بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

مراحل انجام میکرونیدلینگ را از زبان بهترین دکتر پوست اصفهان بخوانید

مراحل انجام میکرونیدلینگ را از زبان بهترین دکتر پوست اصفهان بخوانید

انجام میکرونیدلینگ در اصفهان

در طول این عمل، پزشک با استفاده از ابزاری شبیه قلم با سوزن‌های ریز و استریل، سوراخ‌های کوچکی زیر پوست ایجاد می‌کند. نوک سوزن ها آنقدر کوچک هستند که احتمالاً بعد از عمل متوجه آنها نخواهید شد. پزشک معمولاً ابزار را به طور مساوی روی پوست شما حرکت می دهد تا پوست تازه جوان شده نیز یکدست شود.

تقریباً ۴۵ دقیقه تا ۱ ساعت منبع معتبر قبل از عمل، پزشک یک بی‌حسی موضعی را در ناحیه درمان اعمال می‌کند. این کار باعث بی حس شدن پوست در طول فرآیند میکرونیدلینگ می شود که تقریباً ۳۰ دقیقه طول می کشد. سپس ممکن است پزشک با استفاده از سرم رشد یا درمان آرام بخش، جلسه شما را به پایان برساند.

در مجموع، متوسط جلسه میکرونیدلینگ تقریباً ۲ ساعت طول می کشد. بعد از میکرونیدلینگ چه انتظاری باید داشت میکرونیدلینگ به اندازه جراحی پلاستیک تهاجمی نیست و زمان بهبودی حداقل است.

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

بهترین پزشک پوست در اصفهان | بلفاروپلاستی اصفهان

اکثر مردم به زمان توقف بسیار کمی نیاز دارند، اگر اصلاً وجود داشته باشد. ممکن است در چند روز اول پس از عمل متوجه سوزش و قرمزی پوست شوید. این یک پاسخ طبیعی به “آسیب های” کوچکی است که توسط سوزن های پوست شما ایجاد می شود.

پیشنهاد مطالعه
تزریق ژل به بینی توسط متخصص زیبایی در اصفهان

اگر راحت هستید، می توانید پس از عمل به محل کار یا مدرسه برگردید. بهتر است قبل از آرایش کردن، اجازه دهید پوستتان خوب شود. با این حال، پس از گذشت زمان مناسب، آرایش استتار می‌تواند به پنهان کردن قرمزی در هنگام از بین رفتن آن کمک کند. پوست شما نیز به آفتاب حساس تر خواهد بود، پس حتما از ضد آفتاب استفاده کنید. با این حال، توصیه می شود قبل از قرار دادن پوست در معرض نور خورشید و مواد شیمیایی خشن، یک هفته صبر کنید.

پس از میکرونیدلینگ، پوست شما نسبتاً سریع کار می کند تا بافت جدید را جوان کند. در تئوری، شما باید در عرض چند هفته نتایج را ببینید. برای حفظ نتایج درمان، به جلسات متعدد و شاید درمان‌های تکمیلی دیگر نیاز دارید. پزشک با شما همکاری خواهد کرد تا یک برنامه عمل بر اساس اهداف فردی شما ایجاد کند.

بهترین مراقبت از پوست بعد از میکرونیدلینگ چیست؟

از آنجایی که کانال‌های پوست شما پس از عمل باز و حساس هستند، بهتر است از موارد زیر در هفته اول بهبودی خودداری کنید :

قرارگیری در معرض نور خورشید محصولات مراقبت از پوست با آلفا هیدروکسی اسید و رتینول آرایش تعریق

شما می توانید با روش های زیر به بهبود پوست خود پس از میکرونیدلینگ کمک کنید:

  • هیدراته ماندن
  • استفاده از سرم آنتی اکسیدان
  • با استفاده از ماسک خنک کننده
  • استفاده از پپتیدهای محرک کلاژنم
  • یکرونیدلینگ در مقابل رولرهای خانگی
پیشنهاد مطالعه
پاکسازی صورت برای زیبایی بیشتر در کلینیک دکتر مهریار زرین جویی

میکرونیدلینگ یک روش حرفه ای است که در مطب پزشک معتبر انجام می شود. در تلاش برای صرفه جویی در هزینه، برخی از افراد به جای آن، رولرهای درما خانگی را انتخاب می کنند. برخلاف میکرونیدلینگ حرفه‌ای، رولرهای خانگی پوست را به اندازه کافی عمیق نمی‌کنند تا خون بگیرند.

به گفته AAD، اگرچه ممکن است این گزینه کمتر دردناک به نظر برسد، اما ممکن است به نتایج مشابهی دست یابید. سوراخ های ایجاد شده در حین میکرونیدلینگ حرفه ای برای القای جوانسازی پوست طراحی شده اند.

بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

بهترین پزشک پوست اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | بلفاروپلاستی اصفهان

با یک دستگاه غلتکی، در بهترین حالت ممکن است به پوست روشن تری برسید. اگر به نتایج موثرتر و طولانی مدت علاقه دارید، میکرونیدلینگ ممکن است گزینه بهتری نسبت به دستگاه غلتکی خریداری شده در فروشگاه باشد. اگر می‌خواهید نتایج کمتر تهاجمی (و موقتی‌تر) داشته باشید، همچنان می‌توانید نسخه دوم را امتحان کنید. سوالات متداول میکرونیدلینگ چقدر طول می کشد؟ نتایج ممکن است بر اساس شدت نگرانی پوست، محل آن و برنامه درمانی مورد استفاده متفاوت باشد.

پزشک ممکن است چهار تا شش جلسه درمانی را توصیه کند. پوست ممکن است به مدت ۳ تا ۶ ماه پس از درمان میکرونیدلینگ به افزایش تولید کلاژن ادامه دهد. آیا نتایج درما رولر دائمی است؟نه، نتایج درما رولر دائمی نیست. در حالی که درما رولرها بر اساس همان اصل میکرونیدلینگ عمل می کنند، به عمق پوست نفوذ نمی کنند.

پیشنهاد مطالعه
بوتاکس چقدر موثر است؟

اگر قصد دارید از درما رولر در خانه استفاده کنید، ممکن است لازم باشد برای حفظ نتایج بیشتر از آن استفاده کنید. با یک متخصص پوست صحبت کنید تا مشخص شود چه چیزی برای شما مناسب است.

برای اسکار آکنه به چند جلسه میکرونیدلینگ نیاز دارم؟ انجام میکرونیدلینگ در اصفهان

برنامه های درمانی از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما تحقیقات نشان داده است که تنها پس از دو جلسه میکرونیدلینگ، بهبود خفیفی در جای زخم پس از آکنه وجود دارد. پس از شش جلسه، افراد بهبود متوسطی در بافت پوست خود و بهبود خوبی در ظاهر اسکار مشاهده کردند.

چرا انجام میکرونیدلینگ در حین مصرف ایزوترتینوئین (آکوتان) بد است؟

انجام یک روش میکرونیدلینگ در حین مصرف ایزوترتینوئین (آکوتان) توصیه نمی شود زیرا ممکن است احتمال ایجاد اسکار را افزایش دهد.

رای مشاهده نمونه کارها در صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی همین جا کلیک کنید.

برای بهترین خدمات زیبایی دکتر مهریار زرین جویی در اصفهان با ما تماس بگیرید.

دکتر مهریار زرین جویی ، متخصص بلفاروپلاستی اصفهان  اینجاست.

بهترین پزشک پوست در اصفهان

, , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
میکرونیدلینگ چگونه کار می کند؟ – بهترین دکتر پوست و زیبایی در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
هر آنچه که باید در مورد ریکاوری جراحی پلک بدانید- بهترین دکتر پوست در اصفهان

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 12
  • 9
  • 58
  • 39
  • 357
  • 1,517
  • 39,990
  • 139,145
  • 93,621

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست