بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

آیا بلفاروپلاستی پلک بالا دردناک است؟ – بهترین پزشک پوست اصفهان

آیا بلفاروپلاستی پلک بالا دردناک است؟ – بهترین پزشک پوست اصفهان

بلفاروپلاستی پلک بالا

به طور کلی، بلفاروپلاستی پلک فوقانی یک عمل غیر دردناک است که بیماران معمولا می توانند آن را انجام دهند و از حداقل مقدار داروی درد پس از عمل لذت ببرند، زیرا این روش بسیار خفیف است.

این تقریباً شبیه برداشتن پوست است و خود پلک نیز دردناک نیست. ممکن است بسیار متورم و کبود شود، اما خیلی دردناک نیست. بسیاری از بیماران من حتی بعد از جراحی هیچ گونه مواد مخدر مصرف نمی کنند. آنها فقط استامینوفن یا تیلنول مصرف می کنند.

ما اغلب به آنها نسخه ای برای داروهای مسکن مانند هیدروکودون می دهیم، اما آنها معمولاً مجبور به مصرف آن نیستند. و اگر این کار را انجام دهند، ممکن است فقط عصر بعد از جراحی آن را مصرف کنند و احتمالاً روز بعد نه.

بهترین پزشک پوست در اصفهان  دکتر مهریار زرین جویی می باشد که یکی از پرافتخارترین پزشکان پوست ، مو و زیبایی در اصفهان می باشند.

در بلفاروپلاستی پلک بالا چه کاری انجام می شود؟

برای من، این یک روش نسبتا ساده است. این شامل یک برش است که در چین پلک بالایی است و پوست بالای چین را برمی داریم. این پوست زائد است که باعث می شود پلک سنگین و پیر به نظر برسد. انگار خسته شدیم اگر بیمار چربی اضافی زیادی داشته باشد، این اقلیت بیماران من است، ما گاهی اوقات کمی چربی را خارج می کنیم.

پیشنهاد مطالعه
آیا آرایش کردن بر سلامت چشم شما تأثیر می گذارد؟

با این حال، در تمرین من، غیرمعمول است که چربی زیادی از پلک بالایی خارج کنم. در بلفاروپلاستی پلک بالا، من معمولا کمی پوست بالای چین پلک بالایی را برمی دارم. من به طور کلی چربی را از پلک بالایی خارج نمی کنم، زیرا این باعث می شود که پلک توخالی تر به نظر برسد. و در واقع پلک بالایی را پیر می کند اگر بیش از حد چربی برداشته شود.

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

کاری که من معمولا انجام می دهم بالا بردن سطح پلک است. مردم فکر می کنند که پلک آنها سنگین به نظر می رسد، زیرا پوست اضافی دارد. و فکر می کنند وقتی پلکشان افتاده است سنگین به نظر می رسد.

دکتر مهریار زرین جویی ، متخصص بلفاروپلاستی اصفهان  می باشد.

من به بیماران می گویم این مانند سایه پنجره است که از پنجره پایین می آید. سایه پنجره ممکن است خیلی پایین باشد، یا ممکن است خیلی پایین پایین بیاید. بنابراین ممکن است یکی یا دیگری باشد، یا هر دو موردی که من اصلاح می کنم. هدف من این است که دیافراگم چشم را کمی باز کنم و پوست زائد یا اضافی را از بین ببرم.

پیشنهاد مطالعه
جراحی زیبایی صورت شامل چه مواردی است؟

بهبودی بعد از بلفاروپلاستی پلک بالا یا لیفت پلک بالا چقدر طول می کشد؟

در پایان، اکثر بیماران من ۹۵ درصد از کارهایی را که معمولاً ۵ تا ۷ روز پس از جراحی پلک انجام می دهند، انجام می دهند. از آنجایی که این عمل جراحی بسیار جزئی است، افراد خیلی سریع از آن بهبود می یابند.

اما از آنجایی که جراحی پلک روی پوست بسیار نازک پلک بالایی انجام می‌شود، می‌توانیم کمی متورم و حتی کبود شویم. گاهی اوقات کبودی در گونه به سمت پایین حرکت می کند، جایی که ما حتی کار نکرده ایم. به عبارت دیگر، کبودی و تورم به سمت جنوب جایی که ما عمل کرده‌ایم می‌رود. بنابراین این به بهبودی می‌افزاید، زیرا افراد بی‌نقص به نظر نمی‌رسند.

من فکر می کنم به طور کلی خوب به نظر رسیدن از جراحی پلک حدود یک هفته طول می کشد. بخیه ها بعد از حدود پنج روز برداشته می شوند. و حدود یک هفته طول می کشد تا خوب به نظر برسد، نه عالی. حدود یک ماه طول می کشد تا عالی به نظر برسد.

پیشنهاد مطالعه
کیست ها چطور درمان میشوند؟

یک مشاوره خصوصی را برنامه ریزی کنید یا فقط در دو دقیقه یک ارزیابی آنلاین انجام دهید.

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

هزینه بلفاروپلاستی پلک بالا چقدر است؟

هزینه بلفاروپلاستی به جراح، منطقه و خود عمل بستگی دارد. عوامل زیادی وارد عمل می شوند. اما به عنوان یک قانون کلی، هزینه ها ممکن است از ۳۵۰۰ دلار شروع شود و تا ۶۵۰۰ دلار افزایش یابد.

قیمت های من در این میان کمی بیشتر است، حدود ۴۵۰۰ دلار برای انجام جراحی پلک بالا. اگر سوالی در مورد این جراحی بسیار جزئی دارید، که می تواند به تنهایی یا با بسیاری موارد دیگر انجام شود، با من تماس بگیرید یا به مطب من ایمیل بزنید. من دوست دارم از شما بشنوم و مشتاقانه منتظر دیدار شما هستم.

امروز با جراحی زیبایی و ترمیمی جوان‌تر شدن را کشف کنید! مشتاق برای شروع؟ با دکتر مهریار زرین جویی تماس بگیرید تا قرار ملاقات خود را تعیین کنید.

, , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
گال چیست و چه مواردی را باید بدانید؟
نوشتهٔ بعدی
چگونه مانع به وجود آمدن عفونت پوستی شویم؟

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 1
  • 1
  • 121
  • 36
  • 392
  • 1,584
  • 37,603
  • 140,082
  • 94,246

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست