میکرو درم اصفهان

میکرو درم اصفهان

میکرو درم اصفهان

میکرودرم اولین بار در سال ۱۹۸۵ در کشور ایتالیا انجام شد و بعد ها در بسیاری از کشور های اروپایی برای جوان سازی پوست استفاده شد .

در این روش با استفاده از دستگاهی خاص، نوعی کریستال بسیار ظریف از جنس اکسید آلومینیوم با فشار تنظیم شده ای با سطح پوست در تماس قرار می گیرد و تراش بسیار سطحی در لایه های فوقانی شاخی پوست ایجاد می کند.

در ضمن یک مکش نیز روی پوست انجام می شود که باعث جمع شدن کریستال ها از سطح پوست و همچنین بهتر شدن جریان خون به منطقه و فعال شدن سلول های فیبروبلاست و در نتیجه موجب ترمیم و طراوت پوست می شود.

از کاربردهای این روش می توان به از بین بردن لک های پیری ، از بین بردن و تمیز کردن جوش های سر سیاه ، شاداب و روشن شدن پوست ، درمان چروک های ظریف پوستی ، درمان جوش های زیر پوستی و … اشاره کرد .

پیشنهاد مطالعه
هایفوتراپی غبغب

میکرودرم از روش های پر طرفدار برای جوان سازی و زیبایی پوست است و دکتر مهریار زرین جویی دکتر پوست و میکرودرم اصفهان قادر است این روش را بدون هیچ گونه عارضه جانبی انجام دهد .

میکرو درم اصفهان

سوالات متداول و باورهای غلط در خصوص میکرودرم

۱) میکرودرم چقدر در زیبایی کارآمد و مؤثر است ؟

اثر میکرودرم موقتی است و برای دریافت بهترین نتیجه باید جلسات آن به طور کامل سپری شود . در صورتی که جلسات میکرودرم تکرار نشود شفافیت به دست آمده پس از گذشت چند هفته از بین خواهد رفت . برای دریافت نتیجه مطلوب توصیه می شود این روش را با سایر روش های جوان سازی پوست به صورت هم زمان انجام دهید .

پیشنهاد مطالعه
فرمول جدید یک استارتاپ برای زیبایی پوست

۲)سن مناسب برای میکرودرم چه سنی است ؟

افرادی که بین ۱۲ تا ۶۵ سال سن دارند می توانند از این روش برای جوانسازی پوست خود استفاده کنند . در صورتی که در این بازه سنی نیستید انجام میکرودرم ممکن  است عوارضی را به همراه داشته باشد .

۳)آیا میکرودرم عوارض دارد ؟

در انتخاب پزشک پوست دقت کنید زیرا اگرمیکرودرم در پوست های تیره به صورت عمیق انجام شود ممکن است موجب ایجاد لک و تیرگی شود .

۴)آیا لازم است بعد از میکرودرم مراقبت خاصی انجام داد ؟

بله . یعد از میکرودرم صورت خود را ماساژ ندهید و از قرار گرفتن مستقیم مقابل نور خورشید خودداری کنید . توصیه می شود بعد از میکرودرم به طور منظم از کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده استفاده کنید .

پیشنهاد مطالعه
عوارض جانبی جراحی پلک را بخوانید - بلفاروپلاستی اصفهان

۵)میکرودرم چه فرقی با پیلینگ دارد ؟

هر دو از روش های جوان سازی پوست هستند با این تفاوت که در میکرودرم لایه برداری پوست به صورت مکانیکی و در پیلینگ لایه برداری به صورت شیمیایی انجام می شود . در میکرودرم با استفاده از یک دستگاه خاص کریستال های اکسید آلومینیم بروی سطح پوست پاشیده می شود .

دکتر مهریار زرین جویی پزشک پوست در اصفهان

نوشتهٔ پیشین
جراحی فرورفتن ناخن در گوشت پا
نوشتهٔ بعدی
افتادگی پلک

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 46
  • 38
  • 53
  • 33
  • 389
  • 1,576
  • 40,910
  • 138,887
  • 93,432

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست