بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

لیفت صورت با نخ هر آنچه باید در موردش بدانید:

لیفت صورت با نخ هر آنچه باید در موردش بدانید:

لیفت صورت با نخ در اصفهان

لیفت صورت با نخ چیست؟

لیفت صورت با نخ در اصفهان : لیفت با نخ یک عمل زیبایی است که یک جایگزین کم تهاجمی برای جراحی لیفت صورت ارائه می دهد.

لیفت با نخ ادعا می کند که پوست شما را با قرار دادن مواد با نخ پزشکی در صورت شما سفت می کند و سپس با سفت کردن نخ، پوست شما را به سمت بالا می کشد.

لیفت بخیه خاردار نیز نامیده می شود، هدف آن بلند کردن و تراشیدن شکل صورت یا سینه شماست. لیفت با نخ از مواد بخیه موقت و پزشکی استفاده می کند تا پوست شما را بخیه بزند تا کشیده شود.

دکتر مهریار زرین جویی ، متخصص بلفاروپلاستی اصفهان  می باشد.

لیفت با نخ از سال ۱۹۹۰ وجود داشته است، اما نوآوری در مواد مورد استفاده برای لیفت با نخ منجر به افزایش محبوبیت در سال های اخیر شده است.

کاندیدای معمولی برای لیفت با نخ در اواخر دهه ۳۰ تا اوایل ۵۰ سالگی است. فردی که به طور کلی از سلامت خوبی برخوردار است و به تازگی متوجه علائم پیری شده است، ممکن است از تاثیر ظریف بلند کردن نخ بیشترین بهره را ببرد.

پیشنهاد مطالعه
چه کسانی نبایدفیلرگونه تزریق کنند؟10فایده تزریق ژل گونه

کسانی که به دلیل شرایط پزشکی که بیهوشی عمومی را مخاطره‌آمیز می‌کند، نمی‌توانند جراحی لیفت صورت انجام دهند، ممکن است لیفت با نخ را به عنوان جایگزین مطمئن‌تری در نظر بگیرند.

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

هزینه لیفت صورت با نخ چقدر است؟

هزینه های لیفت با نخ بسته به محل زندگی شما، میزان تجربه ارائه دهنده شما و تعداد مناطقی که قرار است برای درمان خود هدف قرار دهید، بسیار متفاوت است.

یک دکتر منبع مطمئن محاسبه کرد که لیفت با نخ معمولاً ۴۰ درصد هزینه لیفت صورت سنتی را هزینه می کند. با توجه به هزینه های خود گزارش شده در RealSelf.com، متوسط هزینه بلند کردن نخ در ایالات متحده ۲۰۵۰ دلار است.

یک مشاوره خصوصی را برنامه ریزی کنید یا فقط در دو دقیقه یک ارزیابی آنلاین انجام دهید.

 

پیشانی، مچ پا، ناحیه زیر چشم و ابرو همه قسمت هایی از صورت شما هستند که می توانند برای لیفت با نخ در نظر گرفته شوند. شما می توانید انتخاب کنید که فقط یک منطقه یا چندین منطقه را به طور همزمان هدف قرار دهید و هزینه را افزایش دهید. لیفت با نخ برای کشیدن و سفت کردن سینه ها ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه
آیا چشمان من بعد از بلفاروپلاستی بزرگتر به نظر می رسند؟

لیفت با نخ نیازی به بیهوشی عمومی ندارد، بنابراین در هزینه مسکن صرفه جویی می کنید. همچنین لازم نیست در نظر بگیرید که زمان بهبودی را از کار بگیرید. بهبودی حداقل است – حتی می توان آن را در زمان استراحت ناهار انجام داد.

جراح پلاستیک شما ممکن است به شما توصیه کند که درمان های اضافی یا روش های زیبایی مانند بوتاکس یا ژوودرم را برای افزایش اثرات لیفت نخ انجام دهید. مطمئن شوید که از هزینه های مرتبط با این روش ها آگاه هستید.

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۷ بر روی ۱۰۰ نفر که تحت عمل لیفت با نخ قرار گرفته بودند، نشان داد که اثر اولیه روش لیفت با نخ این است که پوست سفت‌تر و ساختارمندتر به نظر می‌رسد. پس از یک سال، با حل شدن بخیه ها، این اثر شروع به کاهش می کند. با این حال، یک اثر “جوان سازی” ثانویه وجود داشت که در جای خود باقی ماند و ۳ سال یا بیشتر پس از عمل قابل توجه بود.

پیشنهاد مطالعه
تکنیک‌های لیفت ابرو

بررسی سال ۲۰۱۹ منبع معتبر ادبیات مربوط به لیفت با نخ به این نتیجه رسید که تحقیقات بیشتری برای درک اثرات بلندمدت آنها مورد نیاز است، زیرا فناوری و روش‌های ارائه لیفت با نخ همچنان در حال تکامل هستند.

دکتر مهریار زرین جویی ، بهترین پزشک پوست در اصفهان و همچنین پزشک پوست ، مو ، زیبایی در اصفهان هستند که در انجام انواع جراحی های سرپایی و بدون نیاز یه بیهوشی بیش از ۱۴ سال تجربه دارند و از جمله تخصص های ایشان  لیفت صورت با نخ در اصفهان  می باشد و از افتخارات دکتر زرین جویی پزشک برتر استان اصفهان در سال ١٣٩٠ از طرف معاونت غذا و دارو به لحاظ تجویز منطقی دارو می باشند.

امروز با جراحی زیبایی و ترمیمی جوان‌تر شدن را کشف کنید! مشتاق برای شروع؟ با دکتر مهریار زرین جویی تماس بگیرید تا قرار ملاقات خود را تعیین کنید.

, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
از بین بردن آکنه با نقره کلوئیدی – دکتر مهریار زرین جویی
نوشتهٔ بعدی
روش لیفت با نخ چقدر در جوانسازی موثر است؟

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 38
  • 29
  • 37
  • 29
  • 467
  • 1,575
  • 38,772
  • 139,639
  • 93,973

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست