بهترین پزشک پوست اصفهان

چگونه منافذ پوست خود را ببندید؟

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بستن منافذ باز پوست در اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | drzarrinjooei.com

مدت زمان مطالعه: ۱۴ دقیقه

منافذ – پوست شما در آنها پوشیده شده است. این سوراخ های کوچک در همه جا وجود دارند و پوست صورت ، بازوها ، پاها و هر جای دیگر بدن شما را می پوشانند. دکتر مهریار زرین جویی، بهترین پزشک پوست در اصفهان از سال ۱۳۸۴ تاکنون در اورژانس بیمارستان تخصصی عسگریه مشغول به خدمت است . وی در انجام انواع جراحی های سرپایی و بدون نیاز یه بیهوشی بیش از ۱۴ سال تجربه دارد.

منافذ پوست عملکرد مهمی را انجام می دهند. آنها اجازه می دهند عرق و روغن از طریق پوست شما خارج شود. شما را خنک کرده و پوست شما را سالم نگه می دارد در حالی که از شر سموم خلاص می شوید. منافذ نیز منافذ فولیکول های مو هستند. با وجود اینکه منافذ پوست مهم هستند ، برخی از افراد ظاهر خود را دوست ندارند. به ویژه در نواحی از بدن که در آنها بیشتر به نظر می رسد ، مانند بینی و پیشانی.

هیچ راهی – و هیچ دلیلی – وجود ندارد که منافذ خود را به طور کامل ببندید. اما راه هایی وجود دارد که باعث می شود آنها کمتر روی پوست شما ظاهر شوند. برای یافتن راههای ایمن و موثر برای مراقبت از منافذ پوست خود به خواندن ادامه دهید. تا پوست شما بهترین ظاهر را داشته باشد. چهره شما از شما تشکر خواهد کرد.

بهترین پزشک پوست اصفهان

بهترین پزشک پوست اصفهان

چگونه منافذ را به حداقل برسانیم؟

راههای زیادی برای به حداقل رساندن ظاهر منافذ پوست وجود دارد. این نکات را بررسی کنید!

۱٫ با شوینده ها بشویید

پوست هایی که اغلب چرب هستند یا منافذ آن بسته شده است. ممکن است از پاک کننده روزانه استفاده کنند. یک مطالعه بالینی از ۲۰۰۶Trusted Source نشان داد که استفاده از پاک کننده می تواند. برخی از علائم آکنه را به حداقل برساند و منافذ پوست شما را شفاف نگه دارد.

با استفاده از یک پاک کننده ملایم که می توانید بدون نسخه خریداری کنید شروع کنید. به دنبال برچسبی باشید که نشان دهد آن برای افرادی با پوست معمولی تا چرب ساخته شده است. مواد تشکیل دهنده باید حاوی اسید گلیکولیک باشند. هر شب قبل از خواب صورت خود را بشویید ، مراقب باشید. که بیش از حد صورت خود را با پاک کننده شستشو ندهید. این ممکن است باعث خشک شدن پوست شما شود.

پیشنهاد مطالعه
روش های جراحی جوانسازی صورت توسط بهترین پزشک پوست در اصفهان

دکتر مهریار زرین جویی، بهترین پزشک پوست در اصفهان از سال ۱۳۸۴ تاکنون در اورژانس بیمارستان تخصصی عسگریه مشغول به خدمت است . وی در انجام انواع جراحی های سرپایی و بدون نیاز یه بیهوشی بیش از ۱۴ سال تجربه دارد.

۲٫ از رتینوئیدهای موضعی استفاده کنید

نشان داده شده است که محصولات دارای ترکیبات رتینوئید – واژه ای شگفت انگیز برای ویتامین A – دارای درجه های مختلف. موفقیت در کوچک شدن منافذ می باشند. شما می توانید برچسب مواد تشکیل دهنده محصولات را در سوپر مارکت و داروخانه خود بخوانید. و به دنبال کرم هایی باشید که “ترتینوئین” در آنها ذکر شده است.

هنگام استفاده احتیاط کنید. این محصولات معمولاً بهتر است یک بار در روز استفاده شوند. استفاده مکرر از رتینوئیدها می تواند پوست شما را تحریک کند. باعث قرمزی ، خشکی و پوسته پوسته شدن شود. و همچنین احتمال آفتاب سوختگی را افزایش می دهد.

۳٫ در اتاق بخار بنشینید

به نظر می رسد نشستن در یک اتاق بخار برای بستن منافذ شما غیرعادی به نظر می رسد. به هر حال ، بخار منافذ پوست شما را باز کرده و باعث می شود بدن شما عرق تولید کند. اما این احتمال وجود دارد که منافذ پوست شما بزرگتر به نظر برسد. زیرا در داخل آنها خاک ، روغن یا باکتری به دام افتاده است.

یک اتاق بخار پیدا کنید و ۵ تا ۱۰ دقیقه قبل از گرفتن یک حوله تمیز و باز کردن دقیق صورت خود در خارج از اتاق ، منافذ خود را باز کنید. ممکن است بعد از آن پوست شما سفت تر به نظر برسد.

اتاقهای بخار می توانند محل خود میکروبها و باکتریها باشند. پس از استفاده از یک اتاق بخار عمومی ، یک دستمال تمیز بردارید. و قبل از استفاده از آن به صورت خود برای یک یا دو دقیقه در حالی که سرد می شود ، آن را در آب گرم فرو کنید. این کار به بسته شدن منافذ پس از باز شدن بخار کمک می کند و از ورود باکتری های جدید جلوگیری می کند.

دکتر مهریار زرین جویی، بهترین پزشک پوست در اصفهان از سال ۱۳۸۴ تاکنون در اورژانس بیمارستان تخصصی عسگریه مشغول به خدمت است . وی در انجام انواع جراحی های سرپایی و بدون نیاز یه بیهوشی بیش از ۱۴ سال تجربه دارد.

پیشنهاد مطالعه
5 علت و درمان تورم پلک چه چیزهایی است؟

۴٫ یک اسانس بمالید

این روزها استفاده از روغنهای اساسی به عنوان یک درمان خانگی بسیار مورد توجه است. اما در مورد کوچک شدن منافذ ، ممکن است شواهدی برای اثبات آن وجود داشته باشد.

اسانس های ضد التهابی مانند روغن میخک و پوست دارچین نشان داده اند. که باکتری ها را از پوست شما دور می کند. همچنین می تواند پوست متعادل و شاید منافذ کوچکتر را به شما هدیه دهد.

روغن مولفه فعال خود را با یک روغن حامل ملایم ، مانند روغن بادام یا روغن جوجوبا ، قبل از استفاده روی صورت خود مخلوط کنید. مخلوط را بیش از چند دقیقه روی پوست خود نگذارید. و مطمئن شوید که بعد از آن صورت خود را خشک کرده اید.

۵٫ پوست خود را لایه برداری کنید

لایه برداری می تواند سموم به دام افتاده را که می تواند منافذ را بزرگتر نشان دهد ، از بین ببرد. اسکراب ملایم صورت با زردآلو یا چای سبز آرامش بخش احتمالاً بهترین گزینه است. با تمیز کردن صورت خود ، هرگونه آلودگی یا آلودگی روی سطح پوست شما . همراه با سلولهای مرده پوست که ممکن است ایجاد شده باشند ، از بین می رود. این به طور کلی چهره شما را صاف تر ، محکم تر و باریک – کمتر متخلخل نشان می دهد.

۶٫ از ماسک خاک رس استفاده کنید

یک راه سریع برای کاهش التهاب و ظاهر زخم آکنه استفاده از ماسک خاک رس است. در یک کارآزمایی بالینی از سال ۲۰۱۲ ، هنگامی که شرکت کنندگان از ماسک خاک رس مخلوط شده با روغن جوجوبا فقط دو بار در هفته استفاده کردند. ظاهر ضایعات آکنه ۵۴ درصد کاهش یافت.

بهترین پزشک پوست اصفهان

بهترین پزشک پوست اصفهان

دکتر مهریار زرین جویی، بهترین پزشک پوست در اصفهان از سال ۱۳۸۴ تاکنون در اورژانس بیمارستان تخصصی عسگریه مشغول به خدمت است . وی در انجام انواع جراحی های سرپایی و بدون نیاز یه بیهوشی بیش از ۱۴ سال تجربه دارد.

ماسک های خاک رس با خشک کردن چربی زیر منافذ و همچنین چسبیدن به ناخالصی ها و بیرون کشیدن آنها هنگام خشک شدن ماسک ، منافذ پوست را به حداقل می رسانند. ماسک خاک رس را دو تا سه بار در هفته به عنوان بخشی از برنامه پاکسازی صورت خود امتحان کنید.

پیشنهاد مطالعه
میکرودرم ابریژن چیست؟

۷٫ لایه برداری شیمیایی را امتحان کنید

اگر منافذ پوست شما بزرگتر به نظر می رسد زیرا پوست شما بیش از حد چربی تولید می کند ، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که یک لایه برداری شیمیایی را امتحان کنید. لایه برداری با اسید هیالورونیک می تواند به تنظیم تولید سبوم کمک کند و لایه برداری با اسید سالیسیلیک باعث رشد سلول های جدید پوست می شود تا جایگزین سلول های قدیمی و آسیب دیده شود. از این لایه بردارها در حد اعتدال استفاده کنید ، زیرا با گذشت زمان می توانند پوست شما را در برابر آفتاب سوختگی حساس تر کنند.

نتیجه نهایی

محصولات و داروهای خانگی زیادی وجود دارد که ادعا می کند منافذ پوست شما کوچکتر به نظر می رسند. کلید یافتن آنچه برای شما مفید است ممکن است به این بستگی داشته باشد که بدانید چه چیزی باعث می شود منافذ پوست شما بزرگتر به نظر برسند. آیا پوست چرب است؟ عرق؟ سموم محیطی؟ پوستی که نیاز به لایه برداری دارد؟ شاید این فقط ژنتیک است! برخی از درمانها بهتر از سایر روشها عمل می کنند ، بنابراین کمی آزمایش کنید تا آنچه را که برای شما مفید است پیدا کنید.

دکتر مهریار زرین جویی، بهترین پزشک پوست در اصفهان از سال ۱۳۸۴ تاکنون در اورژانس بیمارستان تخصصی عسگریه مشغول به خدمت است . وی در انجام انواع جراحی های سرپایی و بدون نیاز یه بیهوشی بیش از ۱۴ سال تجربه دارد.

هر آنچه باعث بزرگ شدن منافذ شما می شود ، به یاد داشته باشید که داشتن منافذ و تولید عرق هم طبیعی است و هم برای عملکرد بدن ضروری است. آنها نشانه هایی هستند که نشان می دهد بدن شما آنطور که باید کار می کند. این که آیا منافذ پوست شما بیش از حد قابل رویت هستند یا ظاهراً بزرگتر از آنچه می خواهید به نظر می رسند ، آنها بخشی از بدن شما و ضروری ترین اندام بدن شما-پوست شما هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مطب ما تماس بگیرید.

برای عضویت در صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی کلیک کنید.

, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
تزریق بوتاکس برای درمان میگرن چگونه است؟
نوشتهٔ بعدی
روش های مختلف ختنه کردن چیست؟

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 31
  • 25
  • 61
  • 44
  • 462
  • 1,572
  • 39,044
  • 139,595
  • 93,940

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست