورت را بهبود بخشد – ویژگی هایی که عموماً جذاب هستند.
در حالی که مجسمه‌سازی سنتی صورت معمولاً شامل تزریق‌هایی مانند پرکننده‌های پوستی است، بیمارانی که از قبل حجم زیادی در قسمت پایین صورت خود دارند، از این نوع مجسمه‌سازی صورت سودی نخواهند برد. این می تواند اثر معکوس داشته باشد و صورت گردتر یا متورم تر به نظر برسد.

دکتر مهریار زرین جویی ، بهترین پزشک پوست در اصفهان  و همچنین پزشک پوست ، مو ، زیبایی در اصفهان هستند که در انجام انواع جراحی های سرپایی و بدون نیاز یه بیهوشی بیش از ۱۴ سال تجربه دارند و از جمله تخصص های ایشان حذف چربی باکال  می باشد و از افتخارات دکتر زرین جویی پزشک برتر استان اصفهان در سال ١٣٩٠ از طرف معاونت غذا و دارو به لحاظ تجویز منطقی دارو می باشند.

از طرف دیگر، برداشتن پد چربی باکال، چربی های سرسختی را که حجم اضافی به قسمت تحتانی صورت اضافه می کند، از بین می برد و در نتیجه آن را لاغر می کند و گونه هایی جذاب و برجسته ایجاد می کند.

حذف چربی باکال

حذف چربی باکال

ظاهر بالغ

به بیمارانی که گونه‌های گردتر دارند، اغلب گفته می‌شود که «صورت بچه» دارند. آنها ممکن است جوانتر و کودکانه تر به نظر برسند، که می تواند احترام به اقتدار در محل کار را برای آنها دشوار کند. وقتی بیماران احساس می کنند که سنشان بیشتر است، اعتماد به نفس بیشتری دارند که باعث می شود مردم با احترامی که سزاوارشان است با آنها رفتار کنند. تفاوت بین جوانی و بچه داری ظاهر شدن وجود دارد و دکتر کورمان به بیماران کمک می کند تا به این تمایز دست یابند.

پیشنهاد مطالعه
داروهای خوراکی بعد از انجام جراحی پلک

کاندیداهای خوب

بیمارانی که نگران ظاهر چربی اضافی در قسمت پایین صورت هستند، ممکن است کاندیدای خوبی برای برداشتن پد چربی باکال باشند. بیماران باید قبلا سعی کرده اند صورت خود را با رژیم غذایی و ورزش لاغر کنند. با این حال، از آنجایی که چربی باکال به شدت به رژیم غذایی و ورزش پاسخ نمی دهد، حتی بیماران لاغر نیز ممکن است با گونه های چاق دست و پنجه نرم کنند.

جراحی برداشتن چربی باکال روشی مؤثر برای لاغری صورت است که ظاهری کانتور و تراشیده‌تر را برای بیماران فراهم می‌کند. مهم است که بیمار سالم باشد و انتظارات واقع بینانه ای برای نتیجه عمل داشته باشد. در زمان مشاوره، دکتر کورمان شخصاً با بیمار ملاقات می کند تا مشخص شود که آیا از این روش سود می برند یا خیر.

روش

این روش می تواند تحت بیهوشی موضعی یا عمومی، بسته به ترجیح بیمار و پزشک انجام شود. این یک روش نسبتاً سریع است و معمولاً از شروع تا پایان فقط یک ساعت طول می‌کشد. برای دسترسی به پدهای چربی، دکتر کورمان یک برش کوچک روی گونه در داخل دهان ایجاد می‌کند، بنابراین جای زخم قابل مشاهده نخواهد بود. سپس، پزشک به طور فیزیکی رسوبات چربی را از داخل گونه ها که به راحتی از سایر ساختارهای صورت جدا می شود، استخراج می کند. از آنجایی که پدهای چربی در صورت قرار دارند، نمی توان آنها را با استفاده از لیپوساکشن برداشت.

پیشنهاد مطالعه
هر آنچه که باید در مورد برداشتن خال بدانید

بهبود

بهبودی از حذف چربی باکال حداقل است. برخی از بیماران تصمیم می‌گیرند که روز جمعه برنامه‌ریزی کنند تا بتوانند در آخر هفته بهبود یابند و حداقل مقدار کار را از دست بدهند. بیماران پس از درمان آزادند که به خانه بازگردند. با این حال، آنها باید زودتر ترتیبی دهند تا بزرگسال مسئول دیگری آنها را از عمل جراحی به خانه براند. حتی اگر بیمار بی حسی موضعی دریافت کند، بهتر است که مستقیماً بعد از عمل رانندگی نکند.

بلافاصله پس از عمل، بیماران می توانند انتظار کمی کبودی و تورم در اطراف محل جراحی داشته باشند. به همین دلیل، ممکن است یک تا دو هفته طول بکشد تا بیماران نتایج نهایی خود را ببینند، زیرا تورم کاهش می یابد. با این وجود، اکثریت کبودی و تورم در چند روز اول پس از عمل کاهش می یابد. هر گونه ناراحتی که بیمار مستقیماً پس از عمل تجربه می کند، با تجویز دکتر کورمان قابل رفع است. تورم را می توان با کیسه یخ نیز کنترل کرد. در طول این مدت، بیمار ممکن است از نظر نوع غذایی که می تواند بخورد و ورزش کند محدود شود.

درصورت داشتن هرگونه سوال، راهنمایی بیشتر یا برای رزرو نوبت با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما راهنمایی تان کنند.

برای عضویت یا مشاهده در صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی همین جا کلیک کنید.

, , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
چه مدت طول می کشد تا بوتاکس عمل کند؟
نوشتهٔ بعدی
هر آنچه که باید قبل از رفتن برای لیفت صورت بدانید

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 17
  • 14
  • 61
  • 44
  • 448
  • 1,558
  • 39,030
  • 139,581
  • 93,929

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست