بهترین پزشک پوست اصفهان

آیا مزوژل موثر است و چه فوایدی دارد؟

بهترین پزشک پوست در اصفهان | مزوژل جوانسازی در اصفهان | دکتر مهریار زرین جویی | drzarrinjooei.com

مدت زمان مطالعه: ۱۲ دقیقه

مزوژل یکی از بهترین درمان ها برای مشکلات پوستی دور چشم است. مزوژل ژل حاوی اسید هیالورونیک ، کوآنزیم ها ، مواد معدنی ، اسیدهای آمینه ، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها است که در فرایند مزوتراپی استفاده می شود. اسید هیالورونیک یکی از مهمترین عناصر مزوژل است. اسید هیالورونیک نوعی قند است که به طور طبیعی در پوست ما وجود دارد و آب را در خود نگه می دارد و به هیدراته شدن پوست کمک می کند.

دکتر مهریار زرین جویی، بهترین پزشک پوست در اصفهان است که دارای اخذ گواهینامه تخصصی مراقبتهای پوست و زیبایی از دانشگاه شهید بهشتی و همچنین پزشک برتر استان اصفهان در سال ١٣٩٠ از طرف معاونت غذا و دارو ( معاونت درمان) به لحاظ تجویز منطقی دارو می باشد.

وظیفه مزوژل چیست؟

تمام مواد و عناصر مورد استفاده در مزوژل کلاژن را ایجاد و ساخته و خون رسانی به بافتها و اندامها را افزایش می دهد. از ویتامین ها و مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها در مزوژل برای تقویت و ترمیم پوست استفاده می شود.

با افزایش سن ، اسید هیالورونیک در پوست از بین می رود و در نتیجه شادابی و طراوت پوست از بین می رود. در مزوژل ، اسید هیالورونیک پوست بازسازی می شود به طوری که بافت های پوست به خوبی تراز شده و پوست جوان و زیبا می شود.

بهترین پزشک پوست اصفهان

بهترین پزشک پوست اصفهان

برنامه های کاربردی مزوژل

یکی از مهمترین موارد استفاده از مزوژل ، پر کردن چین و چروک های عمیق در پوست است. به عنوان مثال ، از روش مزوژل می توان به راحتی خطوط خنده یا خطوط عمیق پوست را در ناحیه اخم و اطراف چشم درمان کرد. برخی از افراد ممکن است گونه های نامتقارن یا بدشکلی داشته باشند که می تواند باعث خستگی و رخوت چهره شود. با کمک مزوژل می توان گونه های مناسب و خوش فرم را برای این افراد ایجاد کرد و در مواردی که افتادگی گونه وجود دارد می توان با مزوتراپی گونه را بلند کرد. در افرادی که صورت باریکی دارند ، مزوژل می تواند مشکل را با افزودن حجم به گونه ها حل کند.

پیشنهاد مطالعه
مزول چیست و چه کاربردی دارد؟

کاربردهای مزوژل روی صورت

چین و چروک ها و خطوط ریز زیر صورت و چین و چروک های دور چشم را از بین ببرید
از بین بردن چین و چروک صورت ، به ویژه در گونه ها و اطراف دهان
رفع خستگی و بی قراری پوست
خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد
افزایش کیفیت کلی پوست
افزایش درخشندگی پوست

کاربردهای مزوژل روی بدن

خاصیت ارتجاعی پوست و خطوط ریز گردن را افزایش می دهد
قابلیت ارتجاعی پوست پشت دست ها را افزایش می دهد
برآمدگی عروق و گودی های پشت دست را از بین ببرید
عیب یابی مشکلات پوستی مربوط به پوست در قفسه سینه
ترک های پوستی را از بین ببرید
درمان چاقی موضعی
رفع سلولیت
لکه های تیره روی پوست را از بین ببرید
جلوگیری از ریزش مو
درمان جوشکاری
غر زدن را برطرف کنید
مشکلات بینی در افرادی که از جراحی بینی می ترسند.

دکتر مهریار زرین جویی، بهترین پزشک پوست در اصفهان است که دارای اخذ گواهینامه تخصصی مراقبتهای پوست و زیبایی از دانشگاه شهید بهشتی و همچنین پزشک برتر استان اصفهان در سال ١٣٩٠ از طرف معاونت غذا و دارو ( معاونت درمان) به لحاظ تجویز منطقی دارو می باشد.

مروژل چیست و چه کاربردی دارد؟

مزایای تزریق مزوژل زیر چشم

آبرسانی به ناحیه حساس اطراف چشم
کاهش سیاهی دور چشم
خطوط و چین و چروک های دور چشم را از بین ببرید
پوست را تغذیه و آبرسانی می کند
تورم و پف زیر چشم را از بین ببرید
جوانسازی و سفت شدن پوست
جوانسازی مزوژل برای اکثر بیماران و انواع پوست مناسب است
پوست روشن تر و روشن تر می شود

بهترین زمان تزریق مزوژل زیر چشم

یکی از سوالات متداول در مورد مزوژل این است که بهترین زمان برای انجام عمل مزوژل چه زمانی است. اکثر کارشناسان معتقدند مزوژل نباید قبل از ۱۸ سالگی استفاده شود. پزشکان معتقدند بهترین زمان تزریق مرزنجوش زیر چشم بین بیست تا سی سالگی است.

بهترین پزشک پوست اصفهان

بهترین پزشک پوست اصفهان

مزوژل برای چه کسانی مناسب نیست؟

افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند ، مانند دیابت ، سرطان ، اختلال بافت همبند ، لوپوس و غیره ، کاندیدای مناسبی برای روش مزوژل نیستند. علاوه بر این ، زنان نباید در دوران بارداری و شیردهی و کسانی که از داروهای خاصی استفاده می کنند از مزوژل استفاده کنند.

پیشنهاد مطالعه
عوارض بالقوه حذف چربی باکال چیست؟

افرادی که پوست شل و افتاده دارند نباید مزوژل انجام دهند. این افراد می توانند از روش های دیگری غیر از مزوژل مانند تزریق ژل و لیفتینگ برای نتایج بهتر استفاده کنند. دکتر مهریار زرین جویی، بهترین پزشک پوست در اصفهان است که دارای اخذ گواهینامه تخصصی مراقبتهای پوست و زیبایی از دانشگاه شهید بهشتی و همچنین پزشک برتر استان اصفهان در سال ١٣٩٠ از طرف معاونت غذا و دارو ( معاونت درمان) به لحاظ تجویز منطقی دارو می باشد.

مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟

نکات مراقبتی قبل از تزریق مزوژل

حداقل ۲۴ ساعت قبل از تزریق الکل مصرف نکنید ، زیرا الکل خون را رقیق کرده و خطر کبودی را افزایش می دهد. تا دو هفته قبل از تزریق مزوژل از ضد التهاب و رقیق کننده خون خودداری کنید.

نکات مراقبتی بعد از تزریق مزوژل

از جابجایی یا ماساژ ناحیه تحت درمان با مزوژل خودداری کنید ، ۲۴ ساعت بعد از تزریق ورزش نکنید ، ۷۲ ساعت پس از تزریق مزوژل در معرض نور آفتاب یا در گرمای زیاد قرار نگیرید ، برای جلوگیری از تورم ناحیه تزریق مزوژل ، نمک کمتری مصرف کنید. به اگر تورم دارید ، می توانید هر ۱۵ ساعت یکبار کمپرس سرد را به مدت ۱۵ ساعت روی ناحیه تزریق مزوژل قرار دهید. برای تسکین درد از استامینوفن استفاده کنید.

نتیجه تزریق مزوژل چه زمانی قابل مشاهده است؟

معمولاً نتایج تزریق مزوژل بلافاصله دیده می شود ، اما نتیجه کامل آن پس از ۴۸ ساعت مشخص می شود. نتیجه تزریق مزوژل معمولاً بین ۶ تا ۹ ماه طول می کشد و سپس به تدریج از بین می رود. برای اینکه این نتایج مزوژل بیشتر دوام بیاورد و پوست جوانتر و شاداب تر به نظر برسد ، درمان مزوتراپی باید تکرار شود. برنامه درمانی مزوتراپی شامل سه جلسه با فواصل ۲ تا ۴ هفته است.

پیشنهاد مطالعه
میکرودرم صورت به روشی نوین: فیس آپ (Face Up)!

آیا مزوژل عوارض جانبی دارد؟

مزوژل یک روش قابل تحمل برای بیمار است و سوزن های مورد استفاده در مزوژل از نظر اندازه بسیار کوچک هستند و زیاد به پوست نفوذ نمی کنند. آنها همچنین درد کمتری نسبت به سایر تزریقات دارند. گاهی از بی حسی موضعی استفاده می شود.

به طور کلی مزوتراپی کم خطر است و علاوه بر تورم ، کبودی و قرمزی اولیه پس از تزریق ، عوارض جانبی دیگری نیز به ندرت رخ می دهد. برخی از عوارض جانبی نادر تزریق مزوژل شامل عفونت ، نکروز بافت و اسکار پوست است.

دکتر مهریار زرین جویی، بهترین پزشک پوست در اصفهان است که دارای اخذ گواهینامه تخصصی مراقبتهای پوست و زیبایی از دانشگاه شهید بهشتی و همچنین پزشک برتر استان اصفهان در سال ١٣٩٠ از طرف معاونت غذا و دارو ( معاونت درمان) به لحاظ تجویز منطقی دارو می باشد.

مزوژل و مزوتراپی چه تفاوتی دارند؟

تفاوت مزوژل و مزوتراپی مربوط به غلظت بالای اسید هیالورونیک است که در مزوژل ۱۵ درصد است. غلظت اسید هیالورونیک در مزوتراپی ۱ تا ۳ درصد است. غلظت بالای اسید هیالورونیک در مزوژل باعث می شود آب بیشتری در فضای بین سلولی سلول ها باقی بماند و پوست پس از تزریق مزوژل شفاف تر و جوان تر می شود.

اکثر پزشکان معتقدند مزوژل نوعی مزوتراپی است که باعث تولید کلاژن در پوست می شود. تفاوت این است که مزوژل دارای ویژگی های پرکننده فوق العاده ای است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مطب ما تماس بگیرید.

برای عضویت در صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی کلیک کنید.

 

, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
۱۰ مزایای شگفت انگیز میکرونیدلینگ چیست؟
نوشتهٔ بعدی
۵ محصول طبیعی برای از بین بردن جای جوش!

دکتر مهریار زرین جویی

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱
۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱ – ۰۳۱۳۶۶۱۳۹۲۰
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱

صفحه اینستاگرام دکتر مهریار زرین جویی

آمار بازدید سایت

  • 22
  • 19
  • 61
  • 44
  • 453
  • 1,563
  • 39,035
  • 139,586
  • 93,934

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست