لیفت با نخ

مقابله با پیری زودرس با روش لیفت با نخ

مقابله با پیری زودرس با روش لیفت با نخ

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان | لیفت با نخ 

آیا وقتی در آینه نگاه می کنید از افتادگی پوست صورت و سایر علائم پیری آزارتان می دهد؟ اگر چنین است، خبر خوبی وجود دارد – ما مفتخریم که روش لیفت با نخ را ارائه می‌دهیم، یک درمان تایید شده توسط FDA که شامل دردسرهای لیفت صورت معمولی نمی‌شود. می تواند پوست جوانی را به شما بازگرداند و به شما رنگی حجیم، حجیم و جوان رویاهایتان بدهد.

دکتر مهریار زرین جویی دارای گواهی دو تخته ما، دوست دارد این رویا را به واقعیت تبدیل کند. بنابراین، اگر می‌خواهید بدون عوارض جراحی سنتی جوان‌تر به نظر برسید، با ما تماس بگیرید تا گزینه‌های خود را بررسی کنید.

 متخصص بلفاروپلاستی در اصفهان اینجاست آن را بشناسید.

چرا باید به دنبال لیفت با نخ بروید؟

لیفت با نخ یکی از تکنیک های زیبایی شناسی جدید است که جایگزین روش های جراحی پیچیده تر، ناخوشایند و تهاجمی قدیم می شود. زیرا حتی اگر مراقبت زیادی از پوست خود داشته باشید، به فعالیت های روزانه بپردازید و از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید، هیچ مانعی در روند پیری وجود ندارد.

پیشنهاد مطالعه
درمان تعریق زیر بغل چیست؟

از آنجایی که پوست خاصیت ارتجاعی و حجم طبیعی خود را از دست می دهد، و با افزایش نیروی جاذبه عوارض اجتناب ناپذیر خود را می گیرد، پوست شل تر شده و شروع به افتادگی می کند. اما لیفت با نخ می تواند این عواقب غیر زیبایی را معکوس کند و به پاک کردن علائم بی شمار پیری کمک کند. این می تواند گونه های شما را پرتر نشان دهد، ظاهراً خط فک را بالا ببرد و خطوط و چین و چروک های ظریف را با تغییر موقعیت بافت های زیر پوستی که درست زیر پوست قرار دارند صاف کند.

آیا شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نتایج انقلابی هستید یا به این فکر می کنید که آیا این گزینه برای شما مناسب است؟ اگر چنین است، امروز در جراحی پلاستیک صورت Contoura با ما تماس بگیرید و یک مشاوره با دکتر گارسیا تنظیم کنید!

لیفت با نخ چگونه کار می کند؟

لیفت با نخ از نخ های ریز استفاده می کند که مانند بخیه عمل می کنند. آنها در زیر پوست قرار می‌گیرند، و مانند ستون‌های ساختاری داخل ساختمان، پوست را محکم می‌کنند و به شما ظاهری کشیده و لیفت می‌دهند که قبلا فقط از طریق لیفت صورت جراحی در دسترس بود. این درمان بدون چاقوی جراحی یا دوره های بهبودی طولانی به این نتایج می رسد. بلفاروپلاستی در اصفهان – و معرفی این نخ‌ها فرآیندهای بازسازی بدن را نیز آغاز می‌کند و کلاژن‌سازی را افزایش می‌دهد تا پوست را احیا کند و رنگ شما را تجدید کند.

پیشنهاد مطالعه
سوالات رایج در مورد جراحی پلک بالا از بهترین پزشک پوست اصفهان

خود نخ ها از پلی دیوکسانون (PDO) ساخته شده اند. آن‌ها تارهای موی نازک‌تر و با درجه پزشکی هستند و از پروتئین ساخته شده‌اند و از زیست سازگار و ایمن بودن آن‌ها اطمینان می‌دهند. و از آنجایی که تیم متخصص ما از یک سوزن بسیار ظریف برای وارد کردن دقیق این نخ‌ها استفاده می‌کند، لازم نیست نگران زخم یا جای زخم مشهود باشید.

این روش کم تهاجمی موثر و به طرز شگفت انگیزی سریع است. تنها حدود ۱۵ دقیقه طول می کشد و عملاً نیازی به استراحت نیست، زیرا بیماران پس از آن آزادند تا به فعالیت های روزانه خود بازگردند. و عوارض جانبی قابل توجهی یا نگرانی پس از درمان وجود ندارد. اگرچه ممکن است مقداری التهاب و درد جزئی، کبودی و تورم را تجربه کنید، اما این موارد معمولاً سبک هستند و نباید مانع زندگی روزمره شما شوند.

پیشنهاد مطالعه
درمان های خانگی عفونت پوستی

 صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

بهترین گزینه های درمانی را در اصفهان را پیدا کنید

با چنین نتایج آسان و قابل توجهی که به صورت غیرتهاجمی و تقریباً بدون هیچ زمان از کار افتادگی به دست می آیند، درمان لیفت با نخ پیشرفته ما باعث می شود لیفت صورت سنتی عملاً منسوخ شود. و توانایی آن در تحریک کلاژن سازی تضمین می کند که پوست شما در هر سطحی تقویت کننده احیا می شود. دکتر روبرتو گارسیا، جراح پلاستیک دارای گواهی دو تخته ما، مایل است شما از این نتایج لذت ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش لیفت با نخ، امروز با ما تماس بگیرید.

, , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
بوتاکس چیست؟
نوشتهٔ بعدی
کاربردهای زیبایی و پزشکی بوتاکس چیست؟

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 16
  • 15
  • 45
  • 30
  • 373
  • 1,560
  • 40,437
  • 139,011
  • 93,522

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست